Dit is een Algemeen Log. Wil je iets kwijt wat niet van toepassing is op een van de vele nieuwsberichten, dan kan dat hier.
De redactie probeert dit Algemeen Log na ongeveer 250 reacties van een vervolg ( Algemeen Log: deel 87 ) te voorzien. Dus, heb je een tip, nieuws of iets anders dat je kwijt wilt: ga gerust je gang.
Bericht door Gezellig, op 20 februari 2010 om 01:33
Het optreden van MOSS in Hedon was leuk ! Ook maar uitnodigen voor 5 mei.
Bericht door Koko, op 20 februari 2010 om 01:33
Als een dief in de nacht maar wel de eerste
Bericht door Gezellig, op 20 februari 2010 om 01:34
Ha ha Koko.......Dacht het niet !
Bericht door Koko, op 20 februari 2010 om 01:35
Shit net niet. Ben je me net voor Gezellig
Bericht door Gezellig, op 20 februari 2010 om 01:36
Ik ben in afwachting van de big bang Koko. Hoe is het met de gakballen ? Wordt er nog een site opgezet ?
Bericht door Koko, op 20 februari 2010 om 01:45
De raderen draaien Gezellig
Bericht door Koko, op 20 februari 2010 om 01:51
Koko gaat naar zijn mandje. welterusten allemaal
Bericht door Gezellig, op 20 februari 2010 om 01:52
OK. Derk site design/realisatie, Dick de tekst, Klaas de postbode de bezorging en jij de gakballen ?
Bericht door Gezellig, op 20 februari 2010 om 01:54
Slaap ze !
Bericht door Theo, op 20 februari 2010 om 07:53
Keudmeuning.
Kabinet gevallen. PVDA-ministers stappen eruit. JPB naar HMDK. Verkiezingen in ongeveer mei.
Bericht door Edwin, op 20 februari 2010 om 08:33
Goedemorgen. Verkiezingen is wat de oppositie wil, maar het loopse hondje gaat echt nog wel wat anders proberen.
Bericht door Derk, op 20 februari 2010 om 08:59
Môge allemaal dat is nog eens lekker wakker worden zeg
Bericht door Derk, op 20 februari 2010 om 09:03
Lees net in de stentor dat eurlings de eerste dwarsligger van de hanzelijn gaat leggen, maar die man heeft toch altijd al dwars gelegen?
Bericht door Joop Zegeling, op 20 februari 2010 om 09:09
Voor Dick:
De boor is los Bracht donderdag een sentimenteel bezoekje aan de Amsterdamse Bijenkorf, die half maart toch een paar jaar moet sluiten in verband met ernstige verzakkingen, toen op de roltrap mijn mobieltje ging. De directeur van Ajax. Of hij geld van me kon lenen. Ze kwamen nogal wat tekort. Waarom hij aan mij dacht?
„Vroeger kreeg ik nog wel eens wat van je collega Borsato, maar die zit mede door mij even krap, dus ik dacht: ik bel jou eens.” Voor ik antwoord kon geven, stormden een paar honderd zwaar bebloede, Italiaanse voetbalfans het warenhuis in. Ze werden opgejaagd door hun Amsterdamse soortgenoten. Ik zei tegen de Ajax-directeur dat ik helaas op moest hangen en zocht, terwijl de voetballiefhebbers het restaurant plunderden, dekking op de boekenafdeling. Die slaan de hooligans meestal over.
Achter een stapel bijbels stonden een Nederlandse aannemer en een Duitse onderaannemer af te rekenen. Contant uiteraard. De Duitser had naar Keuls model gesjoemeld met de staalconstructies voor de metrotunnels en een deel van de winst was voor de voorman van de Nederlandse aannemer.
Een toerist vroeg of ik wist waar het Stedelijk Museum was en hoe laat dat precies open ging. Ik legde hem uit dat wij kunstminnaars niet in uren denken, maar de zaken breder zien. We denken in jaren. Ik gokte dat het in 2017 haar deuren zou openen, waarop de aannemer heel hard begon te lachen. In slecht Duits vertelde hij aan zijn partner in crime dat ik nog niet wist dat het hele geintje met de verzakte Bijenkorf, het verdwijnen van het Paleis op de Dam en de Munttoren zeker twee miljard ging kosten, dus dat de verbouwing van het Stedelijk waarschijnlijk werd uitgesteld tot 2029.
Ik vertelde de toerist dat er een plan is om het hele gebouw te laten verwilderen en het totaal overwoekerd door onkruid tentoon te stellen. Dus het museum zelf als kunstwerk. De toerist vroeg of het verder goed met me ging, maar voor ik kon antwoorden trilde mijn mobieltje. Erica. Ze wilde het uitleggen. Dat hele Vancouver was helemaal niks en uit pure balorigheid was ze met de kroonprins in een slecht restaurant beland. Daar had een ongebreideld zuipen een aanvang genomen tot ze zich herinnerde dat ze naar Edwin Evers van radio 538 moest. De afloop kent iedereen. Ze was in de studio ook nog in de war geraakt omdat het daar over een defecte dweilmachine ging. Dat had ze in eerste instantie als persoonlijke belediging opgevat en wilde boos vertrekken. Had ze dat maar gedaan. Ik bewonderde haar openbare schuldbekentenis en vroeg waarom ze zei dat ze één glas te veel had gedronken. „Omdat een fles ook van glas is”, lachte ze hartelijk en hing schaterend op. De Duitser stond met een pak geld en vroeg waar de hoerenbuurt was.
„e hoerbuurt”, verbeterde ik hem en legde uit dat er nog maar één prostituee was. „aar moeten we het met de hele stad qua neuken mee doen”, waarop hij vroeg of we geen gezellig Jezuïetenklooster hadden. Want die wilden seksueel ook nog wel eens een handje helpen. Ik legde de Duitser en zijn vriend uit dat in een Brabants dorp de pastoor geweigerd had om de homoseksuele Prins Carnaval de communie te geven omdat hij daar te opgewonden van raakte. Zo’n hostie op zo’n warme uitgestoken jongenstong werd meneer pastoor echt te veel. Ik vertelde de Duitser ook dat het verhaal niet waar was omdat de pastoor een verklede idioot was. Gewoon de dorpsgek. En wie de homoseksuele prins dan was?
„at was de pastoor”, legde ik de verwarde Duitser uit.
Daarop begon de Bijenkorf duidelijk te bewegen, te schudden op zijn grondvesten.
„e boor is los”, schreeuwde de aannemer, „de stad wordt één grote IJ-tunnel en die mag ons bedrijf weer opbouwen”.
„En dan?” schreeuwde hij naar mij. Ik keek verbijsterd en verbaasd.
„an worden wij rijker dan rijk en worden we de nieuwe sponsor van Ajax”. Toen verdwenen we met zijn allen kansloos in de zuigende diepte.
Bericht door Gezellig, op 20 februari 2010 om 09:17
@Joppuh Ha ha ha....! Leuke zaterdagmorgentekst.
Bericht door Natascha, op 20 februari 2010 om 09:29
Dit is voor het eerst in me leven dat een politieke partij ongeacht de consequenties bij zijn woord is gebleven, dat ik dat ooit nog mee mocht maken.....
Deze nacht de 1500 m om 01.15 uur pfff dat word dan de wekker zetten!
Bericht door jaap, op 20 februari 2010 om 10:48
Waar is Dick? Mag zich hier verantwoorden voor de loslippigheid van Bos deze week, en zijn gedraai in de kamer. Stuurde uiteindelijk aan op breuk in kabinet. In tijd van crisis laf. "Roept Dick naar deze kamer".
Bericht door superdeboer, op 20 februari 2010 om 10:58
Afgelopen dinsdag is bekend gemaakt dat Super de Boer in de Aalanden op 16 of 17 april zijn deuren gaat sluiten. Na een verbouwing van 2,5 week gaat deze winkel weer open als JUMBO
Bericht door Theo, op 20 februari 2010 om 11:01
@superdeboer. wanneer zijn de andere aan de beurt?
Bericht door superdeboer, op 20 februari 2010 om 11:07
tussen nu en 3 jaar, JUMBO doet 1 winkel per week.
Bericht door Natascha, op 20 februari 2010 om 11:14
Gedraai? Sorry maar volgens mij heeft hij van de week gezegd dat er geen verlenging moest komen en is daarom ook gister het tot de breuk gekomen... Dus bleef hij toch bij wat hij van de week ook zei en draaide hij daar niet om heen? Ik heb het wel alleen over deze kwestie, niet over al die andere....
Als je het mij vraagt was dit kabinet al vanaf begin af aan gedoemt om te mislukken, als je zoveel tijd nodig hebt om tot een formatie te komen. En een huwelijk tussen Bos en Balkenende was wat mij betreft een schijnhuwelijk.
Er is maar 1 iemand in NL die een verklaring moet geven. En wel waarom maar liefst 3 kabinetten vallen onder dezelfde man. Zou daar wel eens een goede verklaring voor willen horen, een verklaring in normaal Nederlands zodat iedereen die verklaring zal begrijpen.
Ben bang dat dit de opmars van gebleekte Geert zal zijn....
Volgens mij ga ik Derk steeds meer begrijpen....
Bericht door Theo, op 20 februari 2010 om 11:33
@Derk 09.03 die dwarsligger maakt nu wel een grote kans om opperhoofd te worden van 't cda.
Bericht door verdieping, op 20 februari 2010 om 11:43
Is dick zijn computer vastgelopen, door het spaarzame gebruik?
Bericht door ja-tja, op 20 februari 2010 om 12:11
@joppuh... zo jij maakt wat mee daar in @sterdam
Bericht door Joop Zegeling, op 20 februari 2010 om 12:12
Eeeuh, volgens mij was de kamermeerderheid toch ook al tegen verlengen? En in het regeerakkoord stond het toch ook in 2007? Dus, wie stuurt er op een breuk aan?
@ Joppuh, bedankt.....Youp was in ZWOLLE toen de Kabinetscrisis begon....hij gaat vanmiddag ergens signeren!!! En heeft van de week in De Spiegel opgetreden. Moet erg goed zijn geweest.
Bericht door wichert, op 20 februari 2010 om 12:17
Dick hij signeert bij Waanders en hij was erg goed,tranen met tuiten gelachen
@ Jaap: hahaha: ik moet me verantwoorden van jou? Waarom ben je geen priester geworden, of Jezuït? Zie de voortreffelijke Youp-column......weer.
Over JP gerelateerde zaken zie ander topic. Daarom post ik de volgende hier: Toedels échte Jaap en als je vragen hebt lees ik wel. Wat stem je trouwens?
Middag Verdieping. Had hem net aangelust op Radio 2 Spijkers met Koppen te luisteren (interessant trouwens weer) én een nieuwe column voor de WVF-Kroniek te maken. Moest natuurlijk taditioneel Youp ook ff lezen op za. morgen, gelukkig had Joppuh em dit keer al gekaapt. Ga je naar de vv Berkum vanmiddag? Ook afgelast las ik.
Eens Natascha vooral met 9:29 & In september al praatte Rat Verhagen voor zijn beurt....buiten de kamer. "We zullen het nog wel eens zien" terwijl het OZO duidelijk was hoe de Kamer en het Kabinet dacht. Net als Drinkman niet door de benen kreeg van de Gillende (nee het lag aan het café, ongeacht de PVV-straffen op de barkeeper bij de keel grijpen als je geen drank meer krijgt) keek ook JP bij de gluiperige streken van Rat Verhagen de andere kant op. Wéér.
4 kabinetten Natascha, binnen 8 jaar! Absoluut niet bang voor het holle populisme van de Gillende. Heeft hij 1 oplossing of redelijk alternatief aangedragen? Oh "de kopvoddentax"? Asjeblieft zeg!
