Zwolse Marielin Stroeve in The Bunker

Zwolle – The Bunker is het nieuwe reality programma ontwikkeld door Bram Recourt, eigenaar en creative director van Enjoy Media. In samenwerking met Bart Spring in het Veld (winnaar Big Brother 1) is het programma verder tot in details vormgegeven. De Zwolse Marielin Stroeve is een van de deelnemers. Het programma is exclusief live via internet te bekijken. De kick-off van dit programma zal zijn op vrijdag 24 april.

Drie dagen lang zullen Bart Spring in ’t Veld, enkele kopstukken uit reality televisie en andere interessante mensen plaats nemen in The Bunker. Deze kick-off is voor iedereen gratis te bekijken op internet. Reality tv gaat weer terug waar het nou eenmaal om draait. Geen luxe, geen vrijheid en roeien met de riemen die je hebt. Het idee voor The Bunker is ontstaan doordat Enjoy Media uit verschillende hoeken de behoefte hiernaar opving. Mede dankzij Fruit en Zuivel TV, wat geheel in het teken staat van 10 Jaar Reality TV, bleek dat zowel oud deelnemers als de kijkers zeer ge√Įnteresseerd zijn in een nieuw interactief reality programma.

Voor het eerst in de geschiedenis wordt een reality programma exclusief op internet uitgezonden. Dit wordt mede gerealiseerd door de nauwe samenwerking met FOK.nl en KPN Event.


Waarom samenwerken met FOK!? – FOK! heeft aan de basis van het succes van BB1 gestaan en heeft alle reality soaps actief verslagen – FOK! neemt de verantwoordelijkheid voor het forum, de newsfeed en de chat – Via FOK! kan de internetkijker snel en makkelijk bereikt worden – Zowel Reality TV als FOK!Forum bestaan dit jaar 10 jaar! – Inschrijven via FOK!

Waarom samenwerken met KPN? – KPN Event is marktleider op het gebied van live streaming – Betrouwbare partner.

Het format is uniek. Acht deelnemers leven 25 dagen lang in een donkere bunker. De deelnemers zijn volledig onttrokken aan alle luxe en hebben totaal geen invloed op hun dagelijks leven. Voor het eerst in de geschiedenis van reality heeft de kijker de regie in handen. Boodschappenlijsten en weekopdrachten worden door hen samengesteld. Luxe wordt de deelnemers gegund door de kijker, maar kan ook weer zo worden afgenomen. Het stemsysteem is voor het eerst eerlijk en open. De kijker koopt online stem-credits en kan direct zien wat het gevolg is van een uitgebrachte stem. Van elke stem gaat een percentage in de prijzenpot.

Elke 5 dagen verlaat de minst populaire deelnemer The Bunker. De laatste deelnemers zullen strijden in de final battle voor de hoofdprijs van minimaal &euro 10.000,-.

De locatie van The Bunker wordt vooralsnog geheim gehouden.

Tegen een kleine betaling kan iedereen de deelnemers live volgen en invloed uitoefenen op het dagelijks leven van de deelnemers.

Artikel delen:
Reacties 5
  1. er blijken toch altijd weer gelukszoekers te porren te zijn voor dergelijke flut tv. het zal wel weer een aftreksel van een aftreksel zijn.

Reageer