Overijssel gebruikt nieuwe media om jongeren te bereiken

Zwolle – De provincie Overijssel laat via een wedstrijd op hyves jongeren kennis maken met het beleid van de provincie. Scholieren van 4 scholen moeten zoveel mogelijk vrienden en medestemmers verzamelen voor 1 van 2 fictieve subsidieaanvragen zoals die binnen kunnen komen bij de provincie.

het_een_of_het_ander.jpg

Welke aanvraag moet worden gehonoreerd? De ene of de ander? Hierbij maken de jongeren gebruik van hyves (heteenofhetander.hyves.nl) en twitter. Aan beide subsidieaanvragen is een goed doel gekoppeld. Het goede doel, gekoppeld aan de subsidieaanvraag waarvoor de meeste stemmers zijn, ontvangt 1250 euro. Op de site van de provincie  (JijenOverijssel.nl) zijn filmpjes te zien waarin het spel wordt uitgelegd en de goede doelen worden voorgesteld. Ook kun je op http://www.jijenoverijssel.nl/ de actuele score van de stemmen volgen. De wedstrijd is maandag 10 januari gestart en eindigt zondag 6 maart om middernacht.

Gerelateerde Berichten

(Automatisch gegenereerd)

1 gedachte over “Overijssel gebruikt nieuwe media om jongeren te bereiken”

  1. Logisch, nieuwe media zoveelmogelijk gebruiken….daar zijn ze voor. Kom hier ook maar eens met een uiteenzetting over de taken etc van de Provincie?….zo in de aanloop naar 2 maart.

Reacties zijn gesloten.