Lijsten die mensen uitsluiten, enkel roeptoeteren en beledigen tja wat moet je ermee? Regeren wordt lastig vrees ik.
Benieuwd met welk coalitie-voorstel de oppossitie komt.....VVD wil erg graag weer, neemt gevluchte zoon Geert nixxx meer kwalijk. Met D'66 zal dan niet gaan want Kereltje en Gillende hebben elkaar tot vijand bestempeld. CDA GRAAG natuurlijk.....VVD-D'66-CDA met Rat als MP? VVD-PVV-CDA met Rat als MP? Geert zal alleen mee willen doen als hij zelf in de grote selfkick-show MP wordt. Dus dan moet hij de grootste worden en CDA alles pikken wat Geert over hun gezegd heeft ook in de Kamer. GL-SP-D'66-PvdA?
Maar nog steeds heeft niemand gevraagd naar het zeer verdeelde standpunt van CU: De motie Joël zegt....CU wil weg. Middelkoop mag uberhaupt blij zijn dat ie de rit tot dit moment mocht uitzitten want wat een uitspraken en daden....geen touw aan vast te knopen.....Rouvout deed nu voorkomen of hij het CDA-standpunt aanhing en tot Koninginnedag wilde doorstuderen. Lekker duidelijk, gewoon nixxx zeggen is dan het makkelijkst: het waait wel weer over en CU heeft altijd Jeugdzorg nog om trots op te zijn....oh nee.
@ Wichert, hoor ik van meerdere mensen, dat ie weer goed was. Heb Youp ook nog nooit slecht gezien. Zijn broer Tom is ook een aanbeveler (in de professionele hoek) bij het geweldige Langs de Lijn en dagelijks rond 7.45 op Radio 1. Bovendien is hij eens bij ons (nwjaarsreceptie) wezen prediken....mooi. Waanders: hoop en verwacht goede zaken voor hun...misschien wel foto's hier?
Bericht door Willie, op 20 februari 2010 om 12:53
December 2007 heeft Secretaris Generaal Jaap de Hoop Scheffer per brief aan Verhagen bevestigddat de Nederlandse missie zal eindigen op 31 juli 2010 en de Nederlandse aanwezigheid in Uruzgan op 1 dec 2010 ontmanteld moet zijn. Verhagen heeft dat aan de tweede kamer overgegebracht en verzekerd dat de troepen dan ook weg zijn.
Maar Verhagen (de rat) heeft zichzelf overspeeld en van mening was de PVDA in de zak te hebben om de brief van Rasmusen te laten sturen en zo de PVDA om zou krijgen.
Balkenende die de regie totaal kwijt is,Verhagen een verkapte coupe pleegt voor eigen gewin en zich een politieke baan richting Navo/Amerika probeerd te verschansen.
Maar helaas voor Verhagen, de PVDA laat zich niet ringeloren en mondood maken. Je hebt gegokt en mis geschoten.
Ben benieuwd of brekebeentje Balkenende nog voor nr 5 mag gaan en het niet af kan maken .
De CU ach die hebben ook even mogen proeven hoe het is om in de gebiedende pas van het CDA te mogen lopen.
Bericht door Derk, op 20 februari 2010 om 13:06
Bericht door dick, op 20 februari 2010 om 12:25 Benieuwd met welk coalitie-voorstel de oppossitie komt.....VVD wil erg graag weer, neemt gevluchte zoon Geert nixxx meer kwalijk. Met D'66 zal dan niet gaan want Kereltje en Gillende hebben elkaar tot vijand bestempeld. CDA GRAAG natuurlijk.....VVD-D'66-CDA m...............b lablablablabla ect
We zullen het wel zien regeren is vooruitzien zeggen ze maar ik geloof niet in waarzegsters. Tijd zal het uit wijzen.
Zondag namiddag wat aan de millingerplaya een balletje eten?
Bericht door Derk, op 20 februari 2010 om 13:08
@Zwolse zowel die Verhagen als Bos hebben vals gespeeld om het netjes te zeggen.
Zo tot zo ver mijn politieke mening.
Was vandaag bij Koko en ik kan jullie verzekeren er komt een kokogakballen.nl
Bericht door Derk, op 20 februari 2010 om 13:22
Die belgen hebben het dan toch beter voor elkaar in deze crisis. Daar is zoveel politiek geknoei geweest dat de regering zowat failliet is en de bevolking er lekker op los leeft. Bij ons is het andersom. Wij hebben een regering gehad die bezig was met nonsens spoed debatten/ruzie maken/bijleggen of plaatselijk politiek gezien, voorbeeld er was een partij die zich druk maakte over de dieren die in een wei staan Dat mag toch niet in de winter Achja politiek he
3 op een rij hmmmmmmmmm
Bericht door Sjakie, op 20 februari 2010 om 13:22
@Derk, ik ga binnenkort ook even naar Koko, maar is die hond wel te vertrouwen? Ziet er zo wel gevaarlijk uit.
Bericht door Derk, op 20 februari 2010 om 13:24
@ASSENDORPER die hond is een liefje haal hem niet aan want je raakt hem niet kwijt. Trouwens buiten de gakballen van Koko is de koffie en de Hertog Jan er prima!
Voor de site. Morgenmiddag is een beetje lastig plannen, er komt een zwagert om onze overgang met alles (vn Ziggo naar KPN) aan te sluiten. Moest natuurlijk bij ons, weer een speciale voorziening komen. Hij komt waarschijnlijk op het eind van de ochtend, maar blijft altijd ff hangen. En een expert tegen oud-klasgenoot komt ff kijken naar de gevolgen van het feit dat mijn chef destijds achterop mijn auto reed. Er is een (redelijk klein) schadebedrag getaxeerd, kijken wat hij er van vindt. Zou gisteravond al komen, vanmorgen gebeld: antwoordapp, vandaag moet ie werken. Hij blijft ook altijd nog wel ff hangen.
Anders doe ik hier ff een berichtje als ze beiden weg zijn...bijv voor 15:00 geen bericht = andere keer?
Bos net uitstekend bezig in "Spijkers met Koppen"....snel en duidelijk. Komt ook door Felix en Dolf natuurlijk Verwees nog ff fijntjes naar het draaistandpunt van de VVD (2 jaar geleden tegen verlenging nu voor!!!!!). Pechtold (mijn woorden) was zelfs laf: ik laat mijn standpunt afhangen van hoe het kabinet hier uitkomt. Zucht!
Bericht door Natascha, op 20 februari 2010 om 13:35
@Dick
jij en ik ( om maar een voorbeeld te noemen) kunnen helder denken over Geert, maar hoeveel zullen er nu na deze zoveelste blamage van de rest achter aan lopen? Ik denk dat we ons nog gaan vergissen dat hij geen bedreiging vormt. Hopenlijk valt het mee, want anders is het einde van pas echt helemaal zoek.
Bericht door Gezellig, op 20 februari 2010 om 13:35
@derk. Fantastisch dat gakballen project !
Maar:
Bericht door Derk, op 20 februari 2010 om 13:36
@Dick is goed ik kijk het weblog dan wel mobiel want zelf ben ik begin van de middag ergens anders kan er ook niet eerder zijn als 16.30
Bericht door Gezellig, op 20 februari 2010 om 13:36
Correctie:
Bericht door Derk, op 20 februari 2010 om 13:41
Oh Gezellig nou wil jij een domein naam gaan kapen? LOL Aanvraag bij mijn hoster is al weg Zal wel 2 dagen duren.
Duidelijk Derk ong. 16:30. Kom er hier zeker uiterlijk 15:00 op terug.
@ Natascha, Denk dat veel mensen idd kuddedieren zijn. Bij politiek succes voelen ze zich nog machtiger, kijk maar destijds bij Pim en hoe het oploste. Stel dat hij wel in het kabinet komt, zal er dagelijks ruzie in het Kabinet zijn (dat kennen we wel met de 4 Balk-kabinetten, was de laatste nog degene met de minste ruzie), maar zouden de verhoudingen op staat ook wel eens ernstig en dagelijks kunnen verharden. Wij kunnen ons meestal met de mond wel redden, maar sommige Wilders-volgers (denk ook wel wat "door hun uitgeslotenen") rossen er liever op los. Sommige mensen willen alleen maar sensatie. Je zou best dagelijks veel toestanden kunnen krijgen. Zou mij ook niet laten provoceren, uitsluiten en demoniseren. Als Nederlander nota bene, er op los slaan is echter wel zo prematuur.
Van de regen in een hele grote drup dus. Volk is zo opgenaaid, dat is in het verleden al vaak gebleken, ook regelmatig in Nederland. Hopen (en verwachten) dat gezond verstand zegeviert. Ken mensen die misschien PVV-stemmen maar die zullen er niet gelijk op losslaan. Met slaan wordt alles alleen maar erger. Het zou toch mooi zijn als er meer naar elk verschillend individu werd gekeken en niet naar landen waar ze toevallig zijn geboren?
Ze zullen beiden fouten gemaakt hebben,maar bij deze had Wouter Bos deze rat door welk spelletje er gespeeld werdt en Wouter Bos hem en de hele CDA/CU met recht met hangende schouders het BOS ingestuurd.
Bericht door Gezellig, op 20 februari 2010 om 13:57
@Derk Wanneer gaat de boel live ? Joomla/Virtuemart, Magento of iets anders ?
Bericht door Natascha, op 20 februari 2010 om 13:59
Het klopt ook wel wat je zegt maar STEL hij wordt per ongeluk expres MP pfff Dick.... dan heb je toch drama, wie gaat dat dan stoppen? Wie is er dan bevoegd om hem te stoppen? Ik heb er namelijk een beetje van die coupe ideeen bij....
Ik moet heel eerlijk zijn dat ik het echt moeilijk vind om een evt nieuwe MP te noemen....
Nou t wordt iig tijd dat het weer mooi weer wordt zodat er gevoetbald kan worden, dan hoeven we tenminste niet meer ook in het weekend over politiek te praten
Bericht door Derk, op 20 februari 2010 om 13:59
Zwolse,
Ondanks dat ik rechts ben hoop ik op een links sociaal kabinet wat er nu moet gaan komen. Die CU mag niet meer terug komen die hebben DDR praktijken
Bij Koko lag er ook een ballon van de PvdA ik dacht waar ben ik nu beland
Bericht door verdieping, op 20 februari 2010 om 14:00
gelukkig dick, je was er weer.niets ernstigs? nee geen berkum voetbal helaas, gelukkig hebben we een gezellig wijkcentrum in de buurt.
Bericht door Willie, op 20 februari 2010 om 14:00
Dick.
Bij de roeptoetert blert het klapvee nu ,dat Wouter Bos de militairen.afghaanse bevolking in de steek laat.
Lui toeteren als het maar tegen Bos is..
Wel lachen nu.
Bericht door Derk, op 20 februari 2010 om 14:01
@Gezellig X5 in 3 minuten online als ik hosting klaar heb
Bericht door Derk, op 20 februari 2010 om 14:04
Bericht door verdieping, op 20 februari 2010 om 14:00 gelukkig hebben we een gezellig wijkcentrum in de buurt.
Zit dat niet bij dat bejaarden tehuis?
Bericht door verdieping, op 20 februari 2010 om 14:17
jazeker. daar komt ook de meeste clandizie vandaan.
