logo_internetmedia.jpg
Hoofdpagina
Hoogtepunten
Opsporingsberichten
Koningsdag
Bevrijdingsfestival
Algemene Logs
Foto's bestellen?
Regionieuws
Spelregels/Disclaimer
Nettiquette
Advertenties

banner-ijsselhallen-weblogzwolle-dec-2016.gif

ketelzorg_banner_140x120pxbew.jpg

Webdesign Zwolle

glasservice-banner-0414.gif

banner_vriendenherberg.jpg

wrzv_2016.gif

gemeentebuttoninfo2.gif

zwenkwielen.net banner.gif

centraleharculo3d.jpg

Laatste Reacties
Het weer: Regenachtig
Gebouw is Parkstraat 1, maa...
CDA bezorgd om veilighe...
Ja hoor, scherm de boel nog...
WVF komt te laat op gan...
zie ik het nu goed foto.s v...
Hotspot Special
En de tip is: Het is niet h...
Berkum pakt schamel pun...
binnenkort een nieuwe friss...
Hotspot Special
Even een iets uitgezoomde f...
PEC Zwolle verliest uit...
Als een pindarotsje zul je ...
PEC Zwolle verliest uit...
van der hart. zet die maar...
Berkum pakt schamel pun...
whc komt er aan
Voorbeschouwing FC Utre...
@Studentiherman Van har...
Berkum pakt schamel pun...
Berkum was de betere ploeg ...
PEC Zwolle verliest uit...
'Wat was 'ie wéér goed va...
Noodopvang vluchtelinge...
Goede dag. Bent u in elke ...
Noodopvang vluchtelinge...
Goede dag. Bent u in elke ...
Noodopvang vluchtelinge...
Goede dag. Bent u in elke ...
PvdA : mening bezoekers...
en Haag - GroenLinks-leider...
Berkum pakt schamel pun...
Tuurlijk het ligt weer aan ...
Berkum pakt schamel pun...
Anti-voetbal van die Kampen...
CDA bezorgd om veilighe...
1 April zeker ?
Denk mee met D66 Zwolle
@Hiksd Welkom terug dick.;...
CDA bezorgd om veilighe...
@willem-, en niet iedereen ...
Hanzeland moet van rood...
Doe die kermis en andere "g...
Denk mee met D66 Zwolle
Yep, ZEN. Houd je van haas...
Denk mee met D66 Zwolle
@Hiksd Ik puzzel nog waar m...
Hanzeland moet van rood...
Mee eens hoor, 't hoeft in ...
PvdA : mening bezoekers...
Lezende : 'Op zaterdag 18 f...
CDA bezorgd om veilighe...
Als ik er maar langs mag me...
Hotspot Special
Een tip?
Voorbeschouwing FC Utre...
Voorspellingen FC Utrech...
PvdA : mening bezoekers...
O sorry, zie nu dat het ove...
Hoofdpagina arrow Categorieën arrow Algemeen arrow Liefdesnestje ooievaars aan de Wijde Aa
Liefdesnestje ooievaars aan de Wijde Aa
donderdag 9 februari 2017 17:47

Zwolle - Op deze gure winterdag is aan de oevers van de Wijde Aa nabij boerderij "Het Helderlicht" van de familie Dwarshuis een ooievaarsnest opgezet. Initiatiefnemers Wim de Vries en Gerard Lesscher vinden dat de vergrijzende Aalanden wel wat verjonging kan gebruiken en wellicht kunnen klepperende ooievaars daarbij een inspirerende rol spelen.

dsc_1294.jpg

De Gasthuizen stelden een bedrag beschikbaar, de gemeente zorgde voor een omgevingsvergunning en via het wijkbeheer kwam "premie op actie" beschikbaar. Op deze koude dag, met sneeuwresten op het zompige halfbevroren grasland en een snijdende oostenwind overwinteren de ooievaars nog in warmere oorden, maar werd al wel vast hun liefdesnestje klaargezet in Zwolle-Noord. De tien meter lange paal van het ooievaarsnest lag al gereed en ook het zestig kilo wegende nest was al aangevoerd. Alleen moesten deze elementen nog worden samengevoegd en opgezet. Daarvoor hadden de initiatiefnemers samen met betrokken buurtbewoners en wijkwerkers van de gemeente studenten van het Deltion College bereid gevonden.

