Storing Ziggo in Zwolle

Zwolle – Abonnementhouders van Ziggo hebben sinds dinsdagmorgen last van een hardnekkige storing. In diverse wijken in Zwolle kan er via Ziggo geen gebruik worden gemaakt van internet, de tv of van de telefoon.

Met name via de Social Media laten diverse mensen, vanaf de nacht van maandag op dinsdag, weten van Ziggo geen signaal te hebben. Die vragen zich af wat er aan de hand is en wanneer het ongemak verholpen is. Ziggo laat weten dat per wijk in een wijkcentrale het ongemak opgelost moet worden. Bepaalde apparatuur is beschadigd en moet vervangen worden. De reparatie kan nog wel een aantal uren duren.

Artikel delen:
Reacties 32
  1. Ik had er al last van maar ik kon dus geen enkele informatie hierover via internet ontvangen.
    Dankzij weblog Zwolle zijn we dus toch weer degelijk geinformeerd over deze storing, mijn compliment!!!:)

  2. Ik heb al dagenlang een gestoord, of helemaal geen signaal op zenders als Politiek24 en Journaal24. Ik heb zo'n uitgebreid pakket, maar begin dat Ziggo aardig zat te worden.

  3. Had gisteren wel eventjes last van uitval, in Hanzeland bij stadskantoor, maar vandaag nog niks gemerkt, wel weer complimenten inderdaad voor WLZ dat ze er weer zo goed bij zijn met dit bericht!

  4. Hier in Assendorp, nabij het park, geen enkel probleem. Alles werkt nog steeds naar behoren. Wel zag ik vanmorgen tot 3 x toe een Ziggo auto door ons straatje rijden. Misschien op zoek naar die kapotte apparatuur? Ik dacht eerst op zoek naar een bepaald adres.

  5. de providers willen steeds meer abonnees en het apparatuur verouderd en raakt overbelast lijkt mij met zoiets. Omdat ze per wijk iets vervangen moeten lijkt het mij beter dat ze geregeld het apparatuur vernieuwen en meer kracht geven

  6. He wat zijn we inmiddels toch afhankelijk van internet…een dagje zonder is goed voor een mens….de storing lost zichzelf echt wel op hoor 😉

    Sterkte met de afkickverschijnselen!

  7. Buurtbewoner01, voor de een is het een afhankelijk, voor de ander is het zijn werk, inkomsten en brood. Beetje kort door de bocht, want sommige mensen kunnen nu dus niet aan het werk.

  8. Ziggo.. sinds kort klant bij ziggo.. maar helaas niet tevreden.. internet dondert steeds om de haverklap eruit..snelheid is ook niet wat ze beloven.. nee, word denk ik toch maar weer KPN.. betaal je iets meer maar heb je ook wat:D

  9. Ik had Digitenne en sinds deze zomer overgestapt naar Ziggo en eerlijk gezegd bevalt het me tot nu toe prima, goed beeld, internet doet t ook goed en de telefonie ook, ik heb tot nu toe geen spijt van deze overstap.

  10. Gelukkig sinds 12.40 weer internet in Stadshagen. Wel erg vervelend nu ik toevallig vandaag thuis aan het werk ben. De hele ochtend niks kunnen doen helaas.

  11. @Buurtbewoner01
    Niet alleen internet, ik zat ook zonder televisie en telefoon 🙁
    Laatste tijd wel erg veel storingen bij Ziggo, zit er ook sterk aan te denken om over te stappen.

  12. Had vannacht thuisdienst om standby te staan via mn laptop. Helaas klapte het internet er hier in Stadshagen al om 1:00 uit. Slechte service dat je snachts geen storing kan melden en dat de storingen op hun website ook niet worden bijgewerkt.

    Heb dus niks kunnen doen vannacht dankzij deze storing.. Er komen de laatste tijd wel erg veel storingen voor bij Ziggo. Krijg vandaag toevallig een brief van Ziggo, waarin ze de slogan "Ziggo, geen gedoe!" duidelijk willen maken.