Bericht door Theo, op 20 februari 2010 om 14:22
@Natascha ."STEL hij wordt per ongeluk expres MP pfff Dick.... dan heb je toch drama"
@ Natascha, MP Geert zie ik niet gebeuren. Dan heeft hij heel veel compromissen moeten doen. Zeker op het Islam-standpunt....dus regeren. Maar ik kan me niet voorstellen dat CDA meedoet als een ander de MP levert. VVD zal dat toch ook niet laten gebeuren of is "macht, status, aanzien, roem, neerkijken op" zo belangrijk voor die club? Gelukkig bepaalt het volk in een democratie. Dus coupe: nee. Feit is ook dat Bea "de gillende" absoluut niet ziet zitten. Zij moet hem wel installeren. Zo ver gaat het niet komen....zeker weten! Ze kunnen best de grootste worden, maar geen MP Geert.
Eventuele nieuwe MP? PvdA zal wel niet de grootste worden maar: Cohen, Bos, Plasterk (zeker niet te vergeten!).
@ Derk: de begrippen Links (progressief) en Rechts (conservatief) moet je niet zo abstract zien. Toen dit kabinet begon heette CU ook progressief. Kijk een naar de embryo-selectie discussie; naar jeugdzorg, naar Defensie (Middelkoop wist het vaak niet meer). D'66 was onder van Mierlo en Jan Terlouw progressief, nu is het een VVD-kloon....dus conservatief. Het lijken hokjes waar je niet uit mag, kijk gewoon welke daden en welk programma je het meest aanspreekt.
@ Verdieping, Doe Eric en (hoe heet ie ook alweer, die bloemenman die met Ina is) Hilbert...en de rest van de familie I. of is die er alleen met feesten en parijen....de groeten!
Kreeg dit mailtje, zal het adres nog ff bewaren voor als iemand er wat mee wil:
Een vriendin van een collega stuurde dit door en zij is advocaat...
Ze zegt dat het werkt! Uiteindelijk heb je niets te verliezen.
Zie hier wat ze zegt:
'Ik ben advocaat en ik ken de wet. Dit is echt. Mispak u niet, AOL en Intel
zullen hun beloften houden uit schrik van voor het gerecht getrokken te worden en miljoenen schadeclaims ten laste gelegd te worden zoals deze van Pepsi Cola tegen G?n?ral Electric.
Beste vrienden, neem dit niet als klein bier.
Bill Gates is bezig met zijn fortuin te verdelen. Als jullie er niet op ingaan dan zullen jullie er misschien later spijt van hebben.
Windows is het grootste programma ooit gebruikt. Microsoft en AOL experimenteren door dit bericht elektronisch te versturen (e-mail b?ta test)
Als jullie deze e-mail naar jullie vrienden doorsturen, zal Microsoft (indien jullie met Microsoft Windows werken) gedurende twee weken alles opvolgen.
Voor iedereen die deze e-mail doorstuurt zal Microsoft jullie 245 euro betalen.
Voor iedereen die dit bericht doorgestuurd heeft en die mensen sturen hem op hun beurt door, krijgen jullie 243 euro van Microsoft.
Voor de derde persoon die dit bericht ontvangt krijgen jullie 241 euro van Microsoft.
Binnen twee weken zal Microsoft jullie contacteren voor de bevestiging van jullie adres en zullen ze jullie een cheque opsturen.
ik dacht dat het een kettingbrief was maar twee weken later, na dit bericht
doorgestuurd te hebben kreeg ik van Microsoft een bericht om mijn adres op te geven en ontving ik een cheque van 24800 euro.
Jullie moeten dit bericht doorsturen voor deze test ten einde is.
Als er iemand in staat is van dit te doen als commerciële stunt dan is het wel Bill Gates. Voor hem is dit een commerciële uitgave. Stuur aub naar zo veel mogelijk mensen door. Jullie moeten tenminste 10.000 euro ontvangen.
Zoals ik gezegd heb, ik kan de wet en dit is echt. Intel en AOL zijn aan het onderhandelen voor een fusie waardoor ze de grootste firma van de wereld zouden en om zeker te zijn van het systeem het meest gebruikt op de wereld hebben Intel en AOL experimenteren ze met deze test.
Bericht door Derk, op 20 februari 2010 om 14:42
Dick jij moet je spam filter toch wat strakker gaan zetten hoor
Bericht door Natascha, op 20 februari 2010 om 14:50
pff er zijn tijden dat ik die mailtjes 20 x pd kreeg, zo snel als dat ze binnen kwamen, gingen ze ook de prullenbak weer in....
Bericht door Derk, op 20 februari 2010 om 14:55
inderdaad Natascha, een ieder die er op reageert bevestigt dat zijn/haar mailadres aktief is en zo verkopen ze data/adressen naar spammers.
gratis geld bestaat niet!
Bericht door Willie, op 20 februari 2010 om 15:03
Dick.
Ik geloof er ook niks van dat het waterstofperoxide blaaskaakje MP gaat worden. Daar heeft geen capabele mensen voor,en heeft die geen alleen recht meer.Daarbij zal hij veel van zijn idioterie kronkels moeten laten varen. En dan na 3 maanden LPF toestanden en meppen ze elkaar de tent uit.
In de oppositie is veel makkelijker voor hem.hoeft hij geen verantwoording te nemen en kan vrijuit tetteren aan de zijkant.
Bericht door Theo, op 20 februari 2010 om 15:11
PVV TON PvdD SP SGP GL tetteren nooit anders dan aan de zijkant. Lekker belangrijk voor hen zelf
Bericht door dick, op 20 februari 2010 om 15:13
Had Ivo Opstelten net aan de deur met een vaagaanplakbiljet over 1 of andere Knip. Hij verondestelde dat ik het zwaar had als aanhanger van Bos. "Tuurlijk niet". Hij zou de knip wel ff oplossen. Hahaha
Zeg: "waar is die camera eigenlijk voor?" RTL-nieuws dus daar komen we waarschijnlijk ook nog op. Vroeg of ze het niet erg vonden dat ik altijd naar het NOS-journaal keek...Nee hoor zegt die cameraboy... Zei: als je ook een Sacha de Boer regelt kijk ik misschien..."We hebben alleen haar man zegt die RTL-boy. Oh ja, ook nog over het plotseling verdwenen "VVD-Next draadje" gehad, waar Ivo mij een abonnement op VVD aanbood. Die ik natuurlijk weigerde.
En over Aboutaleb, vond dat hij het goed deed. Hij: "daar kunnen de meningen over verschillen". Sacha-verhaal was het slot, maar dat zullen ze wel KNIP-pen. Ze maken het toch zo ze willen.....ploeterend gingen ze voort in de gestaag vallende sneeuw.
Bericht door Gezellig, op 20 februari 2010 om 15:14
Wordt dit dan onze nieuwe MP ?
2 H2O2 → 2 H2O + O2
Bericht door dick, op 20 februari 2010 om 15:15
Haha Derk, die muiter die dit met hele lange voorgeschiedenis doorstuurde geloofde er echt in....Geldzucht denk ik.
Tjonge die VVD-boy heeft mijn hele schema weer in 't honderd gegooid en natuurlijk Spijkers met koppen. Gelukkig tapt Dirk van Muys nog tot 17.00 uur koffie....
Bericht door dick, op 20 februari 2010 om 15:16
@ Gezellig, Ivo Opstellen?
Bericht door dick, op 20 februari 2010 om 15:17
Klopt Drama, daar durft er geen 1 regeringsverantwoordelijkheid aan.
Bericht door Derk, op 20 februari 2010 om 15:29
*gaat vannavond toch even RTL kijken of dirk er op is maar dat zal er wel tussen uit geknipt zijn*
VVD heeft wel zijn woord gehouden dick om de wijk in te gaan. Hadden ze moeten doen toen de mensen het plan Stadshagen kwamen bekijken en besloten er te gaan wonen. Hoe was die alweer iets met mosterd na de ...... ofzo?
Bericht door Bernard Holtrop, op 20 februari 2010 om 15:36
@Gezellig. Denk het wel. Ongeveer een half jaar.
Bericht door Gezellig, op 20 februari 2010 om 15:38
@dick
2 H2O2 → 2 H2O + O2
Dit is verbinding van waterstof en zuurstof. Dezelfde rommel die de politieke clown ook in het haar smeert.
Bericht door Derk, op 20 februari 2010 om 15:45
Ohjeeeeee Waterstofperoxide, dat stinkt! Gebruik ik niet in de tuin hoor
Bericht door Gezellig, op 20 februari 2010 om 15:48
@derk. Zekers niet voor in de tuin, maar wel voor in je wasmachine !
Bericht door Derk, op 20 februari 2010 om 15:50
Wasmachine? heuu he hier doen we alles nog op het wasbord hoor huisvrouw hier is hard werken
Bericht door Willie, op 20 februari 2010 om 15:52
Oh oh oh oh hoor net dat tranentrekkend bericht,Brekebeen Balkenende wordt weer lijst trekker van het CDA.
Dat gaan hilarische beelden opleveren,CDA die gaat proberen Blondje in het gareel te zetten en voorschrijven wat Geertje mag tetteren, met schoolmeester Rutte met aanwijs stok voor de klas controleren of iedereen luisterd ,anders deeld meester Rutte strafwerk uit.
Bericht door Derk, op 20 februari 2010 om 15:58
Bericht door Zwolse, op 20 februari 2010 om 15:52 Oh oh oh oh hoor net dat tranentrekkend bericht,Brekebeen Balkenende wordt weer lijst trekker van het CDA.
Mooi! Wat gaat de slogan worden? Een ezel stoot zich in het algemeen geen twee vier maal aan dezelfde steen?
Ze durven Verhagen niet naar voren te douwen na het incident LOL
Bericht door Derk, op 20 februari 2010 om 16:06
Deze kwam ik tegen
Bericht door Theo, op 20 februari 2010 om 16:09
gek hè, 't eerste wat ik las op bovenstaande afbeelding was SHAME SHAME
Bericht door Willie, op 20 februari 2010 om 16:11
Derk .
Wel bij de les blijven he.
Het wordt de 5e poging.
Verhagen heeft al hele klus om bij Rasmussen uit te leggen dat zijn plannetje mislukt is.
Bericht door Derk, op 20 februari 2010 om 16:14
Sorry zwolse @ admin kunnen jullie mijn bericht van 15:58 wijzigen/ Graag vier naar vijf overzetten Dank u
Bericht door WF, op 20 februari 2010 om 16:16
Wij hebben de VVD aan de deur gehad in verband met de knip in Stadshagen. Hun mooie oranje postertje mochten ze weer meenemen. Ze wilden Stadshagen oranje kleuren? Ik heb hier in de straat nog niet één poster gezien.
Bericht door Theo, op 20 februari 2010 om 16:21
De Griekse premier Giorgos Papandreou zei tegen Der Spiegel dat de Europese Unie (EU) medeschuldig is aan het feit dat zijn land jarenlang de boekhouding kon vervalsen. De EU had er in het verleden beter op moeten toezien dat zijn land zich aan het stabiliteitspact en aan de Europese begrotingsregels hield, aldus Papandreou.
Iets voor onze nieuwe regering
Bericht door Derk, op 20 februari 2010 om 16:22
@ WFvN Vroegen ze er een dienst of geld voor omdat gekleurde a4 tje op te hangen? Zo ja valt het onder de colportage wet en kun je er altijd onderuit. ( dus je ligfiets staat nu niet meer voor de deur? )
Sorry ben beetje meelig.
Bericht door Marieke, op 20 februari 2010 om 16:25
Weet iemand wat de bestemming van het voormalige pand van bloemenhuis de Hortensia is? Er staat een bordje "verhuurd" op. Binnen zie ik onderdelen van een bakkers-interieur...
Gaat Martini op deze locatie verder??
Bericht door Sjakie, op 20 februari 2010 om 16:35
Bericht door dick 15:17. Klopt Drama, daar durft er geen 1 regeringsverantwoordelijkheid aan.