Ongeveer twintig studenten van de opleiding VEVA (Veiligheid en Vakmanschap) van het Deltion College waren aanwezig om het ooievaarsnest op te richten. Eerst moest er in de koude grond een gat worden gegraven met schuttersschepjes en moest met een grondboor het paalgat op diepte worden geboord. Al snel kwam de vette klei naar boven. Deze groep VEVA-studenten wordt ook wel het "mariniersklasje" genoemd omdat ze zich voorbereiden op een opleiding bij Defensie. De studenten werden deze middag aangevoerd door meneer Keric en sergeant Bas de Lange. Keric legde uit dat studenten op deze manier leren iets voor de samenleving en de stad Zwolle te doen, maar ook leren hoe ze als groep materialen met spierkracht moeten verplaatsen onder deze omstandigheden onder commando van "de sergeant". De studenten hadden ook een vuurtje gemaakt om zich af en toe aan te verwarmen en daar maakten ook de andere aanwezigen dankbaar gebruik van.

Eerst werden de palen en het nest liggend aan elkaar verbonden en daarna werd de hele constructie met vereende krachten en met behulp van touwen door de studenten omhoog gehesen. Het is gelukt. Het ooievaarsnest staat gereed voor de ooievaars en nu maar hopen dat zich in het voorjaar een stelletje op dit liefdesnestje zal gaan nestelen en de buurt zal verjongen. Het moet in ieder geval eerst wel iets warmer worden.


Hennie Vrielink
Verslaggever Weblog Zwolle



Reacties (59)add
0
Bericht door Oplettende lezer, op 9 februari 2017 21:41
De tien meter lange paal van het ooievaarsnest lag al gereed en ook het zestig kilo wegende nest was al aangevoerd.


Het nest is ook door de studenten naar de plek getild, dat hebben ze ruim een kilometer moeten verplaatsen.
0
Bericht door E van Dijk, op 10 februari 2017 8:03
Komen er in de wijde omgeving weer geen jonge weidevogels groot, en maar zeuren dat er zo weinig weidevogels zijn
Ans
Bericht door Ans, op 10 februari 2017 9:53
mag deze paal er wel staan, geen protest van de buurt ???????
0
Bericht door 1stejohn, op 10 februari 2017 10:20
Grote kans dat die beesten toch liever een boom of een dak van een huis kiezen.
0
Bericht door Co de Rood, op 10 februari 2017 11:17
Ik kan me nog een ander topic verzinnen waarbij men een ooievaar verwarde met een reiger.

HET BEWIJS IS GELEVERD!
0
Bericht door Floyd Kraan, op 10 februari 2017 11:24
Ik ben zo blij dat er weer ooievaars komen in Zwolle smilies/smiley.gif De laatste was geloof ik in 2001 of 2002 of zo. Nadien zijn ze verjaagd door schandalige acties van de gemeenteraad. Het doet toch pijn als Bas Westerweel dat nog even benoemd in Andere Tijden.
0
Bericht door Co de Rood, op 10 februari 2017 11:52
http://www.destentor.nl/polopo...893926.jpg

Ja hoor, wie hebben we daar smilies/smiley.gif
0
Bericht door Rosie Kanteel, op 10 februari 2017 11:53
Haha! Ja hoor! Het zal ook eens niet! smilies/tongue.gif
zwollee
Bericht door Zwollee, op 10 februari 2017 14:52
Uit ervaring kan ik zeggen dat ooievaars rondlopen in het buitengebied van Westenholte, ze zijn daar niet weggeweest.
0
Bericht door Hikstad, op 10 februari 2017 17:23
De ooievaar is erg lang niet blij geweest in ons NL, prima
verzekerde anticonceptie; daar wordt een ooievaar niet blij van.

Met het versoberen van de basiszorgverzekering zien we dat de
abortussen weer toenemen. En de ooievaars zien dat ook natuurlijk.

Lezende : 'Initiatiefnemers Wim de Vries en Gerard Lesscher
vinden dat de vergrijzende Aalanden wel wat verjonging kan gebruiken
en wellicht kunnen klepperende ooievaars daarbij een
inspirerende rol spelen.'

