Media Markt Zwolle
Hoofdpagina
Opsporingsberichten
Carnaval 2012
Bevrijdingsfestival
Foto's
Algemene Logs
Foto's bestellen?
Regionieuws
Spelregels / Disclaimer
Netiquette
Weblog Zwolle in Actie
Advertenties

banner-ijsselhallen-weblogzwolle-december.gif

ketelzorg_banner_140x120pxbew.jpg

uitburo-banner-weblogzwolle-27072011.gif

wijndragers

bureauck_banner.jpg

Webdesign Zwolle

vvv_vignet_wz.jpg

gemeentebuttoninfo2.gif

banner_zwolle_marketing.jpg

Laatste Reacties
Horrorwinter in Zwoll...
smileysmileysmiley Lara
Zwolle strooit zout o...
abs werkt in elk geval uit...
Horrorwinter in Zwoll...
Wat een drama toch tegenwo...
Zwolle strooit zout o...
Gratis tip koop een auto m...
Het weer: zonnig en d...
winkwink jaa vroegerwink
Het weer: zonnig en d...
Bij P&W ging het net over ...
Het weer: zonnig en d...
- 15 geeft hij hier aa...
Het weer: zonnig en d...
scope staat alweer buiten ...
Waarschuwing voor gla...
Heb ook nog
Het weer: zonnig en d...
Hebben we records, die uit...
Les voor nieuwe ijsve...
Dan kom ik kijken...wowww ...
Het weer: zonnig en d...
voor de liefhebbers: -10.8...
Waarschuwing voor gla...
Bn ik met je eens Dick, da...
Les voor nieuwe ijsve...
Geweldig, wat een initiati...
Waarschuwing voor gla...
Ja, vond ik wel. Wat rusti...
Het weer: zonnig en d...
Mét 't olde gemeentehuus....
Waarschuwing voor gla...
@Dick, waren de wegen een ...
Winterse deken over Z...
Wat een prachtige sfeervol...
Indische Buurt maakt ...
Enkele plaatjes van hyves ...
Waarschuwing voor gla...
@ Ingrid, nee dit keer met...
Waarschuwing voor gla...
@ MarKel, toppertje die Ga...
Waarschuwing voor gla...
@MarKel wist ik ook niet w...
Waarschuwing voor gla...
@Dick, op de fiets.
Daklozenopvang Zwolle...
@ikheetfrank. Als je niet ...
N35 Zwolle - Raalte g...
Voor wie het vandaag niet ...
Wie is online?
  Nu 24 gasten
Handig!
Bookmark Website
Bookmark Pagina
Maak startpagina
Hoofdpagina arrow Categorieën arrow Zwols Nieuws arrow Jonnie en Thérèse Boer hebben eigen magazine
Jonnie en Thérèse Boer hebben eigen magazine
zaterdag 17 juli 2010

Zwolle - Jonnie en Thérèse Boer van het Zwolse driesterrenrestaurant De Librije zijn een eigen magazine begonnen. Met een vaste redactie en de medewerking van onder andere topfotograaf Jan Bartelsman is het blad JenT gelanceerd. JenT is het culinaire lifestyle-magazine van De Librije met focus op eten, drinken én slapen. Een 116 pagina's dik blad met interessante reportages, lange en korte verhalen, exclusieve foto’s en maar liefst 21 recepten uit de keukens van De Librije én van gerenommeerde restaurants zoals Beluga, Oud Sluis, Inter Scaldes en 't Schultenhues.

jent.jpg

In het zomernummer 2010 is er aandacht voor Ilse DeLange, die met haar band in Librije's Atelier kookt, de wereldberoemde rockgitarist en kunstschilder Ad Vandenberg en Guus Meeuwis. Ook komen culinaire persoonlijkheden zoals Claudia Brevet van Inter Scaldes en Hans van Wolde van Beluga aan het woord. De redactie gaat eten in New York (dit artikel wordt afgesloten met een recept van Thomas Keller uit de USA, nummer 10 op de wereldranglijst van de beste restaurants), er is een artikel over koken met kinderen in Librije’s Atelier (hamburgerrecept!) en Ronald Giphart introduceert zijn laatste boek dat hij samen schreef met Sergio Herman en Jonnie Boer. Het volgende magazine verschijnt in de winter op 15 december en is in Nederland op een kleine 4000 verkooppunten verkrijgbaar.



Reacties (126)add
0
Bericht door Dijk, op 17 juli 2010 om 12:12
Hoe gek op jezelf moet je zijn om een eigen magazine te starten?
Zwolse
Bericht door Zwolse, op 17 juli 2010 om 12:17
Hoe jaloers moet je zijn om een ander het succes niet te wensen?
drama123
Bericht door drama123, op 17 juli 2010 om 12:17
@Dijk ; als je tegenwoordig je eigen Glossy niet hebt, waar hoor je dan nog bij?
0
Bericht door Jannie, op 17 juli 2010 om 12:29
Welkom bij de grote jonnie en therese showsmilies/shocked.gifsmilies/shocked.gif
Schenk liever aandacht aan bijvoorbeeld mensen die in de zorg werken ofvrijwilligers die echt iets betekenen voor de maatschappij i.p.v. wat overgekookte kakkers.
0
Bericht door speerpunt, op 17 juli 2010 om 12:34
@Jannie:

Jaloers? smilies/wink.gif

Trouwens, als je commentaar hebt, of als je van mening bent dat er in magazines (meer) aandacht moet komen voor de door jou genoemde groepen, waarom begin je dan zelf niet een magazine?
Kritiek leveren is zo makkelijk, maar om vervolgens zelf de handen uit de mouwen te steken, daar zijn de meeste mensen te lui voor.

Kortom: Jonnie en Therese, ik ga zeker een van jullie recepten eens proberen in mijn eigen keuken! Ben benieuwd of ik jullie niveau ga halen! smilies/smiley.gif smilies/cheesy.gif
0
Bericht door Jannie, op 17 juli 2010 om 12:42
@speerpunt

