Topjaar voor VVV Zwolle

Zwolle – De VVV winkel van Zwolle kan het toeristisch jaar 2011 positief afsluiten. Met ruim 90.000 bezoekers kan een record gevestigd worden, ten opzichte van voorgaande jaren. Met toeristische trekkers als het IJsbeeldenfestival en Museum de Fundatie wisten in 2011 veel bewoners, toeristen en recreanten de VVV winkel/UITshop als vertrekpunt te vinden. De inspanningen van Zwolle Marketing hebben er toe geleid dat de stad beter vindbaar en zichtbaar is.

Er kan geconcludeerd worden dat Zwolle qua toeristische bezoeken nog steeds de stijgende lijn te pakken heeft. Velen van hen zien in de VVV winkel het ideale vertrek- en informatiepunt van hun bezoek aan Zwolle. De VVV winkel kan het jaar 2011 afsluiten met een aantal van ruim 90.000 bezoekers, een record gezien de behaalde resultaten in de voorgaande jaren. De inspanningen van Zwolle Marketing om de stad beter vindbaar en zichtbaar te maken hebben hun vruchten afgeworpen. Het IJsbeeldenfestival is nog niet ten einde en verwelkomt eerdaags de 100.000e bezoeker. Tijdens de feestdagen was het IJsbeeldenfestival enorm in trek als het ideale kerstvakantie-uitstapje voor bezoekers uit binnen- en buitenland. Wachtrijen van maximaal drie kwartier waren geen belemmering om het spraakmakende evenement en de stad Zwolle te bezoeken. In het nieuwe jaar is het ijsbeeldenfestival nog t/m eind januari te zien. Een ander winters evenement van formaat is Holiday on Ice, dat vanaf vandaag vijf dagen lang in de IJsselhallen te zien is. Speciale gasten zijn Michael Boogerd en Darya Nucci.

Artikel delen:
Reacties 2
  1. Dit bericht staat haaks op de plannen om o.a.
    het vvv kantoor in Zwolle per 2013 te sluiten!
    Gaat de marketing afdeling dan de toeristen
    met al hun inspanningen begeleiden naar digitale
    informatie zuilen?
    Zitten toeristen niet op te wachten?????????

Reageer