Life Style online winkel
Hoofdpagina
Opsporingsberichten
Foto's
Algemene Logs
Foto's bestellen?
Regionieuws
Spelregels / Disclaimer
Netiquette
Advertenties

banner-ijsselhallen-weblogzwolle-maart-oranjeknop.gif

ketelzorg_banner_140x120pxbew.jpg

uitburo-banner-weblogzwolle-27072011.gif

wijndragers

bureauck_banner.jpg

Webdesign Zwolle

olympus

vvv_vignet_wz.jpg

gemeentebuttoninfo2.gif

banner_zwolle_marketing.jpg

Laatste Reacties
"Niet alle maatregele...
Vergelijkbaar met de oerkn...
Zwolle krijgt oranjek...
Een mooi versierde straat ...
CU: Geluidsoverlast F...
@kwibux, dan mocht er wel ...
"Niet alle maatregele...
Doel bereikt dus: topdag g...
CU: Geluidsoverlast F...
[quote] Ach het is maar 1 ...
"Niet alle maatregele...
Meneer van Dijk maakt nou ...
CU: Geluidsoverlast F...
Mooi Mariane [quote]Berich...
"Niet alle maatregele...
Dame, wat vind jij van 6 o...
Tieners verzamelen 5....
jij kijkt gewoon langs ...
Tieners verzamelen 5....
@ manuel, hoe zou jij 5000...
CU: Geluidsoverlast F...
Ik dacht eerst om 22.45 uu...
Werkbezoek Kamerlid A...
Verekiezingstijd. Overvall...
Zwolle krijgt oranjek...
[quote]Bericht door...
Het weer: buien, moge...
Wonen J & L daar niet?
"Niet alle maatregele...
snap het probleem niet, he...
Fusion of Dance laat ...
@Mark it is voor mij muz...
Vragen over geluidsov...
4 x 5 min. vuurwerk wat je...
"Niet alle maatregele...
Ik heb geen buizerd gezien...
Zwolle krijgt oranjek...
Onverantwoord! Vlaggetjes ...
Tieners verzamelen 5....
Wat een helden!!!
"Niet alle maatregele...
Nou mensen. Het zal wel we...
"Niet alle maatregele...
Ik vind dit best een redel...
Dijkink schrijft volk...
Daar sluit ik me graag bij...
Het weer: (onweers)bu...
nu 23:11 toch weer wat onw...
Dijkink schrijft volk...
Bert jouw verhaal al 2x ge...
Wie is online?
  Nu 82 gasten en 6 leden
Handig!
Bookmark Website
Bookmark Pagina
Maak startpagina
Hoofdpagina arrow Categorieën arrow Bevrijdingsfestival 2010 arrow Bevrijdingsfestival, the day after...
Bevrijdingsfestival, the day after...
woensdag 06 mei 2009

Zwolle - Het Bevrijdingsfestival Overijssel in Zwolle is dinsdag succesvol verlopen. Ondanks de regen later die dag kwamen er 140.000 festivalbezoekers op het evenement af.

Ondanks de talrijke afvalbakken voor 'troep' op en bij Park de Wezenlanden lieten de muziek- en theaterfans heel wat rommel achter. Dat werd woensdag door veel medewerkers opgeruimd.

  



Reacties (37)add
0
Bericht door Zwollenaar, op 6 mei 2009 om 18:44
Betaald de organisatie ook de kosten voor het opruimen?
Wat een bende was het weer bij dit zeer geitenwollensokken feest.

0
Bericht door J., op 6 mei 2009 om 18:50
Geitenwollensokken feest?? smilies/angry.gif smilies/shocked.gif smilies/cry.gif smilies/cry.gif
Hoe bedoel je??
Het was een fantastisch feest, met inderdaad een hoop troep na afloop (ondanks het feit dat er toch genoeg containers stonden...)

0
Bericht door Johan, op 6 mei 2009 om 19:17
Hallo,

@Zwollenaar
Er staat volgens mij duidelijk bij dat de organisatie aan het opruimen is.. smilies/wink.gif
Waarom is het een geitenwollensokkenfeest??

Verder, Ik vond het een fantastisch feest!! Ook eens met J... Veel troep.. Maarja, bij de ingang zeiden ze, dat je flesjes ook op de grond mocht gooien.. (die niet mee naar binnen mochten..)
0
Bericht door Zwollenaar, op 6 mei 2009 om 19:21
FF ter info, bovenstaande is niet van mij afkomstig. Vindt het namelijk helemaal geen Geitenwollensokken feest.