mij lui noemen? je hebt nogal wat lef zeg!
Ik lever geen kritiek, maar geef aan dat er in de maatschappij belangrijkere dingen zijn dan een magazine over koken!
eten bij de librije is ook geen aangelegenhied voor de 'normale' burger toch? Leuk voor ze hoor al die aandacht en michelin sterren, maar waarom altijd zo vooraan staan. Bescheidenheid is hun vreemd dunkt me??
0
Bericht door Jajajajaja, op 17 juli 2010 om 12:49
Ik zag gisteren 2 mensen op een verder leeg terras zitten en een paar obers in pak ernaast zich duidelijk ongemakkelijk voelend en jonnie die werkloos zat toe te kijken. Ik bedoel, dan wil je daar toch niet eten?
0
Bericht door Dame, op 17 juli 2010 om 12:55
@Jannie Bescheidenheid is niet per definitie een deugd. Als Jonnie Boer bescheiden zou wezen, dan had hij waarschijnlijk niet bereikt wat hij nu heeft bereikt. De stad Zwolle profiteert hiervan volop mee, wat naamsbekendheid en imago betreft. Ik vind het mooi!
Uiteraard betekenen andere mensen ook iets voor de maatschappij. De maatschappij, dat zijn wij allen, nietwaar? Het succes van en de aandacht voor Jonnie en Therese Boer doet hieraan toch niets af?
0
Bericht door hans van dijk, op 17 juli 2010 om 12:56
@ jannie
ik ben het helemaal met je eens! Ik snap ook niet dat Weblog Zwolle hier aandacht aan besteed.
Dit stel is over,over geil van publiciteit.
Er komen wel andere tijden, ( de slechte ).
0
Bericht door hans van dijk, op 17 juli 2010 om 13:10
Als je het met koken niet meer kunt verdienen, dan maar proberen met een tijdschrift van € 9,95
Peter Erik de Visser
Bericht door Peter Erik de Visser, op 17 juli 2010 om 13:15
Om te beginnen, wil ik bestrijden dat "de normale burger" niet bij De Librije zou kunnen gaan eten.
Ik ben zelf een normale burger en ik zal toegeven dat ik het me kan permitteren om een tweepersoonstafel bij De Librije te reserveren.
Ik hoef de aandachtige lezer van weblogzwolle niet te vertellen, dat
dit een lieve duit gaat kosten.
Aan de andere kant is het zo, dat ik nog zeven maanden de tijd heb
om de rekening op 16 februari 2011 te kunnen betalen.
Waarmee ik maar wil zeggen, dat een ieder die het de moeite waard vindt om (al was het maar eens in zijn of haar leven) in een driesterren restaurant te gaan eten, er ook voor zou kunnen gaan sparen.
0
Bericht door Jannie, op 17 juli 2010 om 13:16
Ik gun ze het allerbeste hoor, maar die koninklijke onderscheidingen van hun zijn gewoon 'gekocht'
Zwolse
Bericht door Zwolse, op 17 juli 2010 om 13:20
Deze mensen hoeven zich niet bescheiden meer op te stellen.Met hetgeen zij bereikt hebben met hun inzet /kennis en creativiteit.

Het is maar aan weinig gegeven om deze capaciteiten te realiseren en zich naar een ongekende hoogte op de wereldmarkt te settelen.

Elke kok die zich op wereld niveau al bewezen heeft gaat zijn eigen boek/magazine uitgeven.Kijk b.v. naar Jamie Olivier/Gorden Ramsey/Paul Bocuse.

Je kunt hier als Zwollenaar alleen maar apentrots op zijn,Jonnie en Therese hebben Zwolle wereldwijd op de kaart gezet.
Derk
Bericht door Derk, op 17 juli 2010 om 13:20
Wat een afgunst hier zeg, was de azijn in de aanbieding? Jonnie en Thérèse van harte hoor, 4000 verkooppunten! Hoe groot is de oplage?
Peter Erik de Visser
Bericht door Peter Erik de Visser, op 17 juli 2010 om 13:21
Hier zou ik nog graag het volgende aan toe willen voegen.
Het echtpaar Boer heeft hard moeten werken om dit te kunnen bereiken.
Zij moeten ook hard werken om hun bereikte status te kunnen handhaven. Restaurant De Librije geniet wereldfaam.
Ik vind dat dat genoeg zegt.

0
Bericht door wichert, op 17 juli 2010 om 13:32
Hou nou toch eens op met anderen te beoordelen en veroordelen.een ieder die er belangstelling voor heeft koopt dat magazine.Gelukkig kan mijn vrouw zelf Hamburgers bakken voor de kleinkinderen en gelukkig kan P.E de Visscher sparen voor een diner.Laat nou toch iedereen in zijn waarde,wat gaan we schrijven over Die huwelijken van die dolgedraaide spelers van Oranje.Kun je ook wel zeggen geef dat geld aan die armen in Afrika.De wereld zit nu eenmaal zo in elkaar en als J en T de Boer een magazine uitgeven dan is het normaal dat WLZ daar aandacht aan besteed.Ze leven ,ze werken hard in Zwolle en ze veschaffen velen ook werk .Leren heel veel jongeren een mooi beroep en zijn toch net zo belangrijk als Fc Zwolle voor de naamsbekendheid van onze mooie stad.Als je ergens bent en je spreekt over Zwolle (wat ik graag doe)merk je dat de FC en De Librije het meest bekend zijn.
Zwolse
Bericht door Zwolse, op 17 juli 2010 om 13:36
Bericht door Jannie, op 17 juli 2010 om 12:29
Welkom bij de grote jonnie en therese show
Schenk liever aandacht aan bijvoorbeeld mensen die in de zorg werken ofvrijwilligers die echt iets betekenen voor de maatschappij i.p.v. wat overgekookte kakkers.

Mag ik je erop attenderen dat dezelfde Jonnie en Therese geheel vrijwillig belangeloos en zonder winstoogmerk zoveel mogelijk tijd aandacht en support investeren in de sport/school van hun kinderen?

Dit zijn ook zaken die net als bij andere ouders ook hoog bij hun in het vaandel staan.en ook dit is hun bijdrage aan de maatschappij.

Dat jij ze citeert als overgekookte kakkers bewijst alleen maar dat je ergens over oordeeld waar je in feite niets van en over weet.
0
Bericht door Jannie, op 17 juli 2010 om 13:41
ik ben in het buitenland nog nooit iemand tegengekomen die het over de librije heeft zodra het over mijn woonplaats gaat. Enige wat ze meestal zeggen oh zwolle is that nearby amsterdam??smilies/grin.gif
ik zeg dan altijd dat het andersom is en Amsterdam neaby Zwolle ligt uiteraard.
Zwolse
Bericht door Zwolse, op 17 juli 2010 om 13:51
Bericht door Jannie, op 17 juli 2010 om 12:42
@speerpunt

mij lui noemen? je hebt nogal wat lef zeg!
Ik lever geen kritiek, maar geef aan dat er in de maatschappij belangrijkere dingen zijn dan een magazine over koken!
eten bij de librije is ook geen aangelegenhied voor de 'normale' burger toch? Leuk voor ze hoor al die aandacht en michelin sterren, maar waarom altijd zo vooraan staan. Bescheidenheid is hun vreemd dunkt me??