Denk ik, ooievaars komen uit Afrika, bedenk dat ze daar meer
problemen veroorzaken, dan dat ze oplossen.


bernard
Bericht door bernard, op 10 februari 2017 19:58
@Hikstad even voor de goede orde, er bestaat twijfel over het feit of baby's wel van de ooievaar konen. Op Nieuwpaal lees ik namelijk het volgende
BABY’S KOMEN MOGELIJK NIET VAN DE OOIEVAAR
De rol van ooievaars bij de komst van baby’s wordt betwijfeld. Uit nieuw wetenschappelijk onderzoek blijkt dat de vogels mogelijk zelfs niets met de menselijke voortplanting te maken hebben.

ooievaarWetenschappers proberen al jaren te achterhalen waar de kinderen vandaan komen. Om de rol van de ooievaar vast te stellen, hebben wetenschappers nauw samengewerkt met vogelkenners. “Tijdens een langdurige observatie hebben wij geen enkel contact tussen de ooievaars en de baby’s waargenomen. Het is nog te vroeg om te stellen dat ooievaars helemaal geen rol spelen, maar zeker is dat bij de komst van een baby nog andere factoren meespelen”, zegt gynaecoloog Diederik Vingerhoeds.

Tot nu toe werd aangenomen dat baby’s worden bezorgd door ooievaars, maar dat verwijst Vingerhoeds naar het rijk der fabelen. Verder onderzoek zal moeten uitwijzen waar de kinderen dan wél vandaan komen. “Opvallend is dat de aanstaande moeder in de voorafgaande maanden verandert in een dik, chagrijnig rotwijf. Mogelijk is dat een aanwijzing.”

Dan kunnen ze in Afrika toch niet zoveel kwaad?
0
Bericht door DeCock, op 10 februari 2017 20:35
Co de boswachter denkt dat het bewijs voor de ooievaar in een reigerspakje nu is bewezen . smilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gif prachtig
0
Bericht door Hikstad, op 11 februari 2017 17:12
Welnee, ZOUDEN ze in Afrika maar ooievaars gebruiken
voor de voortplanting. Voorlopig leeft men daar nog in de
waanideetes die dankzij de katholieken daar hebben postgevat.
Als het nodig is dat toe te lichten, laat gerust weten.

Ik kan me nog herinneren dat de pastoor langskwam om te
informeren of ik misschien het verbod op gezinsplanning
aan het overtreden was, na een jaartje of twee getrouwd
en nog kinderloos.

En wat kan je verwachten van een religie die zoiets als
'celibaat' als onderdeel van de organisatie en de instelling
heeft gemaakt.

Da's gestoord, en daar komt dus een heel rariteitencabinet
van gestoorden op af. (Bedenk de pedofielen....).


0
Bericht door Co de Rood, op 13 februari 2017 9:22
Ik ben blij dat de hele reiger/ooievaar gate in ieder geval klaar is hahaahhaah en dat ik het toch bij het rechte eind had hahahahaha manmanman nee het was vast een flamingo hahaahha
zwollee
Bericht door Zwollee, op 13 februari 2017 10:05
Zelfs in een artikel over ooievaars komt jouw religieuze frustratie nog naar boven Hikstad.
smilies/cry.gif
0
Bericht door Thea Manhuir, op 13 februari 2017 13:54
Mijn vader zei vroeger altijd: géén religie en geld en aan de eettafel, anders is er na afloop geen sex en jenever. Kijk, gewoon lekker jezelf zijn en niet meteen iedereen jouw vogels en religies in de strot duwen.
0
Bericht door Hikstad, op 13 februari 2017 17:51
oh, wel, ik deel slechts mijn waardevolle smilies/wink.gifsmilies/wink.gif inzichten bij
een bepaald onderwerp.
En eens met de vader van Thea, douw je vogeltjes en
je religie niet in de strot van je medemensen. Zie daarvan af.
Lukt mij in elk geval smilies/smiley.gif Ik raadt zowel ooievaars als
religie af.

bolletje
Bericht door Bolletje, op 13 februari 2017 18:23
geweldige aanwinst voor de AA-landen en een mooie plaats,
nu maar hopen dat de ooievaars dit initiatief ook waarderen smilies/wink.gif
zwollee
Bericht door zwollee, op 13 februari 2017 20:31
Hikstad, duw dan ook niet jouw anti-religie bij mensen door de strot a.u.b.
0
Bericht door Co de Rood, op 14 februari 2017 9:26
Hikstad wat heb je tegen ooievaars?
0
Bericht door Hikstad, op 14 februari 2017 17:11
Oh, wel @zwollee, ik duw niemand iets door de strot.
Ik schrijf slechts wat onbeduidende berichtjes.
Sorry als dat aanvoelt als 'door de strot duwen.'
Is niet m'n bedoeling. Kansloos immers.