0
Bericht door Zwollenaar, op 6 mei 2009 om 19:55
De troep die verder in de stad is ontstaan, bij AH een rotzooi, op de Diezerkade een troep van lege dozen van pizza's. En als ik goed kijk op de foto is het de Rova die staat schoon te maken. Wat ik bedoel het is een alternatief feest geworden. Volgend jaar gewoon naast de Rova het feest houden is makkelijk met opruimen en hebben we geen rotzooi in de stad!
0
Bericht door Stefan, op 6 mei 2009 om 20:11
Alternatief feest? In de zin van alternatieve muziekstijlen? Dat viel toch ook wel weer mee? (denkt aan Ilse DeLange, Guus Meeuwis, Miss Montreal, etc.?)
0
Bericht door marieke de tweede, op 6 mei 2009 om 21:06
Ik zag op rtv oost iemand met een prikker/grijper plastic bekertjes opruimen. Is zo'n wagentje met een zuig-systeem niet veel efficiënter? Je ziet ze in de westerlijke steden wel als poep-zuiger...
0
Bericht door Assendorper, op 6 mei 2009 om 21:41
complimenten voor de organisatie. Zwollenaar moet maar lekker in Hattem feest gaan vieren ofzo.
0
Bericht door Plantje, op 6 mei 2009 om 22:03
geschreven door Zwollenaar, op 6 mei 2009 om 18:44

Betaald de organisatie ook de kosten voor het opruimen?
Wat een bende was het weer bij dit zeer geitenwollensokken feest.


We hebben de organisatie gemeld dat ze de rekening naar jou kunnen sturen. Je hebt het geld overduidelijk niet aan je lessen Nederlands besteed smilies/cheesy.gif
Misschien wel handig om even een andere nickname te kiezen om de eerdere "Zwollenaar" niet in de weg te zitten...
0
Bericht door Gezellig, op 6 mei 2009 om 22:25
@(nep)zwollenaar:

De rommel in het park is snel op te ruimen. Hopelijk geldt dit ook voor de negativiteit die je uitstraalt !
0
Bericht door Jan, op 6 mei 2009 om 22:33
Het zou ook wel handig zijn als men de kliko's voor afval, wat eerder zou legen.
0
Bericht door Zwollenaar, op 6 mei 2009 om 23:21
Helder Lampie, daar bedoel ik dus de heren Gezellig en Plantje mee, door de hele stad was het een troep, volgens mij mag ik dat vinden. Als jullie daar anders over denken prima maar geef je ogen de kost zou ik zeggen. Over negatief, ja misschien, in mijn ogen is zo'n feest een alternatief feest, men feest niet meer omdat we vrij zijn maar gewoon om te zuipen en de helft weet niet eens wat 4 en 5 mei voor dagen zijn.
Ik denk dat ik dat mag vinden en als er paar zijn die daar anders overs denken gewoon niet reageren!!
Gr Zwollenaar ( volgens mij was ik er al iets eerder op dan die andere)
Fijne avond
0
Bericht door Zwollenaar, op 6 mei 2009 om 23:42
Iets eerder Zwollenaar? Onderstaande heb ik ff gekopieerd van de oude site van Weblog Zwolle.
Waar was jij toen?

Geplaatst door: Zwollenaar | dinsdag 20 december 2005 om 1:08:26
0
Bericht door Zwollenaar, op 6 mei 2009 om 23:46
Dan hebben we er 2. Slaap lekker!
0
Bericht door Plantje, op 7 mei 2009 om 05:52
Zeker mag je vinden wat je vindt. (Zou een beetje vreemd zijn in het licht van 4 en 5 mei als juist dat niet zou mogen smilies/wink.gif)
De woorden die je gebruikt om je mening naar voren te brengen lokken echter wel reactie uit. Dus het is ook een beetje kort door de bocht om te stellen dat jij wel je mening zou mogen geven, maar dat mensen die het daar niet mee eens zijn hun mond maar moeten houden.
0
Bericht door Japser, op 7 mei 2009 om 07:00
Over negatief, ja misschien, in mijn ogen is zo'n feest een alternatief feest, men feest niet meer omdat we vrij zijn maar gewoon om te zuipen en de helft weet niet eens wat 4 en 5 mei voor dagen zijn.
Ik denk dat ik dat mag vinden en als er paar zijn die daar anders overs denken gewoon niet reageren!!

