Frisgroen start campagne ‘stenentijdperk’

Zwolle – Zwolle staat 11 november in het teken van de dag van de duurzaamheid. Een goed moment voor Frisgroen om te starten met haar ‘stenentijdperk’ campagne. Tijdens dit stenentijdperk gaat Frisgroen Zwollenaren 365 dagen lang eco-bewust maken. Het ‘stenentijdperk’ is een campagne waarin  particulieren, bedrijven en verenigingen een symbolisch ‘steentje’ kunnen bijdragen aan een duurzame toekomst.

Speciaal voor het ‘stenentijdperk’ is een donatieplan gestart waarbij donateurs een steentje, een kei of zelfs een rots kunnen bijdragen. Map Renes, initiator van Frisgroen en creatief brein achter het stenentijdperk, hoopt met de campagne bewustzijn te creëren en geld in te zamelen voor het groene evenement. Met de opbrengst van de campagne kan Frisgroen verschillende activiteiten organiseren waarmee zij Zwollenaren kan enthousiasmeren voor een groene toekomst.

Zwollenaren die een steentje willen bijdragen kunnen op de dag van de duurzaamheid terecht in de locatie van Eeuwig aan de Melkmarkt 15 (binnenstad). Eeuwig wordt op 11 november omgetoverd tot het Groene Promotiehuis. Ook in het Ecodrome is op de Dag van de Duurzaamheid genoeg te doen en beleven.

Maar liefst twee locaties in Zwolle waar het bol staat van de groene initiatieven. Hier zullen dan ook de eerste stenen gedoneerd worden.Voor deze campagne zijn Marlijn Salakay en Carlijn Hartlief van fondsenwervingbureau CarMa ingeschakeld. Zij zullen op 11 november in hun ‘steengoed dress’ aanwezig zijn bij de  kick-off van de campagne en aandacht vragen voor een duurzaam stenentijdperk.

Voor meer informatie over FRISGROEN en het Stenentijdperk surft u naar:  www.frisgroen.nu  Voor meer informatie over hoe u een steentje kunt bijdragen neemt u contact op met CarMa, Carlijn Hartlief 06-2443221.

Artikel delen:

Reageer