De SP heeft na de vorige kamerverkiezingen wel degelijk regeringsverantwoordelijkheid willen nemen. Het werd Jan M. al snel duidelijk dat de SP in een regering met het CDA veel in moest leveren. Het CDA wou sowieso niet in een regering met, en de PvdA en de SP. De PvdA had al een hele tijd niet meer geregeerd en had wat minder moeite met de eisen van het CDA, en de PvdA was ook nog wel bereid om de SP te laten vallen voor de CU.
Bericht door Gezellig, op 20 februari 2010 om 16:42
@Larry, vandaag kan ik niet want ik moet straks nog even naar een verjaardag in Berkum. Daar blijf ik ook niet al te lang want ik ben nog niet helemaal opgeknapt. Ik was de afgelopen dagen grieperig.
Pfoeh... hij doet weer normaal met de reacties plaatsen. Een Bug of zo?
Bericht door Sjakie, op 20 februari 2010 om 17:31
Kunnen we wel even doen. Hoe laat?
Bericht door Marleen Stoel, op 20 februari 2010 om 17:33
@Larry, zo moeten we iedere dag een nieuwe algemeen log aanmaken, graag meer tekst in 1 item en niet meer zo aub! ;-)
Bericht door dick, op 20 februari 2010 om 18:00
@ Derk, woord gehouden of niet...dit belletje trekken heeft natuurlijk geen zin. Gaf de nr.6 eigenlijk ook wel toe net in de C1000. Vrees dat Wijnen niet wist dat er ook een AH is voor de luxere zaken en waar meer VVD-aanhang rondloopt. Getuige ook hun TeleTroepToeTerT.
Bericht door dick, op 20 februari 2010 om 18:03
Idd Derk; Roomse Verhagen durven ze niet naar voren te schuiven, en ANWB-Camielleke is nog niet sterk genoeg. Het zou overigens de 5e keer worden....Hoeft Rutte nixxx in te slikken van zijn kwalificaties over Balk?
Hahaha wat ernstig dit!
Bericht door dick, op 20 februari 2010 om 18:04
Oh sorry Derk en Zwolse dat ik ook nog ff VIJFDE heb vermeld
Bericht door dick, op 20 februari 2010 om 18:10
@ Assendorper; er gaan verschillende SP-er niet bij verhalen. Dit is het meest logisch idd: Het CDA wou sowieso niet in een regering met, en de PvdA en de SP. Nixxx met een hele tijd niet geregeerd te maken (6 jaar daarvoor keurig 2 kabinetten afgemaakt) SP was te extreem voor De algmachtige Balk. Maar SP won tijdens de laatste gemeenteraadsverkiezingen: Bijna nergens in het College. Daar kun je toch moeilijk altijd anderen de schuld van geven? Waarom GL wel?
Ze zijn wel milder geworden oa mbt Koningshuis en Internationale politiek. Nu nog compromissen kunnen sluiten.
Bericht door dick, op 20 februari 2010 om 18:25
Dat gebelletje-trek door politici heeft veel overeenkomsten met Jehovahgetuigen. Die lijken gelukkig verdwenen te zijn en dit is maar tijdelijk
Tweet van de dag za 20 februari 2010 Teleurstellend. Kabinet valt omdat Balkenende voorstel doet om Uruzgan als optie te houden en geen garantie op besluit voor 1 maart.
* toch beloofd aan de Kamer
---- Man.Utd verliest/ Chelsea wint/ Bayern speelt gelijk/ Barca staat met 1-0 voor en......Be Quick wint de enige wedstrijd in de hoofdklasse met 3-0.
Bericht door Derk, op 20 februari 2010 om 20:59
En daar kom je me aan om 20.35? dick de radio ging vanochtend af en hoorde het nieuws. Ben nog nooit zo lekker wakker geworden.
Graag foto's of afbeeldingen max. 470 pixels breed of hoog.
Bericht door dick, op 20 februari 2010 om 21:53
@ Derk, gaat om de korte kernachtige formulering:
- omdat Balkenende voorstel doet om Uruzgan als optie te houden - en geen garantie op besluit voor 1 maart.
* toch beloofd aan de Kamer
RTL was al weer veel aan het verdraaien. Ook het eerste uit de school klappen van Verhagen hoor ik niet meer....september? Mooi dat dit verstandshuwelijk idd is afgelopen. CU in een duistere rol: Kamer voor vertrek, bokkenspringende en van alles net overlevende Middelkoop dacht er schijnbaar anders over. Het zal allemaal wel.....toedels!
ik was van plan om morgen rond 16.00 uur op 't fietsie die kant op te komen maar hoor net van de directrice over andere verplichtingen. Wie weet kan ik daar eind van de middag/begin van de avond nog afgezet worden., dan loop ik die paar kilometertjes wel terug. De tweede zondag van maart ga ik sowieso naar Muziek-In-De-Tent op 't Ass'ndörperplein en daarna nog effekes naar de Pierik.
Bericht door Gezellig, op 20 februari 2010 om 22:44
In maart treedt Anna Popma op in MIDT / muziek in de tent. Leuke gelegenheid om de kokogakballen te promoten.
Bericht door Gezellig, op 21 februari 2010 om 02:55
Goud voor Mark Tuitert op de 1.500 meter
Bericht door Gezellig, op 21 februari 2010 om 02:57
Hier neem ik nog een Gezellig biertje op !!!!!!!!!
Bericht door Derk, op 21 februari 2010 om 10:31
Goede morgen allemaal. In Zwolle ook een wit dekentje?
Bericht door Sjakie, op 21 februari 2010 om 11:00
Dat gaat 'm vandaag niet worden Larry omdat ik nog niet voldoende ben hersteld. Was gisteren ook weer rap thuis van de verjaardag. Tweede zondag van maart lijkt me beter.
@Derk, hier een beetje een wit dekentje en een warme deken.
Bericht door ingrid, op 21 februari 2010 om 11:08
@ Assendorper, beterschap ben ook nog niet fit, vooral hoofdpijn.
Bericht door Sjakie, op 21 februari 2010 om 11:21
@ingrid, jij ook beterschap. Ik hoest aan één stuk door en de verstopping in de bovenkamer komt nu goed los.
Bericht door QuestionMaster, op 21 februari 2010 om 11:49
dick; OMG jij moet nu door het dolle heen zijn, nu je weet dat Youp in 2011 een oudejaarsconferentie gaat geven !
En hij is voornemens in Frankrijk te gaan wonen...agut, Duitsland was misschien een betere keuze geweest, ik vrees met vreze dat frankrijk voor onze cabaretier bolleboos geen succes gaat worden...te arrogant en de taal niet spreken, tja....
@ Gezellig 02:55; strak op tijd deze Tuitert-goud-melding. Wij zijn er ook voor opgebleven. Maar ik geef toe dat de luikies onderweg wel ff dicht gingen.
NOVA gemist El....net als Buitenhof nu expres....tjonge jonge nog een uur Balk kan ik niet verdragen
@ QM: Wist ik niet, gaaf zeg! De beste moet dat ook doen. Denk dat Youp wel Frans spreekt, hij is er heel veel geweest ook in zijn jeugd. Anders wil Philip F. hem dat vast wel leren.
Beterschap Ingrid, ben je vast wel fit voor de voetbalcompetitie eindelijk begint....
@ Derk. Mijn zwager is hier op 't moment nog bezig: gepriegel, gezanik en gezeur. Loop/bel gelijk (daarna) naar de autoboy, want die heeft nog nixxx van zich laten horen Als het niet te laat wordt nu en hij kan niet, kan ik misschien nog een ander regelen. Je hoort nog.
@Dick zoveel werk is dat omzetten naar provider toch niet? Ik doe het in twee biertjes hoor! Maare ik kan vandaag niet krijg net te horen dat ik om 17.00 uur in deventer moet zijn.
Bericht door ingrid, op 21 februari 2010 om 13:18
Heb vannacht ook gekeken naar Tuitert, was niet de planning, maar was zo aan het hoesten en aan het draaien, en mijn wederhelft moest er op tijd uit voor een oefenwedstrijd, en wilde de rest ook niet wakker houden. Toen bedacht ik dat ik dan net zo goed even de 1500m kon gaan kijken. Was het ziek zijn in dit geval toch nog ergens goed voor.
Hoop wel dat het zaterdag weer kan beginnen (als er door de vakantie geen uitsel van de wedstrijd is aangevraagd??) heb totaal geen id waar en tegen wie, dacht dat we afgelopen zaterdag tegen wvf hadden gemoeten, bleek het beker te zijn. e horen wel weer.
Bericht door Marcello, op 21 februari 2010 om 13:23
Beetje druk hier: 188 bezoekers en 13 leden.
Bericht door Gezellig, op 21 februari 2010 om 13:41
@dick Had de tekst al klaar staan. Direct na de finish van Shani D. heb ik de enter knop ingedrukt. Mijn luikjes vielen ook dicht, heb de rit van Kramer totaal niet gezien. Kuiper half in de slaapstand. Tijdens de rit van Tuitert ben ik 100% ontwaakt.
Het lawaai (geloei) van de BBB die hier vervolgens plotseling opdook in de straat heeft mij mede doen besluiten om maar een flesje Warsteiner te verorberen. Commentaar van Wennemars (Radio 1) was fantastisch. Is te beluisteren op youtube.
@derk Nee, het heeft hier niet gesneeuwd afgelopen nacht. Bedoel je met X5 X-cart ?
@ Derk, wij wonen op de 1e verdieping. Hij was hier om 10.15 met de 2e veer lukte het de kabel door te trekken. Toen moesten 8 hele kleine verschillende draadjes precies in een klein plugje. Alles precies op de goede plek...ging een paar keer verkeerd...waardoor storing ontstond. Internet een paar keer eraf...nog een fout in de bedrading. Niet te volgen voor mij; wil ik ook niet. Schoonzus is al lang en breed weer thuis. Wij hebben altijd pech met dit soort handige klusjes haha. Gelukkig heeft mijn zwager alle geduld. Haha. Ben ondertussen naar de autoboy toe geweest en weet genoeg. Onze monteur is gelukkig een echte handyman, daar ligt het niet aan. Hij is nu pas zo goed als klaar! Mooi, kan ook wel lukken
Hoop toch echt nog wat aan mijn zondag te hebben, nou ja; spreken we een andere keer af. Veel plezier in de koekstad! ---------- Haha skerp Gezellig! En wat een vertrouwen in Tuitert! Ongeveer hetzelfde Sven-Kuiper scenario aan deze kant.
Gelukkig: de BBB is weer van de partij
Bericht door Gezellig, op 21 februari 2010 om 14:15
@dick Dit is een goed teken. Een zwaluw in de lucht .......zomer. Maar een BBB in de straat is de kans groot dat de bewolking weggaat. Hij heeft de Lente in de kop !
Oh tering dat gaat niet goed: een voorjaarsruikende op drift geslagen lentebode als de BBB, die jenst overal doorheen en ontziet niets of niemand. Met de BBB de nakende lente in
Bericht door ADMIN., op 20 februari 2010 om 17:33 @Larry, zo moeten we iedere dag een nieuwe algemeen log aanmaken, graag meer tekst in 1 item en niet meer zo aub!
Haha... ik was verwoed aan het tikken en toen ik op het invoerveld keek stond daar niks, maar daarboven allemaal afgebroken berichtjes. Heeft dat met een bug te maken? (Bedankt voor de aanpassing.)
Hier in Zuid valt bij mij sinds enkele dagen de verbinding met het WWW telkens weg. Bij anderen in Zuid of de rest van onze prachtige stad soms ook?
Bericht door ingrid, op 21 februari 2010 om 14:57
@ Larry, geen last van dat WWW weg valt.