Als jij vind dat 1 1 = 3, mag je dat vinden, maar dan moet je ook niet vreemd opkijken als anderen je verbeteren. Ik weet 100% zeker dat minstens 98% van de aanwezigen op het BFO weten waar 4 en 5 mei voor staat. En men feest juist door naar muziek te luisteren en te zuipen omdat we vrij zijn om dat te doen.
0
Bericht door Japser, op 7 mei 2009 om 07:00
hmm, mijn plusje is verdwenen, ik bedoelde dus: 1 plus 1 = 3
0
Bericht door Koko Hattem, op 7 mei 2009 om 09:50
Ook in Hattem kennen we feesten. 29-30 april en op 1 mei hadden we hier een grote feesttent staan, 3 dagen volle bak en niemand die loopt, zit of ligt te zeiken. Was ook prima georganiseerd en alles keurig weer opgeruimd (zit bij de prijs van drank/eten in). @Assendorper. Iedereen is hier welkom, maar dat soort wat jij stuurt mag je houden aan die kant van de ijssel smilies/wink.gif
0
Bericht door Tim, op 7 mei 2009 om 16:04
Alles alles is een feest geworden eergisteren
0
Bericht door R.D., op 7 mei 2009 om 19:13
@ Koko Hattem...

Zwolle en Hattem liggen toch aan dezelfde kant van de IJssel? smilies/tongue.gif
0
Bericht door tsja, op 7 mei 2009 om 19:28
Zwolle en Hattem liggen toch aan dezelfde kant van de IJssel?


Klopt, ze liggen beide aan de overkant.
0
Bericht door Zwollenaar, op 7 mei 2009 om 19:55
Beste Plantje, misschien is het wel te kort door de bocht gaan van mijn kant! Je valt mij persoonlijk aan en dat moet je niet doen, we kennen elkaar niet dus dan ook niet aanvallen.
Waar het mij om gaat is, dat het gewoon een puinzooi was na het feest. Volgens mij zal niemand dat ontkennen, kosten voor wie? Juist wij, jij en ik en de rest van Zwolle. Volgens mij staat er nergens op het lijstje van kosten die gemaakt is door de organisatie dat daar de rekening naar toe kan. Over muziek kunnen we dagen praten, smaken verschillen.
Is het zo duidelijk?
0
Bericht door Zwollenaar, op 7 mei 2009 om 19:57
@Jasper, ik denk dat je bedrogen uit gaat komen als je aan de jeugd gaat vragen wat herdenken we met 4 mei!
0
Bericht door Gezellig, op 7 mei 2009 om 20:39

0
Bericht door max, op 7 mei 2009 om 20:57
@zwollenaar.
hoe kun je dit nou een alternatief feest noemen?
140.000 bezoekers, meer dan zwolle aan inwoners heeft. 800.000 bezoekers totaal voor de alle bevrijdings festivals in nederland is nou niet echt alternatief maar heel erg main stream
en de kosten? wel eens aan gedacht hoeveel geld al die bezoekers uitgeven in de stad? en over al dat uitgegeven geld word belasting geint. en van dat geld word de rova betaald. dus de festival bezoekers betalen de rova zelf.
het bevrijdings festival is 1 van de beste zwolle promoties die je kunt bedenken en we moeten gewoon trots zijn dat dit hier georganiseerd word.
0
Bericht door linda, op 7 mei 2009 om 21:04
Hoeveel euro's/mobieltjes en andere spulletjes zullen onze schoonmakers wel niet vinden? smilies/cheesy.gif ben ik altijd wel benieuwd naar haha
0
Bericht door Derk, op 7 mei 2009 om 21:20
Al eens aan gedacht om er staige te gaan lopen of te solliciteren?
geschreven door linda, op 7 mei 2009 om 21:04
Hoeveel euro's/mobieltjes en andere spulletjes zullen onze schoonmakers wel niet vinden? ben ik altijd wel benieuwd naar haha