Er zal altijd verschil zijn in de keuze van leesvoer van mensen de 1 heeft genoeg aan de prive/story terwijl een ander liever een kwaliteits blad leest met achtergrond informatie zonder suggestieve koppen die later gerectificeerd moeten worden.
0
Bericht door Dame, op 17 juli 2010 om 13:53
@Derk Toch wel de klasse azijn uit de Librijewinkel hoop ik?smilies/wink.gif
@ Jannie Je bent wel erg verzuurd. Geloof me, Jonnie Boer is een van de meest bekende en herkende Zwollenaren. En een Koninklijke Onderscheiding gekocht? Hoeveel kost dat dan? Is misschien een idee om voor je komende verjaardag te vragen: ik doneer dan wel wat. Misschien vrolijkt je dat dan wat op.smilies/smiley.gif
0
Bericht door Jannie, op 17 juli 2010 om 13:54
@zwolse

Elke ouder zet zich belangeloos in voor zijn/haar kind wat betreft ondersteunig in sport etc. Dat is een bijdrage aan de opvoeding en niet zozeer aan de maatschappij. Het segment waar hun restaurant voor staat staat juist ver af van de gewone jan met de pet.
Tuurlijk moeten ze er hard voor werken, maar dat moet iedereen om zich te voorzien in het levensonderhoud toch? het runnen van een restauran is voor mij niet voldoende om een lintje van Bea te mogen krijgen.
Zwolse
Bericht door Zwolse, op 17 juli 2010 om 13:55
Bericht door Jannie, op 17 juli 2010 om 13:41
ik ben in het buitenland nog nooit iemand tegengekomen die het over de librije heeft zodra het over mijn woonplaats gaat. Enige wat ze meestal zeggen oh zwolle is that nearby amsterdam??
ik zeg dan altijd dat het andersom is en Amsterdam neaby Zwolle ligt uiteraard.

Dat zal waarschijnlijk liggen aan de plaatsen waar je vertoefd.
Ik neem zeker van je aan dat je bij de plaatselijke snackbars weinig intresse zult vinden.smilies/shocked.gif
0
Bericht door Jannie, op 17 juli 2010 om 13:56
@Dame

Jonnie is geeneens een echte Zwollenaar......
0
Bericht door Jannie, op 17 juli 2010 om 13:58
@zwolse

smilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gif
degi
Bericht door degi, op 17 juli 2010 om 14:06
Gaballetje take-away aan de broerenkerkplein dan maar.

Zwolse
Bericht door Zwolse, op 17 juli 2010 om 14:06
Helemaal met je eens dat niet iedereen die een restaurantje runt in aanmerking van een lintje komt.

Alleen een restaurant op een wereldniveau te tillen is ietjes meer dan restaurantje runnen.

Wat jou mening van deelname aan de maatschappij is ,zal de mijne waarschijnlijk niet zijn.
Ik weet dat Jonnie en Therese zaken die nooit in de publiciteit komen die een belangrijk deel ten goede aan de maatschappij komen.

Ik vind jou beeld van hun erg negatief en niet gestaafd op waarheden,alleen op je eigen negatieve,misschien een stukje jalouzie erbij kijk op hun.
Zwolse
Bericht door Zwolse, op 17 juli 2010 om 14:10
Bericht door Jannie, op 17 juli 2010 om 13:56
@Dame

Jonnie is geeneens een echte Zwollenaar......

Kun je mij uitleggen of dat afdoet aan zijn kennis?

Of moet ik dit zien als, ik wil toch het laatste woord hebben ,lekker puh?
0
Bericht door Jannie, op 17 juli 2010 om 14:14
heet jij dame?
Zwolse
Bericht door Zwolse, op 17 juli 2010 om 14:19
Dat is geen antwoordt op mijn vraag Jannie.

En nee ik heet geen Dame,maar voor de goede orde ben ik wel een Dame.
0
Bericht door Dame, op 17 juli 2010 om 14:32
@Jannie Jij bent kennelijk wel een "echte" Zwollenaar. Hiephoi!smilies/cheesy.gif Hoe herken ik die?
Graag nog antwoord op mijn vraag hoeveel ik waar moet doneren voor een lintje voor jou. Ik heb er wel wat voor over om je op te vrolijken.smilies/wink.gif
0
Bericht door Jannie, op 17 juli 2010 om 14:37
@dame;
doneer het bedrag wat je zou betalen bij de Librije dan maar aan KiKa (kinderen kankervrij)
Daar zou je me inderdaad mee opvrolijken!
0
Bericht door hans van dijk, op 17 juli 2010 om 14:38
J&T is het weer gelukt, volop weer in de publiciteit en ik realiseer me dat ik er zelf ook aan mee doe hier op WL, en nog even dit, als je support geeft in de sportschool van je kinderen heb je twee belangen: je kinderen bevoordelen en een indirecte reclamevoering/publiciteit.
Zwolse je bent er met open ogen ingetuint!
0
Bericht door Jannie, op 17 juli 2010 om 14:44
@ Dame;

Ik hoef geen lintje!
Als je me wilt opvrolijken, maak dan aub een mooi bedrag over naar KiKa ipv het te spenderen aan zo'n magazine of een etentje in de Librije. Die kinderen hebben het nodig!!
0
Bericht door wichert, op 17 juli 2010 om 14:45
een echte Zwollenaar die doet niet graag zo raar
int volle openbaar.
Onder de Peperbus ist leven altijd knus
Ik pak nu gauw de bus
omdat ik er wel eentje lus.
Dan naar de assendorperstraat
waar deze jongen barbecuen gaat
Ik wens jullie allemaal veel plezier
Zwolse, Dame op het weblog hier
0
Bericht door Dame, op 17 juli 2010 om 14:49
@Jannie. Dat beloof ik als jij belooft dat je niet naar het buitenland op vakantie gaat, maar het bedrag dat je dat extra kost overmaakt op rekening van de Novib. Hebben we een deal?
0
Bericht door Dame, op 17 juli 2010 om 14:51
@Wichert Binnenshuis doet een Zwollenaar hoop ik wel raar; anders wordt het zo saai..smilies/wink.gif
Ik wens jou (ook recent geridderd, meen ik) veel plezier op je BBQ.
0
Bericht door wichert, op 17 juli 2010 om 14:59
Ja Dame heeft heel wat gekost,maar het licht er nu leuk bij in het doosje
verdieping
Bericht door verdieping, op 17 juli 2010 om 15:02
ik kan niet anders zeggen dan dat ik altijd heerlijk heb gegeten bij de librije. jammer is echter dat er gereserveerd moet worden en er inmens lange wachttijden zijn. Voorts juich ik het magazine van harte toe aangezien de boer zijn persoon matig weet te presenteren in de media.
ingrid
Bericht door ingrid, op 17 juli 2010 om 15:12
Ik sluit me volledig aan bij Zwolse, vind dat Jonnie en Therese Zwolle ook op de kaart hebben gezet. En dat doen ze volgens mij met hard werken. Niets mis mee. En dat zij ooit de gok hebben genomen om te investeren door een mooi restaurant neer te zetten is ze vast niet aan komen waaien, denk dat zij in het verleden, en misschien nu ook soms nog wel eens, nu ze het spinhuis erbij hebben, wel eens in de piepzak zitten.
En dan waarom zo op ze afgeven.
Zwolse
Bericht door Zwolse, op 17 juli 2010 om 15:14
Bericht door hans van dijk, op 17 juli 2010 om 14:38
J&T is het weer gelukt, volop weer in de publiciteit en ik realiseer me dat ik er zelf ook aan mee doe hier op WL, en nog even dit, als je support geeft in de sportschool van je kinderen heb je twee belangen: je kinderen bevoordelen en een indirecte reclamevoering/publiciteit.
Zwolse je bent er met open ogen ingetuint!