Kan je uitleggen waarom 't me blijkbaar niet is gelukt
om een soort van 'leven en laten leven', met hier en daar
iets ter overweging sfeer tot uitdrukking te brengen?

Dit zijn maar berichtjes immers. Als ik je het afzien
van religie door 't spreekwoordelijke strotje zou kunnen
douwen, zou ik dat zeker doen, wereldwijd zelfs.

Alternatief is natuurlijk ff slikken als me dat niet gaat
lukken.
Alhoewel, mij zou een baard best goed staan vrees ik smilies/wink.gif


zwollee
Bericht door zwollee, op 14 februari 2017 18:20
Hikstad, hoe subtiel je ook probeert te zijn, het blijft vervelend voor een grote groep mensen voor wie geloven wél iets positiefs is.

Bedenk maar eens bij jezelf: als er iemand op dit weblog iedere gelegenheid grijpt en maakt om jou erop te attenderen dat geloof geweldig is, zou je dat leuk vinden?
0
Bericht door Hikstad, op 14 februari 2017 18:40
Yep, zou ik echt leuk vinden.
Uit hoe meer gelovige richtingen, hoe beter!

Afspraakje maken daarover?
Religie is wel een punje waarover zwijgen niet helpt.

Dus, jij grijpt iedere gelengenheid om te betogen dat
'geloof' geweldig is. En ik betoog zodra ik maar kan
dat religie 'sinterklaas voor de allerallerkleinste' kleuters
is.
Deal ?


bernard
Bericht door bernard, op 14 februari 2017 18:49
Doe maar niet. Ik zie liever reacties die gaan over het aangedragen onderwerp.
zwollee
Bericht door zwollee, op 14 februari 2017 19:36
Mee eens Bernard, Hikstad graag niet meer ieder onderwerp naar jouw eigen 'antireligieuze' wereldbeeld ombuigen.
Iets meer respect voor anderen heeft niemand minder gemaakt.
0
Bericht door Co de Rood, op 15 februari 2017 8:59
HET GAAT HIER TOT POTVER3 OVER OOIEVAARS!
Japser
Bericht door Japser, op 15 februari 2017 9:39
Er zijn veel meer mensen dan dat er grondstoffen en schoon drinkwater is om die mensen een goed leven te laten leiden. Tijd om wat te doen aan die ooievaars die telkens maar nieuwe baby's brengen.
0
Bericht door 1stejohn, op 15 februari 2017 10:02
Ooievaars brengen mogelijk ook ziektes mee aangezien ze in Afrika overwinteren dus wellicht beperkt dat ook weer in de bevolkingsgroei.
0
Bericht door Co de Rood, op 15 februari 2017 11:43
Jullie zijn overduidelijk geen vogelaars hahahahaahha of je steken de drol met mij aan hoor maar kom op hahaha
0
Bericht door Hikst, op 15 februari 2017 17:17
Zwollee, ik heb je punt wel overdacht en ik heb me voorgenomen
zo voorzichtig en respectvol mogelijk mijn ideetjes te delen.
Deed ik altijd al denk ik, maar goed dat je me er op wijst,
'een grote groep mensen voor wie geloven wél iets positiefs is.'

Ik snap trouwens niet hoe mijn schrijfseltjes vervelend voor
zulke mensen kunnen zijn. Als ik de kleinste zorgvuldig
geformuleerde bedenking uit is dat al 'vervelend' ?
Hebben religieuse mensen dan echt zulke korte lontjes?
Brengt de religi dat met zich mee? Of hebben mensen met
korte lontjes nou eenmaal een voorkeur voor zoiets als
religie ?

Vreeemde zaken, laat gerust meer weten.

Bernhards punt ben ik wel ok mee. 't moet niet zover gaan dat
we hier bij elk onderwerp religie ter sprake brengen.
Ik dacht ff, als jij nou bij elk onderwerp schrijft hoe leuk
religi is, dan schrijf ik daarbij wat er niet aan deugt.

Die kant moet 't niet op, ik had 't idee in gedachten
bedenkende de aanstaande verkiezingen. Ik zie 't liefst
geen enkele invloed van religie op het openbaar bestuur.

Ik zie ook dat religie hoop troost en geloof brengt.
Voor heel veel mensen die nergens meer op kunnen hopen of geloven.
Ik wil zulk geloof echt niet ondermijnen.

Maar in Zwolle ? is 't hier echt zo erg dat we religie
nodig hebben?

