banner_stichting-zwolle-online.jpg
Hoofdpagina
Hoogtepunten
Opsporingsberichten
Koningsdag
Bevrijdingsfestival
Algemene Logs
Foto's bestellen?
Regionieuws
Spelregels/Disclaimer
Nettiquette
Vacatures
Advertenties

ijsselhallen_2017a.gif

ketelzorg_banner_140x120pxbew.jpg

Webdesign Zwolle

glasservice-banner-0414.gif

banner_vriendenherberg.jpg

wrzv_2016.gif

gemeentebuttoninfo2.gif

zwenkwielen.net banner.gif

Laatste Reacties
Rekenfout in rapport vl...
Wanneer er enkel chartervlu...
Berkum naar onbekend Aj...
Moet nog wel even gezegd he...
Rekenfout in rapport vl...
Om in de afweging economie-...
Rekenfout in rapport vl...
Fair point, Pieter. Wat ste...
Rekenfout in rapport vl...
Je vind het rationeel om he...
Rekenfout in rapport vl...
Wat ik probeer over te bren...
Berkum naar onbekend Aj...
Op een slof en een oude voe...
Rekenfout in rapport vl...
KlaasJan, het valt me op da...
Berkum naar onbekend Aj...
Succes Berkum en neem die d...
Ervaring en vernieuwing...
Wat is een relifoob ?
Rekenfout in rapport vl...
Feit is dat er onjuiste cij...
Ervaring en vernieuwing...
@Bernard zeker hou ik van g...
Rekenfout in rapport vl...
Ach, het kan allemaal best ...
Ervaring en vernieuwing...
Tja, ik weet niet of het aa...
Ervaring en vernieuwing...
Hee Janna, een nieuwe relif...
Ervaring en vernieuwing...
Nou RietPluim, jouw reactie...
Ervaring en vernieuwing...
Nou Zwollee, het duurde bij...
Rekenfout in rapport vl...
https://zembla.bnnvara.nl/n...
Rekenfout in rapport vl...
Nee apekool, het betreft ee...
Ervaring en vernieuwing...
Tsja, je zou toch denken da...
Rekenfout in rapport vl...
KJ: je haalt er een heleboe...
Rekenfout in rapport vl...
Ik ben niet somber, alhoewe...
Rekenfout in rapport vl...
Klaas jan, Er spreekt een ...
Rekenfout in rapport vl...
Met een enkel snoepje of ee...
Rekenfout in rapport vl...
Nee hoor Riet. Ik vraag mij...
Gemeente start proef me...
Het grote nadeel bij deze p...
Rekenfout in rapport vl...
Klaas Jan, Je bent wel hee...
Rekenfout in rapport vl...
Regeren is vooruit zien. La...
Rekenfout in rapport vl...
Ja, doe ik ook regelmatig i...
Rekenfout in rapport vl...
Wat ik niet snap is dat men...
Hoofdpagina arrow Categorieën arrow Politie arrow Politie zoekt dieven omgeving Diezerstraat
Politie zoekt dieven omgeving Diezerstraat
zaterdag 24 januari 2015 15:53

Zwolle - Na diefstal van artikelen zaterdagmiddag bij parfumerie Douglas aan de Diezerstraat is de politie van Zwolle op zoek naar twee verdachte personen. Er werd een Burgernetactie gestart.

De vermoedelijke daders zijn een man en vrouw van buitenlandse afkomt. Signalement vrouw: halflang blond haar tot op de schouder met uitgroei naar oorspronkelijke haarkleur, zij draagt een donkerblauwe jas met capuchon tot over de billen, zwarte tas. Signalement man: mager uiterlijk, hij heeft kort zwart haar en draagt een donkere jas met capuchon. Beiden zijn ongeveer 20 jaar oud. Bij aantreffen belt u de politie.  



Reacties (56)add
0
Bericht door Ronnie, op 24 januari 2015 16:33
Laat me raden; Toevallig Bulgaren of Roemenen? Voordat Europa één zou worden, wist ik al, dat dit soort uitschot (afschot) naar Nederland zou komen.smilies/angry.gif
0
Bericht door Leonardo, op 24 januari 2015 17:06
Fijn Ronnie dat jij dat allemaal al aan hebt zien komen, maar wat voegt die wetenschap toe aan dat bericht? Denk jij nu werkelijk dat als de EU niet uitgebreid was, dat er dan helemaal geen winkeldiefstallen meer zouden zijn?
0
Bericht door Ronnie, op 24 januari 2015 17:24
@Leonardo

Je begrijpt het waarschijnlijk niet helemaal denk ik. Het aantal winkeldiefstallen zal zonder dit uitschot (afschot) uit die landen namelijk wél drastisch afnemen en daar ben je geen wetenschap voor nodig beste vriend.
0
Bericht door Ger10, op 24 januari 2015 17:32
Ja, Ronnie het is weer zo ver. Zo jammer de multiculti niet heeft kunnen slagen en de grenzen open staan ook voor criminelen.

