Symposium ‘Sponsoring nieuwe stijl’

Zwolle – De komende tijd hebben overheden minder te besteden en bedrijven letten steeds meer op hun uitgaven. Tegelijkertijd is er de opkomst van maatschappelijke betrokkenheid. Wereldwijd hechten bedrijven hier meer en meer belang aan. Een actueel thema dus voor veel vrijwilligersorganisaties en bedrijven. Om Zwolse sportverenigingen en andere maatschappelijke organisaties te informeren en inspireren met betrekking tot dit onderwerp, organiseren de Vrijwilligerscentrale Zwolle en SportService Zwolle op maandagavond 25 januari het symposium ‘Sponsoring nieuwe stijl: maatschappelijk actief en betrokken’.

Het symposium is onderdeel van het aanbod workshops, thema-avonden en cursussen dat wordt georganiseerd om het kader van Zwolse vrijwilligersorganisaties kennis op te laten doen. Het symposium is bedoeld voor bestuursleden en commissieleden van Zwolse sportverenigingen en andere maatschappelijke organisaties. Tijdens het symposium wordt ingegaan op de veranderingen die plaatsvinden in de relatie tussen het bedrijfsleven en maatschappelijke organisaties. Naast inspirerende sprekers, zoals Fons Roosenboom (merkmanager van Univé-VGZ-IZA-Trias) en Erik Ruts (eigenaar van Sponsorbrein), zijn er workshops waarin tips en adviezen worden aangereikt om het eigen sponsorbeleid vorm te geven.

De workshops die op het programma staan zijn ‘Maak het verschil: een aanvalsplan voor sponsoring’ en de workshop ‘Goede Zaken’. De laatste workshop wordt ieder jaar georganiseerd als voorbereiding op de Beursvloer Zwolle en is dit jaar geïntegreerd in het programma van het symposium.

Ondanks dat er reeds zestig aanmeldingen zijn, kunnen geïnteresseerden zich nog aanmelden tot 18 januari. Voor meer informatie of aanmelden kunnen geïnteresseerden een email sturen naar: s.winkler@sportservicezwolle.nl. Er zijn geen kosten verbonden aan het bijwonen van het symposium.

Artikel delen:

Reageer