Bericht door Marcello, op 21 februari 2010 om 15:26
Opinie kandidaat raadslid D66 Zwolle Jan Brink:
Op http://www.johnvanboven.nl/ schrijft de lijsttrekker van de ChristenUnie een reactie op een uitspraak van D66 lijsttrekker in Zwolle Hans de Vries. Hans zegt "“Het lukt ze niet om de verstrekking van alcohol aan jongeren onder de zestien te handhaven, dus dan willen ze de leeftijdsgrens om alcohol te mogen kopen optrekken naar achttien jaar. Als het nu niet werkt, dan werkt het met een nog grotere groep die je moet controleren zeker niet. Dat is pure betutteling richting de jongeren van zestien en zeventien jaar die wel eens rustig een biertje in de stad drinken”.
Hans doet hier niets meer en niets minder dan aangeven dat de handhaving van alcoholbeperking tot 16 jaar niet lukt en dat het ook niet zal lukken als je die groep met twee jaargangen vergroot. John van Boven reageert zoals ik hem niet heb leren kennen. Schietend met hagel van heup, met alleen de nagalm van zijn eigen opvatting. D66 is volgens hem niet (meer) serieus te nemen vanwege een verkeerde kijk op de wereld. want:
- alcohol misbruik is een groot probleem
- veel 15 jarigen drinken
- ouders keuren dat niet af
- hij gelooft bovendien niet dat er 16 en 17 jarigen zijn die rustig een biertje kunnen drinken in de stad
Dat D66 alcoholproblemen niet ontkent en het hier alleen had over de handhaving van het alcoholverbod is volledig aan hem voorbij gegaan. Daar heeft hij het niet over, dat heeft hij waarschijnlijk niet eens opgemerkt. Het dogma van de ChristenUnie is dat jongeren per definitie de eigen verantwoordelijkheid niet aankunnen en dat alcohol altijd heel erg is. Dat komt mij nogal wereldvreemd over en het drukt veel jongeren in een hoek waar ze zich terecht niet thuis zullen voelen.
Eduard Lindeboom deelde nog mee dat hij goede gesprekken heeft gevoerd met Fokko Ebbens, die in de afgelopen week heeft aangegeven weer graag bij zijn club WVF te gaan voetballen.
Niet verkeerd: Fokko welkom terug bij WVF!
Bericht door Derk, op 21 februari 2010 om 20:31
@jaap alles gelezen? Kunnen we hier verder ipv cda topic waar je rageerde.
Ja natuurlijk, heen weg over de A50 en terug over de dijk omdat iemand even dames wou kijken
Heb je dat internet nou voor elkaar? Als ik het zo lees was dat een hoop gepruts. Nou ja weet je, als je met je voeten op de aarde woont ben je sneller bij die kabel! Mag aannemen dat alles goed verlopen is en jij blij bent.
Bericht door Ron van der Heuvel, op 21 februari 2010 om 20:40
Zwolle is een stad van onfatsoenlijkheid geworden wat niet acceptabel is. Ik vind er niets meer aan om in Zwolle. Niet alleen in Zwolle trouwens. De jongeren van deze tijd zijn zo onfatsoenlijk, dat is niet meer te verdragen en dient keihard aangepakt te worden. Van de huidige bevolking onder de 18 wordt denk ik ruim de helft later crimineel! Dat wordt dus een crimineel zooitje in Nederland! Als er nu geen conservatief-rechtse overheid ingrijpt zal Nederland een derde wereldland worden. De werkloosheid zal naar 80 procent stijgen, niemand is meer veilig op straat. De jongeren bezorgen zo veel overlast in Nederland. De overheid treedt er zo on-ge-lofelijk zacht tegen op. Niet te geloven. Het is tijd voor maatregelen. Heropvoedingskampen, tuchtscholen, zedenpolitie, het moet allemaal ingevoerd worden. Er moet weer een strenge opvoeding worden. Te gek voor woorden dat de overheid de pedagogische tik verbiedt! Het is tijd voor onderwijs, zoals dat 100 jaar geleden was. Met een strenge leraar, die echt de baas!
Kom in actie, we laten ons toch niet terroriseren door die nieuwe generatie schoften.!
Bericht door Marieke, op 21 februari 2010 om 20:44
Weet iemand wat de bestemming van het voormalige pand van bloemenhuis de Hortensia is? Er staat een bordje "verhuurd" op. Binnen zie ik onderdelen van een bakkers-interieur...
Gaat Martini op deze locatie verder??
Niemand?
Bericht door Theo, op 21 februari 2010 om 20:44
@Derk. Leuke Riddlee weg van Zutphen naar Zwolle loopt daar al jaren langs; en die van Zwolle naar Zutphen niet.
Blijft een attractie de dames achter de ramen. Hij heeft het wel bij kijken gelaten? Internet+bellen+tv voor elkaar. Zoals ik rond 2-en postte. Wij hadden natuurlijk weer een kabel die niet goed was. Dat is idd zaak: beide beentjes op de grond. Ze keken gelijk al programma's terug hier. Toe maar, als hun er blij mee zijn vind ik het prima. Heb rond 5-en nog in de buurt van het strandhuis gelopen, kreeg mooi een pak sneeuwgelijkende regen op mijn dak. Was niet gebeurd als ik om 16.30 daar binnen was geweest
Bericht door Ron van der Heuvel, op 21 februari 2010 om 20:40 Zwolle is een stad van onfatsoenlijkheid geworden wat niet acceptabel is. Ik vind er niets meer aan om in Zwolle. Niet alleen in Zwolle trouwens. De jongeren van deze tijd zijn zo onfatsoenlijk, dat is niet meer te verdragen en dient keihard aangepakt te worden. Van de huidige bevolking onder de 18 wordt denk ik ruim de helft later crimineel!
Zet dat denken nu eens om in waarheid, cijfers, onderzoeken ect. Dank u ook namens H2O en nog wat
Bericht door Ron van der Heuvel, op 21 februari 2010 om 20:49
Te gek voor woorden dat de overheid de pedagogische tik verbiedt!
Zelfs mensen als gillende Geert durven te zeggen dat ze fatsoenlijk zijn. Terwijl hij net zo hard binnen als buiten de Kamer roeptoetert, zonder op feiten in te gaan. Beeldvorming en mensen uitsluiten, kopvoddentaks, vind jij dat fatsoenlijk?
Fatsoen is zo subjectief als de neten. Wat is wenselijk gedrag? Jij hebt ervaring met opvoeden?
Bericht door Theo, op 21 februari 2010 om 20:54
@RonvdH. Knap hoor, zoveel letters achter elkaar. Ik zou zeggen, neem een enkele reis naar het land van jouw voorkeur (misschien een leuke politiestaat in zuid-amerika?). Voor jou wordt het hier toch nooit wat.
Bericht door Derk, op 21 februari 2010 om 20:54
Bericht door dick, op 21 februari 2010 om 20:44 Heb rond 5-en nog in de buurt van het strandhuis gelopen, kreeg mooi een pak sneeuwgelijkende regen op mijn dak. Was niet gebeurd als ik om 16.30 daar binnen was geweest
Ohja nu krijg ik de schuld, lekkere ben je hoor! Je had toch zo wie zo even naar binnen kunnen gaan? Deed de bijrijder bij mij ook hoor. natuurlijk moest hij verder rijden omdat ik wat anders had gevonden
Bericht door Zwollenaar is back, op 21 februari 2010 om 20:54
Ja de jeugd wordt steeds radicaler he Ron? hahaha kijk eens in de spiegel man!
Bericht door hans, op 21 februari 2010 om 20:57
Gezocht aangepaste eengezinswoning (huur) moet rolstoel toegankelijk wezen. Wie weet er wat.
Mooi (schulddeel) reactie 20:54, die ik graag wou lezen. Er was geen tijd meer om naar binnen te gaan....het eten was klaar toen ik thuis kwam. Lees wel dat jullie de middag gezellig zijn doorgekomen
Bericht door Ron van der Heuvel, op 21 februari 2010 om 20:57
Ik ga op Lijst Willem Lucht stemmen. Die partij wil tenminste ook hard optreden!
@ Brug, die hokjes links (progressief) en rechts (conservatief) zijn niet écht van deze tijd meer. CU zou voorn. progressief zijn (bevestigd door politicus)...blijken voornamelijk conservatief. D'66 zou voornamelijk progressief zijn. Blijken kloon van de VVD.
Lijst Geert drijft op het Islam-standpunt volgens mij. Geert heet lang bij de conservatieve VVD gezeten en.....overal met meegestemd!
Hokjes interesseren mij niet.
Vind dit toch duidende uitspraken:
Drinkman in gesprek met Harry v. Bommel de Kontenknijper van (SP)
PVV In Den Haag: - OZB halveren Bommel: da's geen subsidie aan huurder en mensen met een bescheiden woning maar juist aan DURE panden die het helemaal niet nodig hebben.....PUNT volgens mij.
- Fors bezuinigen op welzijn, kunst en cultuur. Bommel: Buurthuizen die hangjongeren van straat houden moeten weer dicht. Muziekscholen die ook leerlingen uit arme gezinnen muziekles geven kunnen ophouden. Amateurgezelschappen verdwijnen van het toneel.
Hoe ga je dat aan je stemmers uitleggen? Volgens mij (Bommel) kunnen jullie deze punten enkel in je programma krijgen omdat jullie geen leden hebben die er over stemmen. Niet alleen in naam, maar ook in de praktijk zijn eigenlijk gewoon de VVD, maar dan zonder de D (van democratie). Dat mag natuurlijk, maar het is wel goed dat even vast te stellen.
(Bron: Spits, krantenartikeltje, heb ik bewaard)
De Vrijheid die PVV & VVD voorstaan is lang niet altijd de Vrijheid waar ik aan denk en die we op 5 mei vieren. In een vrij land worden bijvoorbeeld geen mensen uitgesloten.
Bericht door Brug, op 21 februari 2010 om 21:15
Pvv sluit niemand uit , dick .......join Holland, or leave it
Dus er zijn niet rond een miljoen gematigde moslims die bij elke gelegenheid door de gillende geprovoceerd en uitgedaagd worden? Kopvoddentaks etc. etc.
Deze mensen zijn vanzelfsprekend Nederlander en spreken Nederlands. Zoals door iedereen noodzakelijk wordt geacht.
Bericht door Brug, op 21 februari 2010 om 21:19
Nee, en de criminaliteitscijfers worden ook niet beinvloed door deze groep....Beetje realisme lijkt me gepast, dick.
Bericht door Theo, op 21 februari 2010 om 21:23
Inderdaad: PVV sluit niemand uit; iedereen die niet aan hun "normen en waarden" voldoet, wordt het land uitgezet.
Bericht door Brug, op 21 februari 2010 om 21:26
Vertel eens, drama.....wie allemaal?
Bericht door Derk, op 21 februari 2010 om 21:26
Bericht door drama123, op 21 februari 2010 om 21:23 Inderdaad: PVV sluit niemand uit; iedereen die niet aan hun "normen en waarden" voldoet, wordt het land uitgezet.
tsja wat moet ik nog toevoegen ............ Waarheid als een koe!
Bericht door Brug, op 21 februari 2010 om 21:27
heb het eerder gezegd...PVV heeft veel linkse standpunten
Groepen en harde cijfers....hebben we hier al eens heel veel ruimte aan besteed nav een stuk van Marcel van Dam in de Volkskrant-Opinie. Oa dit stuk....nav het geciteerde stukje dat ik onder de aandacht bracht daar er is op sargasso nog veel meer feitenmateriaal te checken, via de zoekmachine.