Heb je het verhaal al gehoord van die 19 jarige knul die een bloemenwinkel begint in de Diezerstraat met de uitkering van zijn ouders?

http://www.destentor.nl/regio/...-1.4726833

Even een half jaar je straf uitzitten en de 1,5 ton met uitkeringsgeld is weer goed gepraat. Laten ze het maar eens proberen in Armenië waar ze vandaan komen.

En er zijn altijd mensen die zichzelf moreel superieur voelen en het goed praten of aangeeft hoe je moet denken, Ronnie. smilies/wink.gif
0
Bericht door Ronnie, op 24 januari 2015 18:07
@Ger10

Helemaal met je eens. Goed voorbeeld in de link die je gaf.
0
Bericht door br, op 24 januari 2015 18:23
Grenzen dicht gooien en al dat criminele tuig terug sturen!!smilies/angry.gifsmilies/angry.gif
0
Bericht door mariane, op 24 januari 2015 18:27
Kijk even het tv programma Rot op naar je eigen land, en denk na a.u.b. Respect graag!
0
Bericht door ed, op 24 januari 2015 19:40
Ja, kom op mensen: respect graag voor criminelen! smilies/cool.gif
0
Bericht door br, op 24 januari 2015 19:48
ZE kunnen in hun eigen land dat soort dingen niet flikken en als ze zoiets flikken dan worden ze keihard aangepakt daar niet alleen door de politie maar ook door de eigenaren van de winkels!!!

0
Bericht door De Cock, op 24 januari 2015 19:48
Het woord "respect" heeft zelfs geen betekenis meer nadat het is ontdekt door medelanders.
Alles moet kapot en als je er wat van zegt ben je een racist nazie of niet goed bij je hooft, en toon je geen respect.
bernard
Bericht door bernard, op 24 januari 2015 19:56
Iedereen is weer zo druk bezig zijn gelijk te halen. Er zal wel weer niemand uitgekeken hebben of ze die dieven ergens zagen lopen.
0
Bericht door Fredje, op 25 januari 2015 11:09
Wel opvallend dat Japser, de man die alles goed praat niet reageert hier zeg...jeetje.
0
Bericht door mariane, op 25 januari 2015 12:19
Off-topic Fred, en uitlokking.
0
Bericht door ed, op 25 januari 2015 15:21
@mariane: niet veroordelen op basis van je eigen interpretatie. Jij was toch van het 'Respect graag!"? Of geldt dat alleen voor criminele buitenlanders?
bernard
Bericht door bernard, op 25 januari 2015 16:39
Dat slaat nergens op Ed, evenals de reactie van Fredje. Jullie zouden maar zo dezelfde persoon kunnen zijn.
0
Bericht door Erikvd, op 25 januari 2015 16:54
Goed onderbouwd, Bernard. Waarom slaat de reactie van Ed nergens op? Maar het kan natuurlijk zo zijn dat twee mensen het met elkaar eens zijn als het gaat over criminelen uit het buitenland. Ik denk zelfs dat er nog wel meer zijn die daar genoeg van hebben.
Japser
Bericht door Japser, op 25 januari 2015 17:33
@bernard 19:56 waarvan niet eens duidelijk is wat de herkomst is, dat heeft Ronnie ook maar te plekke verzonnen.
0
Bericht door D erk, op 25 januari 2015 17:37
@Ger, nu je het toch over bloemen verkopers hebt schande he dit maal 100% nl oplichters
0
Bericht door PECUnited, op 25 januari 2015 21:02
@Japser