Voor alle duidelijkheid ik had het over school en sport.
Waar baseer jij het bevoordelen van je eigen kinderen op? Als jij een kerstmaaltijd (en geen haute cuisine)in de trant van de school geheel belangeloos bezorgt en verzorgt zonder dat er ruchtbaarheid aan werdt en is gegegeven,in een tijd waar menig restaurant tijd te kort heeft en alle zeilen bij moet zetten,ik met de beste wil van de wereld hier geen reclamevoering in zie.

Zo kan ik nog wel enkele projecten opnoemen waar Jonnie en Therese hun tijd/accomodatie beschikbaar stelden zonder enige ruchtbaarheid eraan te geven.


0
Bericht door hans van dijk, op 17 juli 2010 om 15:17
Zwolse dat bedoel ik met indirecte reclame en publiciteit, waar ben je nu zelf mee bezig,jij maak nu toch ook reclame voor ze.
Zwolse
Bericht door Zwolse, op 17 juli 2010 om 15:21
Ik maak graag reclame voor ze,alleen al om hun vakmanschap smilies/cheesy.gif.

Maar wat ik zeg en doe kun je Jonnie en Therese niet aanrekenen toch?
0
Bericht door Tobias, op 17 juli 2010 om 15:23
Bericht door verdieping, op 17 juli 2010 om 15:02
ik kan niet anders zeggen dan dat ik altijd heerlijk heb gegeten bij de librije. jammer is echter dat er gereserveerd moet worden en er inmens lange wachttijden zijn. Voorts juich ik het magazine van harte toe aangezien de boer zijn persoon matig weet te presenteren in de media.


@verdieping, zag je van de week bij Cafetaria Berkum, is zeker wel even wennen hé.smilies/cool.gif
ingrid
Bericht door ingrid, op 17 juli 2010 om 15:26
@ zwolse, ik denk dat je hans niet kunt uitleggen wat jij bedoeld. Hij heeft een visie over deze mensen zonder ze kennen (ik ken ze ook niet) en laat dit met argumenten niet meer uit zijn hoofd praten of verdraaid ze.

Of ken je ze wel persoonlijk Hans.
Zwolse
Bericht door Zwolse, op 17 juli 2010 om 15:27
Hahahahaha Tobias.

Waar kan ik mijn rekening van de stomerij inleveren?

Door jou waarneming een heftige lachbui gekregensmilies/grin.gifsmilies/grin.gifsmilies/grin.gif
0
Bericht door hans van dijk, op 17 juli 2010 om 15:32
Ingrid ik hoef mensen niet persoonlijk te kennen om een oordeel te vellen, Geert Wilders ken ik ook niet persoonlijk maar heb wel een mening over hem.

drama123
Bericht door drama123, op 17 juli 2010 om 15:34
Net als Verdieping eten wij ook regelmatig bij de Librije.
Vorige week nog een lekker gebakken visje, op een bankje, in de zon.smilies/tongue.gif
verdieping
Bericht door verdieping, op 17 juli 2010 om 15:40
Is goed mogelijk. een patatje bij snackertent slomp is ook erg lekker, tenminste onthespot genuttigd. neem je het mee naar huis is het niet meer te blaffen, slof koud noem maar op.
0
Bericht door Tobias, op 17 juli 2010 om 15:41
Klopt @drama ik snap ook niet waarom ze altijd zeggen dat er een wachttijd van ongeveer een jaar is.

Zie hans van dijk er ook weleens zitten. Oh sorry ik mag geen reclame maken voor de Librije.smilies/cheesy.gif
ingrid
Bericht door ingrid, op 17 juli 2010 om 15:45
Vind het geen vergelijking Hans. Zij zijn echt geen keizers voor zich aan het winnen. Slechts klanten aan het winnen. Kiezen deze klanten om bij de Librije te gaan eten heb ik daar verder geen last van. Kiezen mensen voor Wilders, dan ben ik wel "bang"voor de eventuele gevolgen.
Zwolse
Bericht door Zwolse, op 17 juli 2010 om 15:53
Inderdaad Ingrid.

Maar laten we alsjeblieft niet de naam Van Wilders in 1 noemer noemen met Jonnie en Therese, dat zou hun naam alleen maar kunnen bedoezelen.

Blondie waant zich al in het sterrenlijstje van een Churchill en Sacharov,als daar de Boertjes ook nog bijkomen schiet de waterstofperoxide helemaal door in zijn kleine hersenpannetje.
dick
Bericht door dick, op 17 juli 2010 om 17:36
Gefeliciteerd Jonnie & Thérèse; creatief idee weer. Gewoon uitvoeren ook. Ze hebben Zwolle mede omhoog gestuwd in de vaart der volkeren. Natuurlijk hebben mogen ze Zwolle ook dankbaar zijn voor de geboden ruimte...mooi zo. Bovendien is Jonnie een erg sympatieke kerel. Die vriendin van Astrid Joosten ook, naar ik verneem, maar heb Thérèse zelf nog niet gesproken.