Vrogger (WO II) hadden de joden, de zigeuners, de Polen, de diverse gehandicapen etc het gedaan. In onze jeugd o.a. de woonwagenkampers, zigeuners, Duitsers en Molukkers. Moeten we écht altijd een zondebok hebben?
Kunnen we niet proberen mensen als individu te zien en te waarderen? Kunnen mensen het helpen dat ze ergens zijn geboren? Dat ze een bepaalde levensovertuiging/geloof of huidskleur meekrijgen? Waarom altijd generaliseren en in hokjes denken?
Bericht door Zwollenaar is back, op 21 februari 2010 om 21:30
Bericht door Ron van der Heuvel, op 21 februari 2010 om 20:57 Ik ga op Lijst Willem Lucht stemmen.
Wat een verrassing Radical Ronyboy! Als je inderdaad niet verder komt dat wat losse aannames, geen idee van wat er echt speelt, en behept bent met een beperkt verstandelijk vermogen, tja dan inderdaad stem je Willem.
Bericht door Theo, op 21 februari 2010 om 21:30
@Brug: die vraag is al diverse keren beantwoord door die partij-dictator G.W te V.
Bericht door Ron van der Heuvel, op 21 februari 2010 om 21:32
pvv is geen goede partij. Op het gebied van islam slaan ze door en sociaal-economisch gezien zijn ze te links.
Er dient een reactionair-libertaire partij opgericht te worden. Een partij die strijd voor: *afschaffing sociale zekerheid *afschaffing minimumloon *keihard straffen bij wetsovertredingen *stop onethische zaken als prostitutie, homohuwelijk, abortus, euthanasie. *het liefst geen belasting, maar als het moet een vlaktaks. Ik stel voor dat er een belasting komt van 5 procent. Ik vind het redelijk dat nieuwe nederlanders wat meer belasting betalen. daarom stel ik ook voor mensen zonder Nederlands paspoort 40 procent belasting te laten betalen. *stoppen met internationale samenwerking. Nederland uit de VN, NAVO en EU. *Stoppen met klimaatonzin. *Meer geld naar defensie. *complete vrije markt; kapitalistisch stelsel *verdere privatisering. Onderwijs, zorg, politie, etc. moet geprivatiseerd worden. *strenger immigratiebeleid; alleen mensen met een vermogen van minimaal €100.000 mogen naar Nederland komen.
Verkondig je deze stelling vanuit een geloofsovertuiging? Zag namelijk net op het journaal iemand van de Katholieke kerk die een homo-prins Carnaval niet serieus nam.
Bericht door Derk, op 21 februari 2010 om 21:35
Jij geloofd wat je leest Oke ik ga maar eens schrijven
Heb het ook gehad, sommigen ploffen hier vanalles op zonder te kijken wat een ander op ze antwoord. Hoe kun je ooit een fatsoenlijk gesprek met zo'n persoon hebben. Het is aan te bevelen de hele dag water naar de zee te dragen, dan heb je vast het gevoel dat je wat nuttigers aan het doen bent.
Laterrrr mensen en een prettige avond nog!
Bericht door Ron van der Heuvel, op 21 februari 2010 om 21:38
Wat die pastoor heeft gedaan kan ook niet hoor; dat is respectloos.
Ik heb niets tegen homoseksuelen maar het huwelijk is naar mening alleen verbehouden aan relaties tussen man en vrouw.
Bericht door Theo, op 21 februari 2010 om 21:38
@RvdH: schitterende lijst! En jij bent de enige die mag stemmen, want ik kan me niet voorstellen dat er nog andere mensen in dat land willen wonen. Je bent nog één punt vergeten: privatisering van de regering.
Bericht door Brug, op 21 februari 2010 om 21:40
Gaat ook mandje opzoeken.....Dick slaap ze, en niet teveel dromen van Geert
Bericht door Derk, op 21 februari 2010 om 21:47
Brug gaat naar bedje oke weg van de minste weerstand ........ Altijd een optie toch ?ik ga ook zo
Bericht door Gezellig, op 21 februari 2010 om 22:15
@Ron van der Heuvel Die partij bestaat toch al. Ik adviseer je op de SGP te stemmen.
Een bijna perfecte zelfanalyse van een waterschapper:
Bericht door dick, op 21 februari 2010 om 21:38 Heb het ook gehad, sommigen ploffen hier vanalles op zonder te kijken wat een ander op ze antwoord. Hoe kun je ooit een fatsoenlijk gesprek met zo'n persoon hebben. Het is aan te bevelen de hele dag water naar de zee te dragen, dan heb je vast het gevoel dat je wat nuttigers aan het doen bent.
We hebben jullie er vaker over geinformeerd: de Beeldenstorm. En nu gaat de schrijfavond ervoor dan echt door! Op 1 maart zijn jullie vanaf 19.30 uur welkom in Studentencafé Het Vliegende Paard, Voorstraat 7, Zwolle. We zitten op de 1e verdieping.
De Beeldenstorm houdt in het kort in dat we Loesje-teksten willen maken die te maken hebben met bepaalde standbeelden in Zwolle. Als kunstminnende Loesjes, plakken of hangen we de teksten naast en niet op de standbeelden.
Om je een voorbeeld te geven: voor het station in Zwolle staat een standbeeld van oud-Zwollenaar en oud-liberaal voorman Thorbecke. Je kent 'm wellicht nog van de geschiedenislessen op school als de opsteller van onze Grondwet. Daar zou dus een poster bij kunnen: ,,Ik mag hier hangen. Art. .... Europese Rechten van de Mens/ Art. ... van de Grondwet (vrijheid van meningsuiting). (de opa van) Loesje".
Hoe komen we aan standbeelden? Simpeler dan je wellicht zou denken: algemene kennis van de stad aangevuld met het overzicht van de beelden op de site www.beeldeninzwolle.nl.
Voordat we echter aan het plakken en hangen slaan, houden we een schrijfavond. Daarbij gaan we met z'n allen teksten verzinnen aan de hand van welke ideeen mensen krijgen bij het zien van het standbeeld en/of lezen van de beschrijving die op voorgenoemde site staan. Daarvoor hebben we deze plaatjes uitgeprint en een beschrijving gemaakt. Vervolgens is het traject hetzelfde als bij alle gewone Loesje-teksten: iedereen mag de beste teksten omcirkelen, de teksten gaan naar Arnhem, wij krijgen bericht als de teksten zijn bekeken en dan kunne we gaan lay-outen.
Gezellig, zat even later ook aan SGP te denken voor Ronny. Geert heeft zijn eerste breekpunt al losgelaten volgens Frits W......Niet tornen aan de AOW-leeftijd....Het stokpaardje van Donner.
Bericht door Koko, op 22 februari 2010 om 09:16
Hé Dick heb jij geen vakantie kerel, lekker met vrouw en kinderen weekje weg of zo?
Goeiemorgen Koko, nee joh de kinderen willen niet weg. Bij vrienden blijven. Met vrienden leuke dingen doen, die van ons doen dat liever met vrienden en vriendinnetjes. Zal de leeftijd wel zijn. Jij gaat nog wel weg?
Bericht door Edwin, op 22 februari 2010 om 09:53
Bericht door Ron van der Heuvel, op 21 februari 2010 om 21:32 pvv is geen goede partij. Op het gebied van islam slaan ze door en sociaal-economisch gezien zijn ze te links.
Er dient een reactionair-libertaire partij opgericht te worden. Een partij die strijd voor: *afschaffing sociale zekerheid *afschaffing minimumloon *keihard straffen bij wetsovertredingen *stop onethische zaken als prostitutie, homohuwelijk, abortus, euthanasie. *het liefst geen belasting, maar als het moet een vlaktaks. Ik stel voor dat er een belasting komt van 5 procent. Ik vind het redelijk dat nieuwe nederlanders wat meer belasting betalen. daarom stel ik ook voor mensen zonder Nederlands paspoort 40 procent belasting te laten betalen. *stoppen met internationale samenwerking. Nederland uit de VN, NAVO en EU. *Stoppen met klimaatonzin. *Meer geld naar defensie. *complete vrije markt; kapitalistisch stelsel *verdere privatisering. Onderwijs, zorg, politie, etc. moet geprivatiseerd worden. *strenger immigratiebeleid; alleen mensen met een vermogen van minimaal €100.000 mogen naar Nederland komen.
Zo'n partij heeft eerder bestaan, in Duitsland; de n.s.d.a.p. In nederland hadden we ook zoiets; de n.s.b.
Bericht door Edwin, op 22 februari 2010 om 09:54
Zo, goedemorgen voor de normale webloggers.
Bericht door Edwin, op 22 februari 2010 om 09:56
Ik heb niets tegen homoseksuelen maar het huwelijk is naar mening alleen verbehouden aan relaties tussen man en vrouw.
En waar haal je die wijsheid vandaan?
Toch niet uit een verhalenbundel van een paar honder jaar geleden met de naam "bijbel"?
Bericht door Natascha, op 22 februari 2010 om 11:33
Morguh......
Wat een heerlijk gouden weekend Ireen heeft me verrast
Bericht door Derk, op 22 februari 2010 om 11:38
OMG! Wilders wil regeren
Geert Wilders wil plaatsnemen in het nieuwe kabinet, zelfs als hij daarvoor enkele concessies moet doen. Alleen over de AOW-kwestie is hij standvastig: de pensioenleeftijd moet 65 jaar blijven.
"Als we alleen gaan roeptoeteren aan de zijkant en nooit bereid zijn concessies te doen, zullen we nooit regeren", zegt Wilders tegen De Telegraaf.
'Eeuwige oppositie'
"Dan blijven we de eeuwige oppositiepartij en slinken we straks weer net zo hard als de SP. Dus daarom zijn we bereid deals te sluiten. Op één punt na: handen af van de AOW".Op bijvoorbeeld de 'massa-immigratie' en 'islamisering' zou de PVV wel concessies willen doen.
Hij ziet het CDA en de VVD als zijn meest logische coalitiepartners.
@ Derk, hoorde het. Dat .... terwijl Geert, de Balk nog niet zo lang geleden voor rotte vis uitmaakte. Geert heeft het wel makkelijk, hij is de enige op die lijst die het voor het zeggen heeft, kan gelijk van een idee...partijbeleid maken.
Bericht door Natascha, op 22 februari 2010 om 12:25
Ik hoorde inderdaad ook dat Geert bereid is concessies te doen, me hart sloeg meteen al over.....
Vind het wel een lachen actie van Jans, en ja natuurlijk had ik het stukken minder leuk gevonden als dat bij FCZ en GAE het geval zou zijn.
Bericht door jaap, op 22 februari 2010 om 13:33
Lekkere jongen die 'Zwollenaar' Koenders. Zegt hij net op Radio 1 dat de PvdA niet per sé uit Uruzgan hoefde. Wie snapt het nog??
Bericht door Koko, op 22 februari 2010 om 13:35
Nee Dick wij gaan ook niet weg hoor, dit soort vakanties worden bij onze kinderen vaak logeer partijtjes.Vandaan een vriendje van onze zoon die tot morgen blijft en morgen gaat zoon een nacht weg en achter in de week het zelfde met de jongste dochter.
Ik ben zelf met de oudste bezig met een houten bank voor de speeltuin.
en moeders die hobbelt een beetje heen en weer met van alles, loat goan
Inderdaad Koko, we hadden er vrijdag al 2 te logeren. De jongste zou met zijn elftal naar Jong Heerenveen-Jong Feyenoord gaan. Helaas is het nu op een bijveld en kunnen ze het stadion niet zien, dat gaat dus niet door. Maar ze vermaken zich wel.