Beste Jasper; Het gaat om 2 buitenlanders een man en een vrouw van buitenlandse afkomst. Welk volk van buitenlandse afkomst statistisch bewezen rooft het meest in Nederland en ook Zwolle? Nee, geen mensen uit IJsland beste vriend, maar waar je de statistieken van criminele gegevens van roof (diefstal) kunt opvragen namelijk bij de overheid. Daar kom je namelijk uit bij onze lieve vrienden uit het voormalige Oostblok zoals o.a. Bulgarije en Roemenië. Misschien heb jij daar wel hele lieve vrienden wonen, waar jij graag mee omgaat en die geen vlieg kwaad doen, maar het gaat hier wel om het algemeen. Mocht je hier niet mee eens zijn wat kan, dan ben je wel heel erg naïef.
bernard
Bericht door bernard, op 25 januari 2015 21:27
Ik denk dat ik de logica snap. Omdat PEC vaak wint, winnen ze altijd.
0
Bericht door vader Jans, op 25 januari 2015 21:34
uitgroei naar oorspronkelijke haarkleur..... en die is ????

ik denk in dit geval gewoon je neus volgen want het was toch parfumdiefstal smilies/wink.gif
Japser
Bericht door Japser, op 26 januari 2015 5:54
@PECUnited ja het kan, het hoeft niet. Laten we ons lekker bij de feiten houden.
0
Bericht door willem-, op 26 januari 2015 13:20
zoals het spreekwoord zegt: Geen helers...geen stelers...wie wil er nog goedkope luchtjes kopen... smilies/tongue.gif
0
Bericht door Ger10, op 26 januari 2015 14:19
Beste D erk,

die winkelier uit Enschede, staat zijn criminaliteit in verhouding met de Armeense bloemenverkopers? Nee he, 150.000 ton verduisteren is toch vele meer dan die zeven euro.

Heb je ook onderzoek gedaan naar de etnische oorsprong van deze winkelier? Of wilde je gewoon een nietszeggend voorbeeld aangeven dat die Nederlanders er ook wat van kunnen?

Waren die Armenen ook geen Nederlanders? Anders kregen ze geen uitkering.

Hou toch op met dat selectieve verontwaardigen en de idealist uit te hangen. Kijk naar de cijfers en statistieken.
Japser
Bericht door Japser, op 26 januari 2015 14:34
@Ger doe nou niet alsof blanke oorspronkelijke Nederlanders Niet in staat zijn tot criminaliteit. En als je het toch wil spelen over wat het meeste heeft gekost, kijk dan eerst eens naar de witte boorden.
0
Bericht door hoefijzer, op 26 januari 2015 14:41
171.000 fraude in 5 jaar voor 2 personen. Dat is 1425 euro per maand per persoon......Hoe is dat dan mogelijk?

0
Bericht door br, op 26 januari 2015 18:16
Dat soort mensen moeten enkeltje naar Siberië krijgen!!!
Ik ben de eerste die daarvoor zal stemmen!!!
Ze mogen van mij gewoon in die werkkampen hun hele leven lang zitten!!!
0
Bericht door mariane, op 26 januari 2015 18:59
Ook graag een werkkamp voor alle mensen die PVV stemmen. Wordt het weer een stuk rustiger en veiliger in mijn Nederland!
0
Bericht door br, op 26 januari 2015 19:20
@mariane br is helemaal mee eens!!
0
Bericht door G.Geerink, op 26 januari 2015 19:37
Actie-reactie Mariane. Alsjeblieft!
0
Bericht door De Cock, op 26 januari 2015 20:09
Bericht door hoefijzer, op 26 januari 2015 14:41
Dat is incl de kinderbijslag fraude naar eigen land verhuis en inrichting kosten hier, cursus gratis via UWV en ga zo nog maar ff door.
Maar de PVV is hier schuldig aan volgens Marianne.
En zal het land er beter uitzien als die er niet zou zijn.
Wat een grap zeg.
Er is meer nieuws dan het Kinderjournaal op de publieke omroep alleen.
Sterkte.!
bernard
Bericht door bernard, op 26 januari 2015 20:26
Het heeft weinig zin om hier te discussiëren over het PVV-probleem. Het gaat hier om een diefstal uit een parfumeriezaak, maar omdat dat de meerderheid geen barst interesseert, heeft men het maar over andere zaken. Zo gaat dat hier.
0
Bericht door D erk, op 26 januari 2015 20:26
Bericht door hoefijzer, op 26 januari 2015 14:41
171.000 fraude in 5 jaar voor 2 personen. Dat is 1425 euro per maand per persoon......Hoe is dat dan mogelijk?


Ja hoe is dat mogelijk, welke instantie, ambtenaar heeft dit niet opgemerkt?
0
Bericht door D erk, op 26 januari 2015 20:33
@Ger Hoefijzer, Cock ect drie ton oplichting door nl'ers
Agusi
Bericht door Agusi, op 26 januari 2015 21:09
Levenslang werkkamp in Siberië voor het stelen van Douglas artikelen.
Grenzen dichtgooien. De Zwolse muppets laten weer van zich horen...