0
Bericht door Gezellig, op 7 mei 2009 om 21:41
Hebben de pessimisten misschien teveel van het bovenstaande goedje geconsumeerd ?
0
Bericht door Zwollenaar (die er a, op 7 mei 2009 om 22:17
Wat een flauwekul he naamgenoot. Natuurlijk betaald de organisatie de schoonmaak kosten. Denk je nou echt dat de Gemeente daar voor opdraait? smilies/cry.gif
0
Bericht door Zuidski, op 7 mei 2009 om 22:30
Vorig jaar op 6 mei even een rondje wezen lopen op het terrein, héél veel zonnebrillen, truien, flessen drank en 1 mobieltje gevonden.. smilies/wink.gif
0
Bericht door Plantje, op 7 mei 2009 om 23:39
geschreven door Zwollenaar, op 7 mei 2009 om 19:55

Beste Plantje, misschien is het wel te kort door de bocht gaan van mijn kant! Je valt mij persoonlijk aan en dat moet je niet doen, we kennen elkaar niet dus dan ook niet aanvallen.
Waar het mij om gaat is, dat het gewoon een puinzooi was na het feest. Volgens mij zal niemand dat ontkennen, kosten voor wie? Juist wij, jij en ik en de rest van Zwolle. Volgens mij staat er nergens op het lijstje van kosten die gemaakt is door de organisatie dat daar de rekening naar toe kan. Over muziek kunnen we dagen praten, smaken verschillen.
Is het zo duidelijk?


Ik val je niet persoonlijk aan. Ik maak van een taalfout een grapje...probeer het een beetje luchtig te houden.

Tuurlijk wordt dit soort dingen uiteindelijk van de gemeenschap betaald. We betalen het wel via een regering die we democratisch gekozen hebben! En dat is dankzij de mensen die we op 4 mei herdenken en de mensen die ons op 5 mei bevrijd hebben dat we nu nog een democratisch bestel hebben.

Ik denk dat ons geld aan nog veel onzinnigere dingen dan dit besteed wordt. Ik maak me er niet zo druk om. Geniet een beetje van het leven...het is zo jammer om je om alles druk te maken!
0
Bericht door Plantje, op 7 mei 2009 om 23:41
Excuus...één ding vergeten: ja, inderdaad het was een puinzooi. Daar heb je absoluut gelijk in.
Ik heb mijn best gedaan veel te drinken en zodoende ook veel te investeren in de schoonmaakkosten smilies/cheesy.gif
0
Bericht door Zwollenaar, op 7 mei 2009 om 23:45
Mensen, mensen wat is het toch fijn om een discussie te beginnen.
He naamgenoot ik zal je niet voor de voeten lopen. Ik ga nu stoppen met dit verhaal, is wel weer leuk geweest. Op naar de volgende.

0
Bericht door Japser, op 8 mei 2009 om 10:50
Uiteraard worden die kosten niet verhaald op de organisatie. En ook al zou dat wel gedaan worden, dan nog gaat de rekening door naar de gemeente. BFO wordt ZWAAR gesubsidieerd. Je denkt toch niet dat BFO zonder entree kan leven van de drankomzet terwijl andere festivals (Lowlands, Pinkpop, Huntenpop, Dauwpop) dat niet kunnen?
0
Bericht door degi, op 10 mei 2009 om 10:34
Wat kan mij het f*cking geld nou schelen, het is best jammer dat het halve park in de renovatie mag na dit soort evenementen.
Alle broedende vogels zijn van slag en meer van dat soort dingen ...
Verder best een leuke dag gehad, ergens anders ...
0
Bericht door Edwin, op 10 mei 2009 om 10:47
En zo heb je altijd wel weer mensen die overal moeilijk overdoen maakt niet uit waar je het houd er heeft altijd wel iemand de pis lauw smilies/shocked.gif
0
Bericht door Erik, op 10 mei 2009 om 12:51
Wat een trieste reacties, stelletje internethelden klagers.
Dit artikel is vergrendeld: u kunt hier geen reacties (meer) plaatsen.

busy
 

smwds-banner-weblogzwolle.gif

Windesheim Zwolle

Computer Service Zwolle

Media Markt Zwolle

Spacewinner Zwolle

banner daisy.jpg

logo_jabro_deuren.jpg

Upmeijer

Toegang
Wat is er te doen?
21-05-2012
Inspiratieavond
22-05-2012
Karin Spaink
22-05-2012
Smaakroute
22-05-2012
Beloftenteam
22-05-2012
Probleemgedrag
22-05-2012
Wijkplatform Berku...
23-05-2012
Tekenworkshop
23-05-2012
Wijkplatform Binne...
24-05-2012
Rijbewijskeuringen
24-05-2012
Carine Vos
Facebook