Bekende DJ’s Technoscene komen naar Zwolle

Zwolle – Na een succesvolle eerste editie, vindt zaterdag 9 mei de tweede editie plaats van DEEP in Hedon. Bekende DJ’s uit de Technoscene komen naar Zwolle om op DEEP te draaien. De organisatoren hopen met een kwalitatief goede line up Zwolle meer op de kaart te kunnen zetten.

Deephouse, techhouse en techno worden steeds populairder, ook in Zwolle. Met DEEP willen de organisatoren voorzien in de groeiende behoefte naar dit soort feesten. Nog te vaak moeten liefhebbers van dit soort muziek voor feesten veel geld neertellen en naar het westen van ons land afreizen. DEEP biedt haar bezoekers een avond vol techhouse, techno en deephouse voor een betaalbare prijs.

Line-up

Op tweede editie van DEEP zal DJ en producer Lauhaus optreden, draait techno talent Anton Pieëte en ook Zwollenaren Joshua Kayn en Roy el Kei zullen hun beats ten gehore brengen.

Lauhausis al ruim 10 jaar een bekende naam in de technoscene en heeft meerdere keren op evenementen als Awakenings, Lowlands en Free Your Mind gestaan. Lauhaus heeft talloze tracks en bekende mixen op zijn naam staan zoals zijn recente remixen van “Pay for Me” en “Gold Coast”.

Een tweede grote naam die op DEEP zijn beats ten gehore brengt is Anton Pieëte. Deze rijzende ster wordt gezien als een van de grootste techno talenten. Met optredens op Awakenings en Free Your Mind heeft hij in korte tijd zijn naam weten te vestigen.

Zwollenaar Joshua Kaynzal wederom zijn opwachting maken op Deep. Met een mix van deephouse, techhouse en techno zal hij ook op deze tweede editie het publiek voorzien van goede technobeats.

Ook Roy El Kei mag als resident DJ niet ontbreken. Deze Zwolse talentvolle DJ/producer timmert goed aan de weg. Roy past met z’n groovy techhouse en strakke mixstijl perfect bij de sound van Deep en zorgt voor een denderende opening van dit feest.

Kaartverkoop
Kaarten voor DEEP kosten €12.50 per stuk en zijn te verkrijgen bij VVV, Plato en via www.hedon-zwolle.nl of op de avond zelf aan de deur. Wees zeker van je kaarten en haal ze in de voorverkoop!

Artikel delen:
Reacties 3
  1. Leuk initiatief hoor maar uhhh…
    steeds populairder?? Daar waren we in 1992 al mee bezig. Ze onderschatten hun doelgroep wel heel erg….


    Maak melding

  2. Techno in 92? In Duitsland ja..
    In Nederland begon net de (acid)house commercieel te worden…
    Techno was toen nog niet zo in bloei als nu.
    Zie de techno nu verder opkomen omdat de latin housefeesten (gelukkig) steeds meer 15 en 16 jarigen trekt.
    Ex hardcore fans zweren nog steeds bij een setje lekker schranz 8)


    Maak melding

Reageer