Dat Dick het niet eens is met de inhoudelijke strekking van jouw reacties, wil nog niet zeggen dat ze dom zijn. Ik vind Dick een toegevoegde waarde op dit weblog en een interessante discussiepartner.
Bericht door Willie, op 22 februari 2010 om 16:09
Derk.
Dit is een verkapte boodschap dat blonde dolly helemaar niet wil regeren.Om de aow als breekpunt aan te wijzen dekt hij zich op deze manier in.Blondje weet zelf ook wel dat de aow niet terug te draaien is.Het klapvee ziet alleen aow staan en hoppa blonde messias heeft het blinde volk weer op de banken.Alleen zijn ze vergeten dat blondje zijn VVD streken nooit zal verleren en nooit zal opkomen voor het gewone klootjes volk.Dat hun kinderen straks niet meer aan gesubsidieerde culturele activiteiten zoals muziekles,toneel en dans niet meer kunnen meedoen,dat buurthuizen het zonder subsidie niet redden snappen ze niet.dat de huren en de ziektekosten en energie giga de pan uit gaan rijzen hebben ze nooit van gehoord.
Het enigste wat dat stuk onbenul doet en wil,dat is tetteren aan zijlijn, onrust en tweedeling in de maatschappij bewerkstelligen.
Ben benieuwd of blondje vanochtend nog een waterstofperoxide behandeling heeft gehad ivm met bezoekje aan de koninging.
Bericht door Derk, op 22 februari 2010 om 17:01
Je haalt een paar belangrijke zaken aan waar ik me nl ook over druk kan maken.
.Dat hun kinderen straks niet meer aan gesubsidieerde culturele activiteiten zoals muziekles,toneel en dans niet meer kunnen meedoen,dat buurthuizen het zonder subsidie niet redden snappen ze niet.dat de huren en de ziektekosten en energie giga de pan uit gaan rijzen hebben ze nooit van gehoord.
Moeten we eens een avondje aan wagen om daar over te discussiëren.
Verder, Jij dacht zekers dat ik van het ganzenbord gevallen was ofzo? Ik had die blonde rakker echt wel in de gaten maar hij zou het wel fantastisch vinden om nu op Wouter zijn plek in de kamer tijdens debatten te kunnen zitten.
Bericht door Derk, op 22 februari 2010 om 17:04
@Koko heb je tekst voor de site en wat foto's van je ballen? Kan ik met de site aan de gang
@ADMI jullie hebben veel foto's in de Pierik gemaakt is het mogelijk dat ik deze krijg ivm kokogehakballen.nl?
==============
Verzoek aan fotograaf is inmiddels gedaan. Stuur ons even een mailtje als je wilt.
Bericht door Rudi Hendrix, op 22 februari 2010 om 18:17
Bericht door dick, op 22 februari 2010 om 18:08 @ Plantje, wanneer ga jij weer naar de bloedbank? Kom er net vandaan, was weer gezellig. Ondanks het feit dat mijn vriendinnetje ziek is.
De 22e maart pas weer. Laatst af moeten zeggen, omdat we Azraël moesten laten inslapen.
Bericht door dick, op 22 februari 2010 om 18:11 @ Plantje, dat je die Ron nog antwoord? Hij heeft zelf nog nooit antwoord gegeven in discussies, bijvoorbeeld gisteravond.
@ Plantje, ben haar naam weer vergeten, met zwart haar; tijd weggeweest ivm zwangerschapsverlof van haar 2e; is ook een topper!
Tja, toch een dappere poging. Jammer dat er van één kant enkel geprovoceerd werd. Ach, hij is de moeite om er bij stil te staan niet eens waard.
QM komt helaas niet meer terug. Hij vond het erg geslaagd hier maar had geen binding met het Zwolse nieuws.
Bericht door john, op 22 februari 2010 om 18:55
vanavond de fajkelbrigade in Jazzyjam ivm benefiet avond voor uitgeprocedeerde bequicker?
Bericht door Derk, op 22 februari 2010 om 19:29
Hmm als het aan Groen Links ligt is Zwolle de eerste stad met F1 vliegeren
Bericht door Patrick Pelman, op 22 februari 2010 om 19:32
@Derk Dat zou misschien wel een heel mooi nieuw evenement voor Zwolle kunnen zijn.
Bericht door john, op 22 februari 2010 om 19:36
een van de eerste housefeesten in Zwolle werd vroeger gesponsord door groen links "earth" volgens mij
Bericht door Derk, op 22 februari 2010 om 19:37
@patrick wat let je Wind in de zeilen. Ohja natuurlijk wil ik wel 10% fee hebben he van de omzet
Bericht door Patrick Pelman, op 22 februari 2010 om 19:43
@Derk Op dit moment heb ik niet echt de tijd om de organisatie van een volledig vliegerfestival op poten te zetten, maar als je een met een opzetje begint, dan wil ik wel meekijken met de plannen en evt in een bestuur plaatsnemen. Schroom niet om contact op te nemen.
Bericht door Derk, op 22 februari 2010 om 19:45
@patrick ik ga overleggen met schummie en alfonso of er belangstelling is
Even zonder dollen ik heb er ook geen tijd voor.
Bericht door Patrick Pelman, op 22 februari 2010 om 19:47
@john Ik kan me niet iets herinneren van het sponsoren van een housefeest. We zijn wel voorstander van een bruisend nachtleven in Zwolle, maar we hebben niet de middelen om zelf als sponsor te spelen.
Bericht door Natascha, op 22 februari 2010 om 20:01
hey Derk ik had me er net zo op verheugd hahaha
Bericht door Willie, op 22 februari 2010 om 20:03
ANTALYA - De 38-jarige topcrimineel Saban Baran is maandagochtend in de Turkse stad Antalya opgepakt.
De ontsnapte mensenhandelaar is verdachte in een Turks onderzoek naar afpersing.
De Turkse justitie verdenkt hem van het witwassen van crimineel geld in de mensenhandelzaak waarvoor hij in Nederland vastzat, zo meldt Teletekst.
Baran moet in Nederland een celstraf uitzitten van 7,5 jaar wegens het leiden van een criminele organisatie en vrouwenhandel. Hij vluchtte in september 2009 uit de penitentiaire inrichting Esserheemtoen hij op verlof was voor een bezoek aan zijn pasgeboren kind. Het verlof leidde destijds tot grote ontsteltenis bij politiemensen en slachtoffers.
De Telegraaf spoorde de topcrimineel in januari van dit jaar op in Antalya. Daar runt hij een discotheek met zijn bendeleden.
Bericht door Derk, op 22 februari 2010 om 20:06
@ Natascha als je zoiets aanpakt dan moet je internationaal gaan, die chinezen met hun kunstwerken erbij en alles draait om de snelheid natuurlijk. Hmmmmmmm Jos Verstappen zal ik maar niet vragen want die kukelt gelijk het grind/zand in. Krijg er zowaar zin in om te gaan doen!
Bericht door Natascha, op 22 februari 2010 om 20:10
Op zich is het misschien best een leuk familie evenement voor de zomermaanden, a la ballon fiesta....
Bericht door ingrid, op 22 februari 2010 om 20:15
Lijkt mij ook fantastisch Derk, als je de beelden vanuit Scheveningen ziet, fantastisch.Maar al wegdromend waar in Zwolle dan?
Bericht door Derk, op 22 februari 2010 om 20:18
Whytemerplas? Millingerplas? Peperbus?
Bericht door ingrid, op 22 februari 2010 om 20:20
Nee op de peperbus mag alleen als willem in de raad zit.
Bericht door Natascha, op 22 februari 2010 om 20:39
Weezenlandenpark? Of is dat te weinig wind?
Bericht door Derk, op 22 februari 2010 om 20:42
Gaat hem niet worden Natascha, die chinezen komen met bouwwerken hoor en die hebben wind nodig
Bericht door Gezellig, op 22 februari 2010 om 20:51
Formule 1 vliegeren in Zwolle ? Direct Kyteman maar even boeken voor de muzikale omlijsting.
Twee Chinese voetbalclubs, spelend in de hoogste divisie, degraderen mogelijk wegens gokpraktijken en het manipuleren van wedstrijden. Een woordvoerder van de nationale bond zei maandag dat Guangzhou GPC en Chengdu Blades worden verdacht van deze fraude.
Volgens woordvoerder Ma Chengquan worden beiden ploegen teruggezet naar de tweede divisie als het overtuigende bewijs wordt geleverd. Qindao Hailifeng, dat al een niveau lager uitkomt en eveneens in het beklaagdenbankje zit, wordt wellicht voorgoed uit de competitie genomen.
Vertegenwoordigers van de clubs kunnen zich maandagmiddag verweren. Later in de week neemt de Chinese voetbalbond een beslissing over de sancties. Daartegen is nog beroep mogelijk.
Full Time: Excelsior Rotterdam 3-0 SC Cambuur Leeuwarden. 42' 1-0 L. Pedro 63' 2-0 L. Pedro 70' 3-0 J. Ribeiro
Full Time: FC Dordrecht 1-2 De Graafschap. 52' 1-0 M. Kalisse 66' 1-1 J. Buijs 84' 1-2 J. van den Ouweland
Full Time: Go Ahead Eagles 4-1 FC Den Bosch. 9' 1-0 J. Suk 28' 2-0 P. Gerritsen 59' 3-0 D. de Groot 64' 3-1 P. Jans 80' 4-1 J. Suk
Full Time: RBC Roosendaal 2-1 Fortuna Sittard. 16' 0-1 Z. Grabovac 73' 1-1 S. Polak 77' 2-1 S. Ars 83' Rode kaart: R. Voorn (Fortuna Sittard)
Full Time: TOP Oss 0-2 Helmond Sport. 61' 0-1 J. Voskamp 86' 0-2 J. Voskamp (penalty)
Bericht door dick, op 22 februari 2010 om 22:20
@ ja-tja, 21:14; Kreeg net visite toen het begon, maar voor wat ik gezien heb was het weer heerlijk bizar
Bericht door ingrid, op 22 februari 2010 om 22:23
Dank je ToTo.
Bericht door ingrid, op 22 februari 2010 om 22:27
Bericht door Michiel van Harten, op 22 februari 2010 om 21:57 @Ingrid, even vanuit de zijlijn de gemeente heeft al geld toegezegd voor het renovatieplan
Wat is er toegezegd dan? Dat de baden opgeknapt mogen worden, dit gebeurd omdat er een verplichting bestaat om monumenten in de gemeente te onderhouden.
Het zuiveringsysteem is ook sterk verouderd, daar moet nog onderzoek naar worden gedaan.
bijdeweg, ik ben er uit: of de PVV komt straks in de oppositie, of ze komen in een coalitieregering! Knap hè! In het eerste geval houden ze bij de volgende verkiezingen nauwelijks nog zetels over (zegt-ie zelf); in het tweede geval blijkt dat ze geen gekwalificeerde kandidaten voor bestuurders hebben (zie intervieuw met Frits Wester). 't kost wat tijd, maar dan heb je in elk geval niets.
Bericht door Derk, op 22 februari 2010 om 22:45
Toto dankje
@dick: 'Uruzgan was bespreekbaar voor PvdA'
PvdA-ministers Wouter Bos van Financiën en Bert Koenders van Ontwikkelingssamenwerking hebben in overleg met andere ministers verschillende opties rondom de Nederlandse missie in Afghanistan bestudeerd. Zij hebben in die gesprekken niet aangegeven dat een langer verblijf onbespreekbaar was.
Dit zei demissionair vicepremier André Rouvoet vandaag in een interview met NU.nl. "We hebben enkele maanden met zes ministers, onder wie Bos en Koenders van de PvdA, verschillende opties hebben bestudeerd, waaronder ook opties in Uruzgan. Er is op geen enkel moment in dat interne overleg aangegeven dat een langer verblijf daar onbespreekbaar was. Er was een opening voor een serieus verkennen van opties in Uruzgan."