Japser
Bericht door Japser, op 15 februari 2017 19:37
Je moet mensen er niet teveel op wijzen dat hun zorgvuldig geconstrueerde droomwereld barweinig met de realiteit te maken heeft. Hoe voorzichtig je dat ook doet.
zwollee
Bericht door zwollee, op 15 februari 2017 21:36
Dingen waar je zelf geen deel aan hebt kun je wel wat van vinden, maar duw dat dus een ander niet 'door de strot'.
Dat gebeurt als je iedere keer kleineert en belachelijk maakt.
Zoals Japser nu weer op 19:37

Of de opmerking
Hebben religieuse mensen dan echt zulke korte lontjes? Brengt de religi dat met zich mee? Of hebben mensen met
korte lontjes nou eenmaal een voorkeur voor zoiets als
religie ?
Waarmee je de zaak weer zo voorstelt alsof het het probleem van de gelovige is als die het vervelend vindt dat jij bij ieder bericht op de 1 of andere manier jouw anti-godsdienstige wereldbeeld opdringt omdat je dat nodig vindt.

Zoals ik al zei: als iemand op dit weblog iedere gelegenheid grijpt om jou erop te attenderen dat geloof geweldig is, wordt dat ook niet gewaardeerd.
bernard
Bericht door bernard, op 15 februari 2017 22:02
Ik denk dat Hikstad dat juist wél leuk vindt. Geeft hem weer een nieuw aanknopingspunt voor een reactie smilies/smiley.gif
zwollee
Bericht door Zwollee, op 16 februari 2017 8:22
Ja, waarschijnlijk heb je gelijk Bernard, snik
0
Bericht door Hikje, op 16 februari 2017 17:38
En daar kan je gif op innemen.
Van gedachten wisselen vind ik leuk.
Vooral als het over religie gaat.
Dank voor elk aanknopingspunt.
ik vind dat religi de wereld uit moet,
althans georganiseerde institutionele
religie.

De katholieke religie is de oudste en
grootste misdadigers organisatie ter
wereld.

Waarom de 'snik' Zwollee.
Hecht je dan zozeer aan religi dat
je snikt als er iemand luchtig mee om gaat?


zwollee
Bericht door zwollee, op 16 februari 2017 18:07
Hikstad, van gedachten wisselen is iets anders dan neersabelen, kleineren, belachelijk maken, generaliseren, polariseren, proberen populair te zijn, etc. etc.

Daarom snik
Veldwachter
Bericht door Veldwachter, op 16 februari 2017 18:43
Zwollee, don't feed the trolls. smilies/shocked.gif
bernard
Bericht door bernard, op 16 februari 2017 19:06
Ho, ik vind Hikstad geen trol. Ik ben er van overtuigd dat hij enkel zijn mening weergeeft. Dat die mening soms behoorlijk afwijkt van wat gangbaar is veranderd daar niets aan. Zouden meer mensen moeten doen.
zwollee
Bericht door zwollee, op 16 februari 2017 20:16
Toch vind in (dat is mijn mening dan) dat, als je mening geven niets anders is dan negatieve gedachten uiten over een hele bevolkingsgroep, je beter 2x kunt nadenken en niet persé de vuilnisbak hoeft leeg te gooien hier op het weblog.
bernard
Bericht door bernard, op 16 februari 2017 20:30
Dat is dus verschil in beleving.
Japser
Bericht door Japser, op 16 februari 2017 21:47
En ik vind dat je niet jonge kinderen moet indoctrineren met sprookjesfiguren. Dat vind een stuk kwalijker dan iemand die zijn mening geeft over religie.
0
Bericht door 1stejohn, op 16 februari 2017 23:03
Jee, geen sprookjes, geen fantasie? Echt leuke jeugd zo. Wie rende er niet als BA of Murdoch rond. Of mag dat wel het "echt" van de tv was?
Japser
Bericht door Japser, op 17 februari 2017 5:52
Sprookjes prima. Tot je ze gaat behandelen als realiteit. En je opvoeding er aan ophangt. Maar dat snap jij ook wel.
0
Bericht door 1stejohn, op 17 februari 2017 7:19
True true kan je het geloof ook zo zien japser? Zijn er ook veel die zo met de bijbel omgaan en de waarden die er instaan meenemen in hun opvoeding. Dat de een dat uit een filmpje van de a team haalt en de andere uit de bijbel moet geen verschil maken toch?
Japser
Bericht door Japser, op 17 februari 2017 8:24
Dat je goede waarden haalt uit de Bijbel kan ik niet tegen zijn. Zodra je gaat zeggen dat je de Bijbel en de inhoud daarvan nodig hebt, om goede waarden te kunnen hebben, dan ga je wel een stukje te ver. Imho
0
Bericht door 1stejohn, op 17 februari 2017 9:50
Ik denk dat dat de gulden middenweg is hoe veel mensen over het geloof denken. Naast de bijbel Koran wn weet ik veel welk boek nog meer hebben we ook nog ratio.
0
Bericht door Co de Rood, op 17 februari 2017 9:55
DIT TOPIC GAAT OVER OOIEVAARS!!!!!!