    Ik heb echter steeds meer gedoe met Ziggo, dus mijn keuze om geen Glasvezel te nemen ga ik misschien toch maar eens herzien

  13. Tja, als je voor je brood afhankelijk bent van internet moet je niet gaan vertrouwen op een consumentenabo van een internetprovider als Ziggo, maar een zakelijk internetabonnement nemen waarbij ze binnen 4 uur de boel gefixt moeten hebben.

    Of voor 20 euro per maand een ADSL abo bij een andere provider er bij afsluiten zodat je een back-up hebt in geval van storing.
    De kans dat én Ziggo én KPN allebei tegelijk storing hebben is wel heel klein.

  14. Bericht door RoyR, op 12 februari 2013 om 10:09
    Ik heb al dagenlang een gestoord, of helemaal geen signaal op zenders als Politiek24 en Journaal24. Ik heb zo'n uitgebreid pakket, maar begin dat Ziggo aardig zat te worden.

    Bericht door evert, op 12 februari 2013 om 12:51
    Ziggo.. sinds kort klant bij ziggo.. maar helaas niet tevreden.. internet dondert steeds om de haverklap eruit..snelheid is ook niet wat ze beloven.. nee, word denk ik toch maar weer KPN.. betaal je iets meer maar heb je ook watsmilies/cheesy.gif

    Bericht door Diana, op 12 februari 2013 om 17:38
    @Buurtbewoner01
    Niet alleen internet, ik zat ook zonder televisie en telefoon smilies/sad.gif
    Laatste tijd wel erg veel storingen bij Ziggo, zit er ook sterk aan te denken om over te stappen.

    En al eens gebeld met Ziggo? Of je eigen bekabeling bekeken? Mensen willen allemaal sneller en beter internet, maar investeren niet in hun eigen apparatuur. Vergelijk het met een auto, Als je een oud wagentje hebt, ouder dan gemiddels, moet je ook niet verwacahten dat deze op de nieuwste brandstof loopt.
    9 van de 10 " storingen" liggen bij de klant thuis. Ben zelf al ruim 15 jaar klant en tot nu toe maar 2 storingen gehad.

  15. Bericht door hajo, op 13 februari 2013 om 07:38
    Volgens mij doet Ziggo op dit forum actief aan 'schadebeperkingsmanagement', of ben ik nu te achterdochtig?

    Als je mij bedoelt ben je inderdaad achterdochtig. Ik ben gewoon een tevreden klant. Heb het snelste abbo en daar heb ik inderdaad nieuwe bekabeling en router voor aangeschaft. En dan heb ik het niet over een spaghettikabeltje van de bouwmarkten. Die is namelijk zo lekker dun. Mijn totale investering voor goede kabel en een degelijke router? 40 Euro !

    Als je je een beetje verdiept in de techniek leer je al snel dat goed materiaal het halve werk is.

  16. Heb het snelste abbo en daar heb ik inderdaad nieuwe bekabeling en router voor aangeschaft. En dan heb ik het niet over een spaghettikabeltje van de bouwmarkten. Die is namelijk zo lekker dun. Mijn totale investering voor goede kabel en een degelijke router? 40 Euro !

    Als je je een beetje verdiept in de techniek leer je al snel dat goed materiaal het halve werk is.

    Ik heb iets meer uitgegeven voor de router en alles is perfect. 1x een storing maar dat was mijn schuld, stekkertje verkeerd aangesloten.
    Maar wel perfect geholpen door de helpdesk. Zij kunnen precies zien wat en hoe alles is aangesloten.

  17. Bericht door hajo, op 13 februari 2013 om 07:38
    Volgens mij doet Ziggo op dit forum actief aan 'schadebeperkingsmanagement', of ben ik nu te achterdochtig?

    Er zijn ook tevreden klanten bij ziggo.

Reageer