Veel succes en voorspoed mensen!
0
Bericht door hans van dijk, op 17 juli 2010 om 17:49
Goed zo Dick, daar is ie weer met zijn geslijm!!Zoek je sponsors!
dick
Bericht door dick, op 17 juli 2010 om 17:51
Lieverd, ik spreek uit ervaring en heb een skijthekel aan slijmen. Maar je ergert je maar lekker, zal mij jeuken. Dicke kus, om het weekend door te komen smilies/kiss.gifsmilies/kiss.gifsmilies/kiss.gif
0
Bericht door Tobias, op 17 juli 2010 om 18:09
@ hans van dijk,
Jij zult nooit verder komen in je leven, jij bent alleen maar bezig met andere mensen die het beter hebben als jou. Weet zeker dat je teleurgesteld bent in je leven, vandaar deze reacties. Heb je iets tegen hun? Hebben ze jou pijn gedaan? NEE ? waarom dan die afgunst.
Wens je veel geluk in de toekomst.
Derk
Bericht door Derk, op 17 juli 2010 om 18:22
@Tobias maak eens een profiel aan hier Je reageert leuk! smilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gif
0
Bericht door Kokkie, op 17 juli 2010 om 19:01
Er word in ieder geval weer volop over gediscuseerd. En dus gratis reclame voor het blad!!!
0
Bericht door Tobias, op 17 juli 2010 om 19:09
Goed gezien Peppie.
verdieping
Bericht door verdieping, op 17 juli 2010 om 19:16
en waarom niet!! alle lof voor het echtpaar boer, zolang de patras familias zijn mond maar niet opendoet.
0
Bericht door Tobias, op 17 juli 2010 om 19:44
Wat een aandacht voor Jonnie en Théresè klasse.
Als je Zwolle zo op de kaart zet in Nederland en de hele Wereld dan mag je trots zijn dat je in Zwolle woont.

ingrid
Bericht door ingrid, op 17 juli 2010 om 19:57
en waarom niet!! alle lof voor het echtpaar boer, zolang de patras familias zijn mond maar niet opendoet.



Snap hem even niet?
verdieping
Bericht door verdieping, op 17 juli 2010 om 19:58
dat zal ik je even uitleggen.
boer zelf in amper te verstaan, alsof hij zich verslikt heeft in zijn eigen meer dan overheerlijke aardappels.
ingrid
Bericht door ingrid, op 17 juli 2010 om 20:06
boer zelf in amper te verstaan
?
Je hebt het over Jonnie of zijn pa. De keren dat ik Jonnie namelijk heb horen praten verstond ik het prima.
Derk
Bericht door Derk, op 17 juli 2010 om 20:16
Bericht door verdieping, op 17 juli 2010 om 19:58
dat zal ik je even uitleggen.
boer zelf in amper te verstaan, alsof hij zich verslikt heeft in zijn eigen meer dan overheerlijke aardappels.


Proef hier toch afgunst uit, uitendelijk wil je zeggen dat hij met een aardappel in zijn strot praat. Hoe is het met je sloep/babbybadje?

Deze mensen hebben geknokt voor wat ze nu hebben ok ze hadden de tijd mee maar om zoveel jaren achter elkaar de sterren te behouden dat is een top prestatie, die kost meer moeite om vanaf de zijlijn te schreeuwen.
0
Bericht door Dame, op 17 juli 2010 om 20:21
Vraag me af of de afgunstigen onder ons zouden willen ruilen met de familie Boer: de achterkant van hun succes bestaat uit keihard werken en een grote schuldenlast.
dick
Bericht door dick, op 17 juli 2010 om 20:34
Heb een 100% tegengestelde ervaring als
boer zelf in amper te verstaan, alsof hij zich verslikt heeft in zijn eigen meer dan overheerlijke aardappels.
Heeft waarschijnlijk met het feit te maken of de gesprekspartner aangenaam gezelschap is en wat te melden heeft.... of vervelend en slaapverwekkend is smilies/shocked.gif
verdieping
Bericht door verdieping, op 17 juli 2010 om 20:59
Hoe is het met je sloep/babbybadje?


Ik kan je mededelen dat het met mijn sloep uit de kunst gaat, maar waarom deze vraag?
proef ik hier een beetje afgunst?

============

On-topic a.u.b. !!
0
Bericht door Zwollenaar3, op 17 juli 2010 om 21:49
Voor alle AZIJNzeikers, ga eens wat met je eigen leven doen ipv klagen en zeiken over anderen!
1stcobra
Bericht door 1stcobra, op 17 juli 2010 om 23:47
Hoi gezellig, ik ben er weer!
Heb ik iets gemist over zaken die uit het leven gegrepen zijn en zo belangrijk zijn dat ik mij daar ontzettend druk om moet gaan maken ?
smilies/cheesy.gif


0
Bericht door Kruimeltje, op 18 juli 2010 om 00:35
Wat mij betreft.....Jonnie en Theresa hebben misschien idd Zwolle op de kaart gezet, maar daar kun je toch ook wel "normaal" onder blijven? Waarom moet hun zo'n giga veer in de reet gedouwd worden, er zijn er vast wel meer, die iets goeds doen voor Zwolle, maar daar wordt nooit geen kenbaarheid aan gegeven!

Doe maar normaal....dan doe je al gek genoeg!!!smilies/wink.gif
Eva
Bericht door Eva, op 18 juli 2010 om 08:11
Goeie zet hoor, Jonnie en Therese!
Succes met deze oplage en op naar de volgende oplages!
Jullie hebben groot gelijk om een magazine te willen beginnen!
En volgens mij gaat dat verkopen als een tierelier!
En de gratis reclame ervoor op WLZ heeft geholpen, want ook ik ben erg nieuwsgierig geworden naar het tijdschrift!
0
Bericht door john, op 18 juli 2010 om 08:14
Ik vind dat iedereen die zwolle op de kaart zet in het nieuws mag komen. Maar goed zoals je hier ziet is het blijkbaar nooit goed.
Als j en t in het nieuws komen als ze de wereld gered hebben worden ze nog alsnog geflamed hier door de "echte zwollenaren".hahaha, wat een soap soms hier.
Ik zou nooit eten in de librije omdat mijn interesses elders liggen. Wel ben ik altijd benieuwd naar de dingen die Johnnie en therese ondernemen. Gelukkig weten ze wel hoe ze met al die jalouzie om te gaan en gaan ze(gelukkig) gewoon verder waar ze mee bezig zijn.
0
Bericht door zusenzo, op 18 juli 2010 om 08:50
Jonnie en Theresa veel succes!
0
Bericht door Remco, op 18 juli 2010 om 11:02
als J en T echt zo begaan zijn met Zwolle, waarom tonen ze hun genegenheid dan niet door het eerste magazine huis aan huis te verspreiden om zo hun dankbaarheid aan de stad Zwolle te tonen??
Eur 9,95 oftewel 21,95 oude hollande guldentjessmilies/shocked.gif ........
smilies/shocked.gif (dat zijn toch geen prijzen meer mensen....)
Eva
Bericht door Eva, op 18 juli 2010 om 11:07
Weet Remco wel wat een beetje maandblad kost tegenwoordig? Zo heel veel duurder zijn ze niet...
Eva
Bericht door Eva, op 18 juli 2010 om 11:10
Jonnie en Therese kunnen het in de ogen van sommige loggers hier ook op geen enkele manier goed doen, niet linksom, niet rechtsom. Een beetje als het weer.... als het regent zit iedereen te zeuren, maar als de zon schijnt is het weer te warm, zit ook iedereen te zeuren. Laat die mensen toch gewoon hun ding doen. Ze hebben groot gelijk en vele mensen zullen het tijdschrift toch echt kopen! Reden des te meer om zo'n tijdschrift op de markt te brengen!
0
Bericht door Remco, op 18 juli 2010 om 11:12
ja dat weet ik wel, maar dat zijn geen normale prijzen meer.
Jouw reactie geeft aan dat je deze prijs wel acceptabel vindt?
Nijntje
Bericht door carola, op 18 juli 2010 om 11:18
In nog geen 24 uur al 78 reacties op een zakelijk bericht...
-> Wat wil dat zeggen???
dick
Bericht door dick, op 18 juli 2010 om 11:23
Dat je zelf niet hebt hoeven tellen maar dat het systeem het voor je gedaan heeft. En dat het onvolprezen WeblogZwolle LEEFT smilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gif
Zwolse
Bericht door Zwolse, op 18 juli 2010 om 11:27
Vindt het bedrag van 9,95 heel normaal.