0
Bericht door D erk, op 26 januari 2015 21:46
Ja Agusi, zometeen alle bruggen bij de gracht vervangen voor ophaalbruggen, stadsmuur herstellen ect smilies/wink.gif
Agusi
Bericht door Agusi, op 26 januari 2015 22:03
Ik wil de galg én de guillotine terug op de Grote Markt, voor Talamini,
'ns kijken of die buitenlandse niet-Nederlanders van over grens nog geïnteresseerd zijn in ONZE lippenstiften en parfummetjes!
En als we ze pakken, dan vierendelen we hun kinderen én hun kinds kinderen tot in de zevende generatie. DIT IS ZWOLLE!
0
Bericht door D erk, op 26 januari 2015 22:12
Wat importeren wij eigenlijk uit die landen? Schoeisel, bristol, scapino Bulgarije.

Roemenie,
Nederland is de grootste investeerder in Roemenië. Veel Nederlandse ondernemers vestigen zich in Roemenië vanwege de grootte van de markt, de strategische ligging aan de Zwarte Zee en de hoog opgeleide beroepsbevolking. Ook de lage arbeidskosten, de groei van de regio en de mogelijkheden voor bedrijven in de logistiek en landbouw, zijn aantrekkelijk voor Nederlandse bedrijven.
Een groot deel van de export vanuit Nederland naar Roemenië bestaat uit chemische producten, machines, vervoermiddelen (bussen), levende dieren en voeding. Nederland importeert vanuit Roemenië machines (telecommunicatietoestellen), vervoersmiddelen (auto’s, reddingsboten, sleepboten), meubels, kleding en schoeisel.

0
Bericht door ed, op 26 januari 2015 22:43
"@Mariane: "Ook graag een werkkamp voor alle mensen die PVV stemmen. Wordt het weer een stuk rustiger en veiliger in mijn Nederland!".

Jij was toch de Mariane die het hoogste woord had ten tijde van het 'Je suis Charlie' protest? Iets met vrijheid van meningsuiting? Het valt me op dat je met het roepen erover minder moeite hebt dan met het toepassen ervan...ongelooflijk....
0
Bericht door ElRey, op 26 januari 2015 23:35
Jammer dat er nog zoveel onverdraagzaamheid op de wereld is. Zelfs binnen onze stadsgrenzen. Gelukkig betreft het slechts een blèrende minderheid.
bernard
Bericht door bernard, op 26 januari 2015 23:40
@ed: Het kan natuurlijk ook zijn dat jullie verschillende opvattingen hebben over wat vrijheid van meningsuiting is.
Ik denk dat bij jouw "vrijheid om te kwetsen en te beledigen" binnen het begrip "vrijheid van meningsuiting" valt en ik schat in dat dat bij Mariane anders ligt.
0
Bericht door ElRey, op 26 januari 2015 23:43
@bernard

Ik denk het ook...


0
Bericht door nounou, op 27 januari 2015 9:07
@bernard volgens Charlie is het ook "vrijheid om te kwetsen en te beledigen"
0
Bericht door ed, op 27 januari 2015 9:25
@Bernard: de wens uitspreken dat mensen met een bepaalde politieke overtuiging maar beter in een werkkamp kunnen worden geplaatst valt volgens jou dus niet onder kwetsen of beledigen?

Ben benieuwd naar je reactive. Of naar die van de 'respect!' roepende Mariane
0
Bericht door mariane, op 27 januari 2015 9:43
Ik denk dat bij jouw "vrijheid om te kwetsen en te beledigen" binnen het begrip "vrijheid van meningsuiting" valt en ik schat in dat dat bij Mariane anders ligt.