Waar zijn jullie allemaal mee bezig! Zo vaak gaat het niet over ooievaars hoor.
0
Bericht door 1stejohn, op 17 februari 2017 10:28
Reigers toch?
0
Bericht door 1stejohn, op 17 februari 2017 10:30
Maar je hebt gelijk ik haakte ergens aan. Ik hou op.
Mooie vogels ooievaars. Blij dat er nog genoeg vrijwilligers zijn om de populatie ooievaars in de gaten houdt en de nesten onderhoudt.
0
Bericht door Abe, op 17 februari 2017 12:08
Nou de Koran staat niks goeds in alleen maar leugens en haat.
Japser
Bericht door Japser, op 17 februari 2017 12:53
De Koran en de Bijbel (en de Thora) zijn absoluut vergelijkbaar met hoeveelheid liefde en haat.
Veldwachter
Bericht door Veldwachter, op 17 februari 2017 13:02
Dat vind ik nou weer jammer Japser zo'n opmerking.
Je was juist zo goed bezig in dit draadje.
Japser
Bericht door Japser, op 17 februari 2017 13:39
Ik kan je genoeg quoten uit zowel het OT als het NT waar de haat vanaf druipt.

Ik ga niet weer beginnen over het leugens gedeelte smilies/wink.gif
0
Bericht door Co de Rood, op 17 februari 2017 13:48
Hoe vaak moet ik het nu nog zeggen??

OOIEVAARS
Arend Winterburcht
Bericht door Arend Winterburcht, op 17 februari 2017 13:51
Ik ben het eens met Co. Kappen met die shit, gasten.
zwollee
Bericht door Zwollee, op 17 februari 2017 16:38
Haha OOIEVAARS japser, het gaat over OOIEVAARS smilies/cheesy.gif
Japser
Bericht door Japser, op 17 februari 2017 17:24
Prima, mooie vogels, niet echt de fitste, maar met een beetje hulp redden ze het hier wel.
0
Bericht door Hiks, op 17 februari 2017 20:10
He Zwollenaren, ik lees
met genoegen mee met jullie schrijfsels.

Gaat 't over ooievaars, voortplanting,
natuurbeheer, of religie ?

Die dingen verschillen niet zo heel veel van elkaar
als dat je op 't eerste gezicht zou denken.

Kan misschien zijn dat er in de A-landen
vergrijzing aan de hand is.
Halen ze ooievaars uit Afrika met de hoop op als
die een beetje gaan klepperen komt 't wel goed.

Ik zou liever zien dat ze de ooievaars een prikpil
geven en terugsturen naar Afrika.
Ook de mannetjes. Dat zou 't ooievaarsprobleem
bij de Wortel aanpakken.

bernard
Bericht door bernard, op 17 februari 2017 20:48
smilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gif
Reageer

busy
 

Nieuwstips Weblog Zwolle

Naamsbekendheid

Computer Service Zwolle

Space Winner Zwolle

Mc Donalds Zwolle

breman-banner-weblogzwolle03.gif

banner-140-120.gif  

Toegang
Wat is er te doen?
zondag 19 februari:
Barrelhouse
zondag 19 februari:
Transmissie Meditatie
zondag 19 februari:
Ikea
zondag 19 februari:
The toy dolls
maandag 20 februari:
Menistenbrug
maandag 20 februari:
Arbeidsmarkt
dinsdag 21 februari:
Alzheimer Café
dinsdag 21 februari:
Beweeg & Ontdek
dinsdag 21 februari:
Club Cele
woensdag 22 februari:
Witte Licht
woensdag 22 februari:
Luc Panhuysen
woensdag 22 februari:
Wies Niest
woensdag 22 februari:
Onderwijs door de jaren ...
donderdag 23 februari:
Vitaal Ouder
donderdag 23 februari:
Paulusma