Het wordt toch geen magazine die wekelijks uitkomt?
Een beetje kwaliteits blad is is meestal duurder dan 9,95.

Flutbladen zoals de Story/Prive kosten al rond de 2.00 per week en dan krijg je de meest grootste onzin en bagger voorgeschoteld .


verdieping
Bericht door verdieping, op 18 juli 2010 om 11:30
Dat wil zeggen dat boer beter is in het digitaal reclame maken dan analoog orakelen, waarvoor chapeau.
0
Bericht door Remco, op 18 juli 2010 om 11:50
ik neem aan dat hun bladmanager de zaken m.b.t. advertentieverkoop goed heeft geregeld. Dus voor slechts eur 9,95 krijg je de helft van het magazine terug als reclame, over bagger gesproken?

Zwolse
Bericht door Zwolse, op 18 juli 2010 om 12:02
Als ik van de 116 pagina s de helft kwaliteits achtergrondinformatie krijg is dat 10x beter dan een 50 pagina tellend flutblaadje waar je regelmatig een retificatie voorgeschoteld krijgt.

En Remco niemand verplicht je toch om het blad te kopen?
0
Bericht door Dame, op 18 juli 2010 om 12:22
@Remco Ik denk dat van de bovenstaande 83 reacties ook de helft wel weg kan en dan doel ik op de jaloerse zeurreacties. Er ligt zoveel in de winkel dat ik te duur, te oninteressant of weet-ik-veel-wat vind. Vind de agressie jegens Jonnie en Therese Boer die uit sommige recaties spreekt, onthutsend.
0
Bericht door zusenzo, op 18 juli 2010 om 12:46
Jonnie en Therese veel succes.
Eva
Bericht door Eva, op 18 juli 2010 om 12:50
@Remco en iedereen die mij kent en het log leest....
Ik ben 2 augustus jarig en weet dus nu een pracht van een verjaardagscadeau....
Assendörper
Bericht door Assendörper, op 18 juli 2010 om 13:02
Wat een gezeur hier om het blad dat de familie Boer uit wil geven. Je kunt 2 dingen doen: kopen of niet kopen. Laat iedereen zijn of haar eigen keuze maar maken.

Af en toe loop ik weleens over zijn terras en als ik hem daar tegenkom dan zegt hij mij altijd vriendelijk goeiedag. Verder ken ik hem niet maar gun hem zijn succes wel.
0
Bericht door zusenzo, op 18 juli 2010 om 15:03
Jonnie en Thérèse veel succes!
0
Bericht door Markie, op 18 juli 2010 om 18:26
Zou Thérèse haar truffeltjes ook bij de welbekende supermarkt c en iets van 1000 halen?
dick
Bericht door dick, op 18 juli 2010 om 19:17
@ Jonnie, kwam Arjan B. net tegen met aanhang...hij ziet er nog minstens even gelukkig uit. Maar eens tijd voor een babbel nemen.
0
Bericht door wichert, op 18 juli 2010 om 19:44
Arjan B is ook gelukkig ,ook in Ommen is een goede kok met de juiste instelling en een prachtige opleiding welkom.
dick
Bericht door dick, op 18 juli 2010 om 20:06
Heb begrepen dat het idd erg goed met deze altijd goed gemutste Zwollenaar gaat.
0
Bericht door rutger s, op 18 juli 2010 om 21:34
Bijna 100 reacties omdat die twee boven het maisveld (durven) uit (te) steken. Het is ook wel weer Nederland ten voeten uit. smilies/wink.gif
0
Bericht door jaspert, op 19 juli 2010 om 01:48
Of de familie Boer nu wel of geen magazine uitbrengt kan mij gevoegelijk aan de achterste roesten. Ik wens hen alle goeds, liefde en succes. Ik vraag mij alleen het volgende af:

De beargumentatie: Johnnie en Thérèse Boer hebben Zwolle op de kaart gezet.

- Is dat zo? Of is dat een populaire aanname? Waar kan ik daar de bewijzen van vinden? En/of zijn deze bewijzen selectief of op een andere manier interpreteerbaar?
- Uitgaande van dit 'ijzersterke' argument (waarna er kennelijk geen discussie meer nodig is) wat schiet de 'gewone' Zwolse burger er mee op? Of hebben slechts J&T Boer en de parkeerwacht er wat aan?
- Wat is voor mij de meerwaarde dat er iemand in Oezbekistan te vinden is die Zwolle kent vanwege Restaurant De Libreije? Komen er dan meer Oezbeken naar Zwolle? En wat schiet ik daar mee op?

Het argument dat er keihard voor gewerkt is:

Iedereen heeft zijn eigen talenten. Helaas blijkt dat er in deze op-kapitalisme-gestoelde maatschappij een onevenredige beloning op verschillende talenten rust. Hier kan je het mee eens of oneens zijn, maar dat is een hele andere discussie. Het geeft echter wel aan, dat het hier om het talent gaat waar de waardering naar uitgaat en niet om de mate van arbeid die erin is gestoken. (Wat niet wil zeggen dat ik J&T hun werklust zou willen betwisten, er zal immers heel hard gewerkt zijn door de familie Boer).
De toonzetting van het argument is echter zo, dat de lezer aan mag nemen, dat ieder ander niet hard werkt en dat is natuurlijk volslagen flauwekul. Ook de bakker en de schoonmaker bij de NS werken keihard.

Kom eens met echte argumenten als je een punt wilt maken en niet met halfbakken, loze one-liners.
0
Bericht door H. Bakker, op 19 juli 2010 om 06:21
Prima idee, een glossy voor Zwolse trots Jonnie en Therese.
Wens ook hun veel succes daarmee.
Nog klein advies van mij al deskundige op dat terrein: Therese pas je wat kapsel nu eindelijk eens aan. Je zult zo in ieder geval wat vlotter over komen.
Verder Jonnie en Therese, heel veel succes.

