Najaarshow Mart Visser weer naar Zwolle

Zwolle – Woensdagavond presenteerde het Deltion College samen met Organisatiebureau Plan Effect de plannen voor het Haute Couture Fashion Gala 2009. Een gala dat de première heeft van de najaarshow van Mart Visser. Editie 2009 vindt plaats op de nieuwe Deltioncampus.


Mart Visser (links) en Aline Hofstee van Plan Effect

Dit Fashion Gala wordt voor de negende keer in Noord-Nederland 
georganiseerd en verheugt zich in een enorme belangstelling. Vorig 
jaar genoten maar liefst 1000 bezoekers in feestelijke sfeer van de 
nieuwe najaarsmode in Zwolle. Het was een avond waar lang over is nagesproken… In de afgelopen jaren is er samengewerkt met Mart Visser. Vanwege het grote succes is er ook dit jaar besloten om Mart Visser uit te nodigen om de Noordelijke Naajaarspremière 2009 van zijn Haute Couture collectie in Zwolle te houden. Uniek, want Mart Visser showt z’n hele collectie alleen voor zijn eigen klanten in het Hilton Hotel in Amsterdam én voor het Deltion Fashion Gala in Zwolle. Daarmee onderscheidt het evenement zich van alle andere evenementen in Noord-Nederland!

Op het programma staat verder een prêt à porter-show met mode van 
diverse modezaken uit Zwolle en omgeving. Daarnaast is er aandacht 
voor juwelen en optiek. Het Fashion Gala kent verder culinair hoogstaande catering, een chique ontvangst van de gasten en natuurlijk een spetterende afterparty. Het Fashion Gala heeft een exclusieve opzet. Dat betekent dat er slechts plaats is voor 800 bezoekers.


Deltionstudenten van diverse opleidingen worden ingezet voor, tijdens en na het gala. Zoals studenten Mode, Beveiliging, Podiumtechniek en Horeca. Deltion en Plan Effect bieden de studenten zo de gelegenheid praktijkervaring op te doen. Leren in de praktijk staat centraal in het onderwijs van het Deltion College.

Tijdens de perspresentatie op woensdag 11 maart op het Deltion College noemde Mart Visser het gala een positieve ervaring, die goed doet in de huidige crisistijd. Mart kijkt uit naar de spanning tussen zijn creaties en de industriële uitstraling van de campus. Een combinatie die moet leiden tot een denderde, daverende show.

Jan-Ernst van Driel, directeur Marketing & Communicatie van het Deltion College beschreef het hoofdsponsorschap als een unieke kans voor de Deltionstudenten. ‘Leren in de praktijk is één van de uitgangspunten in ons onderwijsprogramma. Dit gala biedt studenten van diverse studies de mogelijkheid het vak te leren van mensen uit hun toekomstige werkveld.’

Librije’s Food on Tour verzorgt ook deze editie van het gala de catering. De Librije onthulde gisteren dat zij binnenkort met Deltionstudenten starten met een Librije klas; een geselecteerde groep horecastudenten die, naast hun studie, extra worden getraind op werken in het hoogste segment van het horecabedrijf.

Aline Hofstee, eigenaar van Organisatiebureau Plan Effect, kijkt uit naar het gala.’Vorig jaar genoten maar liefst 1.000 bezoekers uit modeminnend Zwolle van dit unieke evenement in Noord-Nederland. We verwachten uiteraard dat het dit jaar weer net zo genieten wordt! De extra mogelijkheid om te dineren in het restaurant op het Deltion College is een mooi extraatje voor bedrijven en hun relaties.

Artikel delen:

Reageer