FC Zwolle presenteert nieuwe rugsponsor

Zwolle – FC Zwolle heeft een nieuwe rugsponsor. Het logo van het Duitse bedrijf, Der Grüne Punkt,  Duales System Deutschland GmbH staat het komend seizoen onder het rugnummer op de wedstrijdshirts van de eerste selectie.  

Op de voorkant van het shirt staat het logo van hoofdsponsor Achmea health Centers. Boven het rugnummer staat op het thuisshirt het logo van het Ronald McDonald Huis Zwolle en op het uitshirt het logo van KiKa. "Met het presenteren van Der Grüne Punkt, heeft FC Zwolle alle posities op het shirt ingevuld. We richten ons nu mede op een sfeervol en goed gevuld stadion. Zowel sportief als commercieel hebben we de wind in de zeilen. We hopen hiermee zoveel mogelijk mensen enthousiast te maken voor de aanschaf van een seizoenkaart", aldus voorzitter Adriaan Visser.

Gerelateerde Berichten

(Automatisch gegenereerd)

11 gedachten over “FC Zwolle presenteert nieuwe rugsponsor”

  1. Iemand enig idee hoeveel seizoenskaarten er inmiddels zijn verkocht?
    (zelf moet ik er nog een halen –> open dag)

  2. @Dieze – Oostt.
    Op de persbijeenkomst t.b.v. het onthullen van de hoofdsponsor van dit seizoen, meldde de voorzitter Adriaan Visser, dat er op dat moment 4000 seizoenkaarten waren verkocht. Het liep storm!

  3. Hans was het niet zo dat de voorzitter de hoop uitsprak dat er 4000 kaarten verkocht zouden worden?? Als er al zoveel verkocht zijn is dat geweldig

  4. ⤝ De seizoenkaartverkoop loopt boven verwachting. Vorig jaar waren er rond deze tijd 3400 seizoenkaarten verkocht, op dit moment zijn er reeds 4000 aan de man gebracht. ⤝

  5. @ Wichert
    Ik heb het nogmaals beluisterd en je hebt gelijk. Foutje van mijn kant. Excuus! De verkoop liep super op dit moment!

  6. Als morgen een kwart van deze mensen naar Westenholte komen zien ze de nieuwe aanwinsten en ik vind het mooi,heb er alle vertrouwen in .Sponsors,supporters en vooral voetballers met hun staf heel veel succes.

  7. @FCZ dat is hoe het in de nieuwsberichten stond inderdaad, maar meende ergens anders gelezen hebben dat ze hoopten de 4000 te halen. Het is natuurlijk maar net hoe een journalist een uitspraak opvat en verwoord. 4000 zou geweldig zijn natuurlijk.

  8. Waarom moet er eigenlijk ieder jaar een nieuw shirt gepresenteerd worden? Is het alleen maar om de supporters op kosten te jagen en er zelf financieel beter van te worden?

    Een shirt met reclame zal ik nooit kopen! Ik ga toch zeker niet een stevige prijs voor zo’n voetbalshirt betalen en daarbij nog een bedrijf sponsoren ook?!

Reacties zijn gesloten.