=============

Berichtgeving aangepast.
U hoeft de rest niet serieus te nemen!
0
Bericht door zusenzo, op 19 juli 2010 om 07:38
Bakker,


een ander kapsel heeft men de koningin ook regelmatig aangepraat, gelukkig bleef ze bij haar zelf.
En zo ook Therese, moet er een ander kapsel komen omdat jij meer opgewonden raakt dan? Nou daar heeft ze jou niet bij nodig.

0
Bericht door H. Bakker, op 19 juli 2010 om 08:44
@zusenzo,

Als Therese zich happy voelt met dat kapsel, dan moet ze daar - ook al is ze volgens mij (nog) geen koningin - gewoon tot haar zeventigste mee door blijven lopen!

Ik wens Jonnie en Therese en ZUSENZO veel succes!

(Zie ook reacties op 18 juli 2010 om, 8.50, 12.46 en 15.03!)
verdieping
Bericht door verdieping, op 19 juli 2010 om 08:56
ik moet zeggen dat het kapsel van therese mij niet stoort. ik vind haar altijd erg goed verzorgd en representatief voor de dag komen.
0
Bericht door P. Jansen, op 19 juli 2010 om 09:09
Berichtgeving aangepast.

0
Bericht door Erikkos, op 19 juli 2010 om 09:25
Geweldig initatief !!!
Heel veel succes met de verkoop van het blad.

De Librije is een enorme trekker voor Zwolle.
Er zijn veel hotels, winkeliers, eetcafetjes e.d. die ervan profiteren.
Veel mensen komen vanuit heel Nederland om bij De Librije te eten.

Van een gezonde (Zwolse) economie profiteren we allemaal.
0
Bericht door Dame, op 19 juli 2010 om 09:37
@Jaspert Je overgiet je betoog met een zogenaamd redelijke sausje en roept degenen Jonnie en Therese Boer verdedigen op met steekhoudende argumenten te komen.
Als je bewijzen zoekt dat Zwolle (mede) door hen op de kaart is gezet: heel recent een paginagroot artikel in de Volkskrant over Zwolle. Ook anderzins wordt Zwolle altijd genoemd als de naam van de familie Boer ergens valt. Het suffe imago van Zwolle uit de vorige eeuw is voor een groot deel verleden tijd. Duikt hier nog wel eens op als mensen discussies aangaan over "échte Zwollenaren".smilies/wink.gif
Dat heeft uiteraard effect op de aantrekkelijkheid van Zwolle om te bezoeken of om te vestigen.
Daarnaast stel je dat het 'keihard' werken door de familie Boer als argument wordt gebruikt. Ook zou dat betekenen dat anderen niet keihard werken. Die redenering volg ik even niet.
Als jouw bakker of schoonmaker het nieuws ergens mee zouden halen en zij net zoveel negatieve reacties zouden oproepen als nu de familie Boer, dan zou ik ze net zo hard verdedigen. Deze negatieve reacties lijken te worden gedreven door jaloezie op het succes van de familie Boer. Richting die mensen heb ik erop gewezen dat de achterkant van de medaille keihard werken en een grote schuldenlast is. Ik weet niet hoeveel mensen met Jonnie en Therese Boer zouden willen ruilen.
Gun de familie Boer het toch!
0
Bericht door Admin., op 19 juli 2010 om 09:39
De bezoekers P. Jansen en H. Bakker blijken dezelfde persoon te zijn. Degene zal, mede omdat hij of zij op de man probeerde te spelen, vanaf heden niet meer aan Weblog Zwolle kunnen deelnemen.
U hoeft de berichtgeving van degene niet serieus te nemen.
Er kan niet over gediscussieerd worden.

Berichtgeving aangepast.

Jan Remmers
Bericht door Jan Remmers, op 19 juli 2010 om 09:43
Wat een gezeur allemaal op 2 toppers,wees eens een beetje blij met zulke ondernemers.

Zeer goed voor de stad Zwolle,brengt geld in het laaitje.
Dat is altijd welkom in deze economie.

Ik denk dat de negatievelingen hier ,meestal allemaal links georienteerd zijn.

Want als je hard werkt en SUCCESVOL bent,krijg je altijd het gezeur van deze bijna communisten over je heen.
0
Bericht door Dame, op 19 juli 2010 om 09:44
@Jan Remmers Da's grappig: ik dacht juist het omgekeerde!smilies/wink.gif
Zwolse
Bericht door Zwolse, op 19 juli 2010 om 10:08
Jan Remmers.

Ik die juist behoorlijk links georienteerd ben,waardeer het des te meer wat deze succesvolle mensen presteren.

Dus jou stelling van de bijna communisten raakt kant nog wal en kan naar het land der fabelen getransporteerd worden.smilies/shocked.gif
Jan Remmers
Bericht door Jan Remmers, op 19 juli 2010 om 10:11
Zwolse)Dan bent u een uitzondering.
Zwolse
Bericht door Zwolse, op 19 juli 2010 om 10:14
Laat ik nou hetzelfde denken van U.
0
Bericht door Dame, op 19 juli 2010 om 10:16
@Jan Remmers Ook ik ben nog nooit uitgescholden voor 'rechts'. Nog een uitzondering? Of zou de regel niet kloppen? Dan wordt het tijd om je wereldbeeld te herzien.

===========

On-topic a.u.b. !
Jan Remmers
Bericht door Jan Remmers, op 19 juli 2010 om 11:10
Het wordt tijd om Jonnie en Therese een standbeeld te geven.
Deze mensen zetten Zwolle op de kaart,meer dan Herman Brood ooit heeft gedaan.

Dit is geweldig voor Zwolle.
dick
Bericht door dick, op 19 juli 2010 om 11:50
Jan de winterbandenman, wil weer eens een discussie uitlokken. Heerlijk op zich! Maar waarom moet hij zeer irrelevant weer in kloven denken? Het viel me op dat hij de familie boer niet gewoon Zwollenaren noemt maar ondernemers (dacht al: dit gaat de VVD-kant uit) vervolgens komt ie ineens in een belachelijke contexte met de vermeende links-rechts kloof.

Het is absoluut poep wat je schrijft maar Jan...om ons allen te oriënteren. Wat is het verschil eigenlijk tussen links en rechts? En wat zijn communisten ook al weer? Of is het waren, want zijn ze niet bijna uitgestorven in NL?


Betreft dit citaat
Ik denk dat de negatievelingen hier ,meestal allemaal links georienteerd zijn.

Want als je hard werkt en SUCCESVOL bent,krijg je altijd het gezeur van deze bijna communisten over je heen.


