50JaarPop! naar grotere zaal

Zwolle – Aanstaande zaterdag 2 maart vindt 50JaarPop! in Concert plaats in de IJsselhallen te Zwolle. De organisatie verwacht duizenden muziekliefhebbers voor de eerste editie van 50JaarPop! in Concert: het muziekspektakel met de 100 grootste hits van eigen bodem.

Vanwege de onverwacht grote publieke belangstelling is het evenement inmiddels verplaatst naar een grotere zaal. ‘Het zijn echt de 100 grootste hits van eigen bodem,’ aldus de enthousiaste George Baker, die zelf met 2 hits in de lijst staat. ‘Ze hebben alle Top 40 hitlijsten van de afgelopen 50 jaar gepakt en zo een objectieve Top 100 Aller Tijden samen gesteld. Nederland is weer een nieuw succesvol evenement rijker.’ De Libéma-groep, eigenaar van de IJsselhallen, is mede organisator. ‘Wij waren vanaf het begin overtuigd van dit nieuwe concept. Mooi, dat het publiek dat nu ook vindt’, aldus een tevreden Toni Denneboom van de IJsselhallen. Ook organisator Harry Oosterhuis is trots op het resultaat. ‘We hebben grote merken als C1000, Univé en Panorama aan ons kunnen binden en dan kun je een vuist maken. Na Zwolle zullen we proberen dit concept uit te rollen over Nederland.’

De liedjes worden live gespeeld door Nederlandse Top 40- Liveband, 50JaarPop!DJ en gastoptredens van onder andere George Baker en onbekend talent Milan Milano. Willie Oosterhuis is de host van de avond.’ De popbeat van The Golden Earring en van Shocking Blue, de Nederpop van Doe Maar en De Dijk, de volkse muziek van Jacques Herb en Jan Smit, de levenspop van Marco Borsato en Guus Meeuwis, de rock van Anouk en Herman Brood. Nooit eerder was een muziekfeest zo gevarieerd.’

Artikel delen:
Reacties 8
  1. “Wij waren vanaf het begin overtuigd van dit nieuwe concept. Mooi, dat het publiek dat nu ook vindt”

    Kaartjes krijg je nu toch gratis bij de C1000????



    Maak melding

  2. Het is vastgesteld aan de hand van een door het publiek bepaalde hitlijst. Subjectiever kan niet 😀

    een objectieve Top 100 😀 lmnl 😀


    Maak melding

  3. Ja, dit is één grote farce. Ze konden eerst de kaartjes niet verkopen, deden ze toen maar gratis weg en nu en grotere zaal. En de krantenlezers zijn gek 😉


    Maak melding

  4. Helemaal met je eens marianne, succes amehoela. Ze krijgen zelfs met de kaarjes van de C1000 bij boodschappen vanaf25euro nog niet eens de IJssel-hal vol.En dan nu zgn een grotere zaal nodig. Duizenden mensen worden verwacht tuurlijk, dit zegt men om mensen zo ver te krijgen om heen te gaan en te luisteren naar een onbekende band. Word het nu de Meer-hal soms?


    Maak melding

  5. Hahahahahahahahahaha, wat een grap. Ze konden de tickets aan de straatstenen niet kwijt en toen heeft de C1000 ze maar opgekocht.

    “We hebben grote merken als C1000, Univé en Panorama aan ons kunnen binden en dan kun je een vuist maken.”

    Hij gelooft het zelf, maar goed, een 10 voor positiviteit :D:D:D


    Maak melding

  6. Ik las in de Swollenaer dat de C1000 nog eens 1000 extra kaartjes ‘gratis’ beschikbaar stelt. Wegens groot succes. Als het al zo’n succes is hoef je toch geen extra kaartjes weg te geven. :o. Ze krijgen gewoon de zaal niet vol, anders zijn zulke actie’s niet nodig.


    Maak melding

Reageer