Vliegende start seizoenkaartcampagne PEC Zwolle

Foto: PEC Zwolle

Zwolle – Sinds maandag bestaat de mogelijkheid om seizoenkaarten te verlengen en te kopen voor het nieuwe seizoen van PEC Zwolle. Van deze mogelijkheid wordt de eerste dagen van de campagne gretig gebruikgemaakt.

Zo is het aantal verkochte seizoenkaarten inmiddels ruimschoots de grens van 3.500 gepasseerd. Nog nooit verkocht PEC Zwolle zoveel seizoenkaarten in de eerste paar dagen van de campagne. De club leeft ondanks de degradatie als nooit tevoren.

Ook valt op dat maar liefst 20% van de ruim 3.500 seizoenkaarten, aan nieuwe supporters wordt verkocht. Een veelgehoord argument om een nieuwe seizoenkaart te kopen is het vaste speelmoment. De wedstrijden op de vrijdagavond dienen daarmee als aftrap van het weekend.

Medewerkers, spelers en stafleden van de club bezorgen sinds maandag elke (0)38e seizoenkaarthouder een uniek shirt. Al deze shirts zijn door aanvoerder Bram van Polen voorzien van de tekst ‘liefde voor altijd’ en inmiddels al veelvuldig verspreid in stad, regio en bij seizoenkaarthouders in oa Utrecht, Almere en Amsterdam.

PEC Zwolle biedt komend seizoen drie opties aan. Naast een reguliere seizoenkaart voor 1 seizoen, bestaat ook de mogelijkheid een comeback-seizoenkaart te kopen. Hiermee verzeker je van twee seizoenen PEC Zwolle en daarvoor ontvang je een fikse korting. De laatste optie is een flexibele seizoenkaart, waarmee je zelf kan bepalen naar welke wedstrijden en met wie je gaat.

Benieuwd naar meer informatie? Dan kan je hier terecht: peczwolle.nl/seizoenkaart
Beelden van de campagne kan je volgen via de socials van de club: @PECZwolle.

Gerelateerde Berichten

(Automatisch gegenereerd)