==========

On-topic !!
dick
Bericht door dick, op 19 juli 2010 om 11:50
Wat is er overigens mis met Herman Brood Jan?
0
Bericht door henk, op 19 juli 2010 om 11:51
oh, wat grappig weer. 'De Librije is niet voor Jan-met-de-Pet'. Kom op zeg..een nieuwe Mercedes bij Wensink is vaak ook niet geschikt voor de knip van dezelfde 'Jan'. Gaan we daar nu ook over mauwen in het vervolg? Ik vind J & T een geweldig stel die een wereldprestatie neerzetten. Zij hebben beiden een geweldig talent op culinair gebied en wie zou dat niet ten volle gebruiken? Moet je eens kijken hoeveel commentaar een persoon als bijvoorbeeld Robben zou krijgen als hij maar de helft van zijn kunnen laat zien. En dat zouden van sommigen hier J & T wel moeten doen in het vervolg? Wat een kolder zeg...
verdieping
Bericht door verdieping, op 19 juli 2010 om 11:53
Ík ben beslist niet "links"georienteerd, jan!!
drama123
Bericht door drama123, op 19 juli 2010 om 11:53
@Jan Remmers@ een standbeeld bij 't leven. Overdrijven is ook een kunst. Ik denk niet dat "de Boertjes" hierop zitten te wachten; sterker nog, ik denk dat ze 't niet zouden willen.
En je zou kunnen overwegen om je denkraam wat te vergroten: niet elke ondernemer stemt rechts....

Ik verwacht binnenkort van onze gemeentelijke afdeling marketing een glossy over Zwolle, en raad eens wie er dan hoogstwaarschijnlijk in het eerste nummer staan?
dick
Bericht door dick, op 19 juli 2010 om 11:53
Robben? Die heeft vast nog meer centjes op zijn bankrekening staan...Oeps henk, daar raken sommigen vast nog opgewondener en/of afgunstiger van.
0
Bericht door Wouter, op 19 juli 2010 om 11:55
Pffff wat een azijnzeikerds lopen hier rond zeg.

Mensen, als je het magazine niet wil kopen of je vind het niks, dan koop je het niet. Lekker boeiend om daar een hele dicussie over te gaan voeren. Het is wel erg makkelijk om hier een beetje af te gaan geven op twee mensen die keihard werken zodat hun zaken op hoog niveau blijven presteren.
Jan Remmers
Bericht door Jan Remmers, op 19 juli 2010 om 11:56
Dick,er is niks mis met Herman Brood.
Persoonlijk vond ik het een geweldige persoonlijkheid .


dick
Bericht door dick, op 19 juli 2010 om 12:07
Waarom vind je het dan nodig Jan, om zo expliciet dit te stellen
Het wordt tijd om Jonnie en Therese een standbeeld te geven.
Deze mensen zetten Zwolle op de kaart,meer dan Herman Brood ooit heeft gedaan.

Dit is geweldig voor Zwolle.



Volgens mij zijn de verdiensten voor de stad zeer moeilijk met elkaar te vergelijken. Jij bent wel duidelijk
meer dan Herman Brood ooit heeft gedaan.


En wat is je reactie op 11:50?
0
Bericht door wichert, op 19 juli 2010 om 12:07
Dick dit wordt gevaarlijk als je het verschil tussen links en rechts niet weet .Heb je wel een rijbewijs.Misschien helpt dit,dat leerden wij vroeger altijd .Links is waar je duim rechts zit.Drama je hebt gelijk dat de Boertjes hoogstwaarschijnlijk geen standbeeld willen en als ze het al willen denk ik dat J Giethoorn kiest.Brood kreg een standbeeld toch ook in zijn geboorteplaats.Ze hadden hier gelukkig geen hoog Hotel.
dick
Bericht door dick, op 19 juli 2010 om 12:08
smilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gif
Ik verwacht binnenkort van onze gemeentelijke afdeling marketing een glossy over Zwolle, en raad eens wie er dan hoogstwaarschijnlijk in het eerste nummer staan?

Meneer en mevrouw Drama?
dick
Bericht door dick, op 19 juli 2010 om 12:09
Drama, binnenkort is toch nog wel deze week? Of zou marketing het ook ff naar Egypte willen sturen?
verdieping
Bericht door verdieping, op 19 juli 2010 om 12:14
Herman was een beste vent, ik kon altijd erg met hem lachen.
dick
Bericht door dick, op 19 juli 2010 om 12:18
Wichert...zeker. Vrees dat bandenJan het niet weet want hij heeft nog niet gereageerd. Maar het verschil is ook niet altijd duidelijk. Drama gaf terecht al aan dat niet alle ondernemers rechts zijn. Zag net nog een jonge Amsterdammer, super inventieve ondernemer met een enorme omzet bij alle grote bedrijven van NL. Maar hij adviseerde hoe CO-2 uitstoot te verminderen en toch te bezuinigen op de energienota. De jongen was zeker niet rechts!

Vraag willekeurige mensen en/of stemmers maar eens naar 5 verschillen.
Bandenjan maakt zich nog eens belachelijk ook door het communisme erbij te halen. Bij een grote politieke partij hebben ze denk ik evenveel linkse als rechtse voorkeuren. Vind progressief en conservatief altijd sprekender.

Uh Wichert, dit slaat nergens op. Als je goed leest lees je dat het niet over mij gaat maar dat het een reactie op Bandenjan is
Heb je wel een rijbewijs.


Maar uh; natuurlijk: Wanneer gaan we een stukje crossen smilies/wink.gif
drama123
Bericht door drama123, op 19 juli 2010 om 12:18
@Dick ; uireraard komen wij in het openingsnummer; sterker nog: wij overwegen om zelf ons drama-glossy in de markt te zetten....smilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gif
dick
Bericht door dick, op 19 juli 2010 om 12:19
Mag ik sponsoren zonder advertentie?
Harry
Bericht door Admin., op 19 juli 2010 om 12:21
Na meerdere verzoeken hierboven; GRAAG ON-TOPIC !!
Dit artikel is vergrendeld: u kunt hier geen reacties (meer) plaatsen.

busy
 


Olympus Zwolle

smwds-banner-weblogzwolle.gif

Telford Bikes

PC Computerservice Zwolle - Zie ook onze aanbiedingsbon onder Weblog Zwolle in Actie

Media Markt Zwolle

Spacewinner Zwolle

banner daisy.jpg

Casual Friday

McDonalds

sized_loxam-1.jpg

Upmeijer

KSB

Toegang
Wat is er te doen?
04-02-2012
Carp Zwolle
04-02-2012
Winnerstoernooi
04-02-2012
Vrije school
04-02-2012
Slagwerkfestival
04-02-2012
Sassendonk 55
04-02-2012
Kerken als Podium
04-02-2012
Eric Borrias
04-02-2012
Werelddansfeest
04-02-2012
Popfrontcafé
04-02-2012
DJ Itchy
Facebook