PEC Zwolle presenteert shirtsponsor Beaphar

Zwolle – Donderdag 5 juli om 15.00 uur presenteert PEC Zwolle haar nieuwe shirtsponsor Baephar. Al ruim 65 jaar ontwikkelt en produceert Beaphar genees- en verzorgingsmiddelen en super premiumvoer voor huisdieren.

Volgende week donderdag 12 juli voorafgaand aan de jaarlijkse fotopersdag wordt de tweede shirtsponsor (rugpositie) gepresenteerd en daarmee is het PEC Zwolle shirt volledig gevuld. Op de broek van het wedstrijdtenue zullen de logo’s van Yelloo en Zwolle Marketing prijken. Zilveren Kruis Achmea is en blijft de hoofdsponsor van PEC Zwolle, maar heeft ervoor gekozen dit seizoen niet zichtbaar te zijn op het wedstrijdtenue.

Gerelateerde Berichten

(Automatisch gegenereerd)

14 gedachten over “PEC Zwolle presenteert shirtsponsor Beaphar”

  1. Wat Zwolle Marketing met PEC moet?? Enige belang is de naam van het stadion, het IJsseldelta stadion zouden ze al bedongen hebben.

    Maar veel geld zal de het commerciële subsidiemonster van de gemeente Zwolle (en daar betaal jij ook aan mee) niet hebben. Jij betaalt dus ook mee aan de sponsoring voor PEC.

  2. Dat super premiumvoer lijkt mij ook prima geschikt voor de voetballers van PEC Zwolle !
    Dit ervan uitgaande dat dit goedje niet op de lijst met verboden middelen staat.

  3. Komend seizoen mijn PEC Zwolle-shirt dus maar uit de buurt van mijn cavia’s halen, anders eten ze dat shirt ook nog op…

  4. Het voelt toch een beetje alsof we de tweede keus zijn. 😉

    Wat Zwolle Marketing met PEC moet?? Enige belang is de naam van het stadion, het IJsseldelta stadion zouden ze al bedongen hebben.

    Maar veel geld zal de het commerciële subsidiemonster van de gemeente Zwolle (en daar betaal jij ook aan mee) niet hebben. Jij betaalt dus ook mee aan de sponsoring voor PEC.

    Het belang van Zwolle Marketing is om het merk Zwolle in zijn geheel positief te vermarkten aan de rest van het land en hierdoor het imago te verbeteren met als gevolg meer bezoekers. Meer bezoekers betekent meer geld. Dit maakt een stad aantrekkelijker voor bedrijven om zich te vestigen, maar ook voor nieuwe inwoners. PEC is ook gewoon onderdeel van dat merk.

    Ik snap alleen niet waarom jij als “schijnbaar” Zwolle supporter (gezien je naam) nu gaat lopen stoken over gemeenschapsgeld wat naar de club gaat, wat ik overigens betwijfel. Wat is hierbij jouw belang?

  5. Mijn eerste ergernis is de beoogde naam voor het stadion en de reden daarvoor. Kampen, Zwartsluis en Hasselt bij het stadion en PEC betrekken. Dat dit met Zwols gemeensschapsgeld gebeurd maakt het politiek gezien zeker pikant. Laat Kampen en Zwartewaterland ook maar meebetalen.

  6. Laat Kampen en Zwartewaterland ook maar meebetalen.

    IJsseldelta Marketing is een ander marketing bureau dan Zwolle Marketing. Maar gelukkig vallen beide bureau’s onder MarketingOost dus komt het geld uit een ander potje en niet alleen van het Zwols gemeenschapsgeld.

    Wat de naam van het stadion betreft heb ik liever deze naam, welke tenminste een beetje binding heeft met stad en regio. Of had jij liever het W?rtsila, Scania of Ikea stadion gezien? Even enkele grote internationals welke in de regio een vestiging hebben of gaan plaatsen. Dat de naam geld op moest gaan leveren was al eeuwen bekend. De club kan het geld tenslotte goed gebruiken.

  7. ff wat anders, zilverenr kuis blijft hoofdsponsor. die hebben dat enorme doek met tifosi op de middenstip(waarbij de reclame groter is dan de logo’s van de club). Wordt dat stuk van Tifosi er nu van af geknipt?

  8. @1stejohn

    Volgens mij is dat doek door FCZ Tifosi zelf betaald dus mogen ze er zelf mee doen wat ze willen lijkt mij.

  9. Als tifosi het zelf betaald heeft, waarom staat er dan in hemelsnaam zo groot een sponsor op vermeld? Lijkt me niet bepaald logisch om een sponsor op een doek te zetten zonder er geld voor te vangen.

  10. En fcz010, Zwolle Marketing bestaat al een tijdje niet meer. Het is nu Marketing oost of zoiets. Wel stom dat Zwolle Marketing dan met die oude naam op de broek staat.

Reacties zijn gesloten.