Brief
Koenders zou op 2 februari zelf hebben verzocht om een brief van de NAVO, zo vertelt Rouvoet. Vervolgens zouden de PvdA-ministers de dag erna zijn teruggefloten door hun Kamerfractie en belde Bos premier Jan Peter Balkenende met de mededeling dat een langer verblijf in Uruzgan onbespreekbaar was.
Goede afloop
Rouvoet hield echter hoop op een goede afloop, zelfs bij de desastreus verlopen ministerraad van afgelopen vrijdag. "Maar op een bepaald moment werden voorstellen niet meer voldoende serieus gewogen. Hierdoor kreeg ik de indruk dat de PvdA maar 1 ding wilde: naar buiten komen met de mededeling 'het NAVO-verzoek ligt in de prullenmand'. Maar dat was voor ons onbespreekbaar. Je kunt niet regeren als je elkaar voor voldongen feiten stelt."
Het spel is in volle gang!
Bericht door Derk, op 22 februari 2010 om 22:50
@drama PVV is als Fortuyn (jammer dat iemand zo aan zijn eind moest komen) een hoop lucht die je blaast in een ballon en opeens doet die.....
Bericht door dick, op 22 februari 2010 om 22:51
@ Drama, ik hoop dat deze onnavolgbare stelling na een paar glazen verhelderend sap is ontstaan. Inderdaad hol geroeptoeter kan ook moeilijk wat worden. De tegenpartij
Clouseau De Tegenpartij
Kijk, ze zijn zo anders Anders dan wij De tegenpartij
Voel de hete adem Die komt heel dichtbij De tegenpartij
Elke dag brengt confrontatie In elke stad van ieder land Politiek, werk of relatie Overal woedt wel die brand
We moeten geloven in een betere tijd Open je ogen, zet je woede opzij Het kan ook anders: we keren het tij Wat als we ze omarmen, de tegenpartij?
Kom, reik me je hand nu Want jij bent voor mij Een medepartij
Elke dag brengt irritatie En overal woedt wel een brand
We moeten geloven in een betere tijd Open je ogen, zet je woede opzij Het kan ook anders: we keren het tij Kom, we omarmen de tegenpartij
Stel je voor dat schrik de plaats ruimt voor respect En dat iedereen, elke man en elke vrouw dan Verdraagzaamheid gaandeweg ontdekt
We moeten geloven in een betere tijd Open je ogen, zet je woede opzij Dan is schrik voor de anderen voorgoed voorbij Daar komt het einde van de tegenpartij
Lekkere jongen die 'Zwollenaar' Koenders. Zegt hij net op Radio 1 dat de PvdA niet per sé uit Uruzgan hoefde. Wie snapt het nog??
Dat zei Koenders zelf!
Bericht door ingrid, op 22 februari 2010 om 22:54
weltrusten allemaal
Bericht door Theo, op 22 februari 2010 om 22:55
Heb kort lontje gezien bij dwdd. Iemand suggereerde dat iemand als zei best MP kon worden. Ze zei niet dat ze dat niet wilde. Derk: Nederland wordt emigratieland.
Bericht door dick, op 22 februari 2010 om 22:55
Derk, mag ik bedanken vanwege een huigopdringende overkill van Afganistan-info? Bovendien ga ik straks weer Verhagen voor me zien die op de terugreis uit De States ongestraft vertelt dat ie door wil in Afganistan. En/of de uitgestreken kop van mister Normen & Waarden die zijn eigen stoepie niet goed veegde. Dé brekebeen uit de NLse politieke geschiedenis: Balk 5-onafgemaakte ruzie-kabinetten.
Bericht door Theo, op 22 februari 2010 om 22:56
sorry; als zij.
Bericht door dick, op 22 februari 2010 om 22:58
Het blijft wel ongelooflijk dat niemand CU vraagt waar ze staan: Middelkoop mag met zijn gestuntel nog blij zijn dat ie februari 2010 heeft gehaald. Hij wilde blijven. Joël (partijgenoot) en Martijn van Dam hebben een ruime 2e Kamermeerderheid gecreeerd om door te gaan.
@dick Deze komt ook naar zwolle ga je hem nog een handje geven?
Bericht door jaap, op 22 februari 2010 om 22:59
Dick lijkt Wilders wel. Bralt veel en luid, maar als het erop aan komt geeft hij geen argumenten.
Bericht door dick, op 22 februari 2010 om 23:01
Trusten Ingrid!
@ Drama: Hoorde dat Sjek de V, door de maat van de Stratenmaker op Zee (Joost Prinsen) is terecht gewezen in DWDD
Zag de aankondiging van P&W daarom maar geen BeeldBuisBode getoond.
Bericht door Derk, op 22 februari 2010 om 23:03
Dat zie je fout jaap ga eens met hem in discussie onder het genot van een balletje ofzo
Bericht door dick, op 22 februari 2010 om 23:03
@ Derk, hoef niemand een handje te geven, na die van Ivo Opstelten al helemaal niet meer. Met zijn knip...pff hij wist niet eens waar hij het over had. Heb je altijd met die VVD-ers: denken maar aan 1 knip
Vond Wouter Bos bij de vorige verkiezingen wel sterk bij de Grote Kerk. Superkwetsbaar op een kissie. Iedereen mocht vragen wat ie wou.
Bericht door dick, op 22 februari 2010 om 23:03 Vond Wouter Bos bij de vorige verkiezingen wel sterk bij de Grote Kerk. Superkwetsbaar op een kissie. Iedereen mocht vragen wat ie wou.
Doen ondernemers ook vaak he als het slecht gaat, dingen uitproberen die je vroeger deed LOL
Bericht door Willie, op 22 februari 2010 om 23:12
Ik heb spetterend nieuws,vanavond intervieuw op de radio gehoord.De journaliste van de HP die maanden undercover bij de PVV bivakeerde vertelde hoe kandidaten voor gemeente en landelijke verkiezingen in een klasje werden getoetst door middel van een quiz.
De vragen die werden gesteld moesten niet te moeilijk zijn en hadden de kwalificatie van wie is de burgemeester van den Haag.
Ook heeft van Roon waar de journaliste veel mee optrok ,verklaard dat ze zich nergens geen zorgen hoefde te maken,omdat Geert helemaal niet wil regeren,en dat er zowiezo geen mensen waren die deze functies zouden kunnen vervullen.
Geert blijft gewoon in de oppositie.
Bericht door dick, op 22 februari 2010 om 23:14
@ Derk, ondernemers die zich superkwetsbaar opstellen naar de mensen die ze nodig hebben? Nehhhh.
Bericht door Derk, op 22 februari 2010 om 23:15
Bericht door dick, op 22 februari 2010 om 23:03 na die van Ivo Opstelten al helemaal niet meer. Met zijn knip...pff hij wist niet eens waar hij het over had.
Dat heb je nou als je landelijk politiek gaat betrekken voor hits/stemmen. Heb je die foto's van de sp gezien ? Het is wat John van Boven ( CDA en het komt van boven? )al zei het is net of dr ouders er staan. Zo van krijg ik nou een knuffel ik doe me best
Bericht door Derk, op 22 februari 2010 om 23:18
Dank je Zwolse kan ik deze maanden weer gerust slapen
Bericht door Derk, op 22 februari 2010 om 23:19
Bericht door dick, op 22 februari 2010 om 23:14 @ Derk, ondernemers die zich superkwetsbaar opstellen naar de mensen die ze nodig hebben? Nehhhh.
Ja hoor Daarom koop je er de aanbiedingen van de week
Bericht door dick, op 22 februari 2010 om 23:19
Agnes was nog op RTL-Nieuws live uit Stadhagen-wc Kijk daar nooit naar maar dacht: misschien heeft Ivo nog wel positieve respons gekregen. We kregen ook een oranjepamflet tegen de knip. Moest iedereen op de ramen plakken. Heb er nog nergens 1 gezien. Tja, geloof ook niet dat die nutteloze aanwezigheid van landelijke prominenten werkt. Jan Marijnissen moest zelfs mee zaterdag.
John = overigens CU, Van Boven blijft ook in die context dubbel.
Bericht door dick, op 22 februari 2010 om 23:20
De aanbieding(en) van de week....Mooi item voor hier ook
Bericht door jaap, op 22 februari 2010 om 23:27
Dick, ik heb grote sympathie voor de SP. Zoals je hebt kunnen lezen is de CU voor de Knip. Kijk maar via http://www.weblogzwolle.nl/content/view/15889/84/
Bericht door Derk, op 22 februari 2010 om 23:29
Oeps misser van mij ik had het van zijn schrijven moeten weten ( altijd zo belerend) sorry had even de gedachten ergens anders. Zoals Rouwvoet bezig is met wetten ect ( die trouwens mislukken) Is John hier op subtiele wijze bezig aanwezig om ons op de regeltjes te wijzen. Maar hij staat wel open voor debat op dit log, dat dan wel weer.
Bericht door Derk, op 22 februari 2010 om 23:32
Ja jaap ga jij echt voor de SP? Ik weet het nog niet, leuk trouwens dat je je hierin openbaar maakt. Wat zijn de punten die je ze je trekken?
Bericht door dick, op 22 februari 2010 om 23:32
@ SP, ok heb jij het interviewboekje "Hoe dan Jan" van Karel Glastra van Loon toevallig gelezen? Vind Huub Oosterhuis veruit de beste SP-er. Wist je dat hij de Kersttoespraak van de Koningin ook heeft geschreven?
Knip: al een draadje of 6 over volgekalkt. De nr 6 van de VVD hier gaf zaterdag toe dat ze 10-12 jaar geleden verkeerd gestemd hadden....het is ook ernstig lag rustig geweest rond de knip....nu moet het allemaal opeens weer. Maar er is niet eens een redelijk en duurzaam alternatief. Waarom stort iedereen zich op Stadshagen: politiepost, parkeren rond wc, onder wc doorrijden, hangjongeren....lieve mensen: wij zien dat allemaal niet als een probleem hoor! Of ik spreek de verkeerde mensen.
Bericht door Derk, op 22 februari 2010 om 23:40
Bericht door dick, op 22 februari 2010 om 23:32 Wist je dat hij de Kersttoespraak van de Koningin ook heeft geschreven?
Die toespraak dat we anoniem zijn op internet en sms is fout en staan te ver weg van elkaar ect ect en dat madam wel gebruik maakt van een telegram om een schaatser te feliciteren? Haha ze of hij die de toespraak heeft geschreven snappen de hedendaagse media niet die gebruiken liever iets wat voor de burger niet meer toegankelijk is, loop maar eens naar het postkantoor om en telegram te verzenden Kan niet meer
Krijg trouwens ook steeds meer een hekel aan dat getwitter maar dat is wat anders
Bericht door Natascha, op 23 februari 2010 om 07:20
Ook niet te geloven toch, CDA stemmers willen liever geen Balkie op 1 maar de leden doen gewoon wat ze zelf willen.....
Was net op Rtl nieuws.
Goedemorgen trouwens.
Bericht door Edwin, op 23 februari 2010 om 08:01
Goedemorgen, nog 4 dagen en het is weekend met een vrije week erachter.
@derk Wij doen niet aan twitter en hyves, lekker rustig en goed voor de privacy.
Mogguh allemaal. Tekst wel in de context laten staan Derk. Staat nog wel online. Vind dat Twitteren en sms-en tijdens bijvoorbeeld vergadering not done is. Slappe voorzitter die dat toestaat. Of het presidium wijzigen.
Hyves, facebook etc vinden wij ook nixxx Natascha. Kinderen wel.