Precies Bernard, Ed wil het maar niet zien.
0
Bericht door mariane, op 27 januari 2015 9:45
Ik neem overigens graag de adviezen van John van Boven in ontvangst, en zal niet met mensen in discussie gaan die hoe dan ook bij hun eigen gelijk uit willen komen.
0
Bericht door ed, op 27 januari 2015 10:27
@Mariane: wat Ed ziet is dat jij mensen die een andere (poltieke) mening hebben dan jij een werkkamp toewenst. Dat is nogal wat, zeker voor iemand die veelvuldig termen als 'respect' en 'verdraagzaamheid' gebruikt. En dan misbruik je de adviezen van John ook nog: het gaat namelijk niet over gelijk hebben, ik uitte slechts mijn verbazing. Als dat te confronterend of lasting is mag je best ontwijken, of je steun zoeken bij Bernard, dat is ook een keuze. Maar misschien kun je me duidelijk maken wat ik maar niet wil zien in de context van jouw werkkamp-uitspraak?
0
Bericht door ed, op 27 januari 2015 10:32
@Mariane: oeps, vergeten. Wat natuurlijk ook een mogelijkheid is die ik niet zie, is dat je bedoelt dat respect, vrijheid van meningsuiting en verdraagzaamheid gelden voor iedereen, mits die er wel dezelfde opvattingen op nahouden als jijzelf. En als ze er anders over denken, hebben ze het mis, willen ze het niet zien of moeten ze naar een werkkamp. Ik ben oprecht benieuwd naar je reactie.
Johnvanboven
Bericht door Johnvanboven, op 27 januari 2015 10:41
@mariane Als ik bovenstaande lees, moet ik denken aan wat ik laatst las: mensen luisteren (hier:lezen) niet om te begrijpen, maar om te reageren.
Ga niet is discussie met mensen die zo overtuigd zijn van hun eigen gelijk. Dat schiet niet op.
0
Bericht door ed, op 27 januari 2015 10:54
Dit verbaast me van je,John. Ik stel vragen om te begrijpen, die worden krampachtig ontweken en dan adviseer jij om de inhoud maar weer uit de weg te gaan 'omdat het toch niet opschiet'.

Maar mooi dat je het voor Mariane opneemt, ik schat in dat zij dit dankbaar aangrijpt om vooral maar niet inhoudelijk te reageren op haar opmerkelijke uitspraken.
0
Bericht door Erikvd, op 27 januari 2015 11:32
Ik vind Ed soms een vreselijke zeiksnor,maar hier heeft hij wel een punt. Mariane knalt PVV 'ers in de hoek terwijl ze zich voordoet als iemand van het nuanceren en het begrip opbrengen voor elkaar. Dat is nogal tegenstrijdig. Ed stelt daar een prima vraag over en die weigert ze te beantwoorden, dat vind ik zwak. En ik begrijp niet waarom John dit ook wegwuift en waarom hij Mariane adviseert om niet te reageren op een prikkelende en begrijpelijke vraag die ze zelf veroorzaakt.
bernard
Bericht door bernard, op 27 januari 2015 11:38
@nounou Ik heb nooit gezegd dat ik iets met "Charlie" te maken heb. En ik ben hem zeker niet.
Johnvanboven
Bericht door Johnvanboven, op 27 januari 2015 12:06
Toch wel grappig.
Ik noem expres geen namen en toch voelt Ed zich aangesproken.
Veelzeggend.
0
Bericht door ed, op 27 januari 2015 12:14
John, je beaamt bijna letterlijk de woorden van Mariane richting mij. Dan voel ik mij inderdaad aangesproken. En dan reageer ik op de inhoud. Noem dat veelzeggend. De inhoud ontwijken is dat in mijn beleving ook.
Johnvanboven
Bericht door Johnvanboven, op 27 januari 2015 12:25
Dag Ed.
0
Bericht door mariane, op 27 januari 2015 12:56
Dag Ed.
Dit artikel is vergrendeld: u kunt hier geen reacties (meer) plaatsen.

busy
 

Nieuwstips Weblog Zwolle

Windesheim Zwolle

Computer Service Zwolle

Space Winner Zwolle

Mc Donalds Zwolle

breman-banner-weblogzwolle03.gif

Toegang
Wat is er te doen?
vrijdag 20 oktober:
Nacht van het Vrouwenhui...
vrijdag 20 oktober:
Nederlandse Breidagen
vrijdag 20 oktober:
Griezelen in de Sassenpo...
zaterdag 21 oktober:
Soulcap
zaterdag 21 oktober:
Kerken als Podium
zaterdag 21 oktober:
College door filmdocent ...
zaterdag 21 oktober:
A, B, C druk jij ook mee...
zaterdag 21 oktober:
Martin Hendriksma
zaterdag 21 oktober:
Stadshagenrun
zaterdag 21 oktober:
Nederlandse Breidagen
zaterdag 21 oktober:
Griezelen in de Sassenpo...
zondag 22 oktober:
Beleef Zwolle met verhal...
zondag 22 oktober:
Jonny Lang
zondag 22 oktober:
Gidon Nunes Vaz
zondag 22 oktober:
Ik zie, ik zie...het mon...