Klanttevredenheid Syntus Overijssel blijft gelijk

Zwolle – De OV-Klantenbarometer 2012 laat opnieuw een stijgende trend zien van de klanttevredenheid bij Syntus. De tevredenheid van klanten bij Syntus Overijssel is gelijk gebleven ten opzichte van vorig jaar. 

De OV-klantenbarometer waarvan het onderzoek in november en december 2012 heeft plaatsgevonden door het Kennisplatform Verkeer en Vervoer resulteert voor Syntus Overijssel in een 7.4. Dit is gelijk aan het rapportcijfer van het onderzoek van vorig jaar. De klant beoordeelde de vriendelijkheid van de chauffeur, de informatie bij vertragingen, de punctualiteit, de reissnelheid en het gebruik van de OVCK hoger ten opzichte van 2011. Zitplaats, netheid, rijstijl, geluid, instapgemak en tarief werden veelal een tiende lager gewaardeerd dan vorig jaar. lanten hebben Syntus in totaliteit met een 7.2 beoordeeld. Dit is een stijging ten opzicht van de twee voorgaande jaren. In 2012 kreeg Syntus het rapportcijfer 7.1, in 2011 was dat een 7.0.

Meer informatie 
Het onderzoek OV-Klantenbarometer is een landelijk onderzoek naar de mening van reizigers over het regionaal openbaar vervoer. Het onderzoek wordt jaarlijks in de periode eind oktober tot begin december gehouden onder reizigers in bus, tram, metro, regionale trein en boot. Reizigers vullen in het voertuig een schriftelijke enquête in en geven rapportcijfers aan verschillende aspecten van hun rit. Alle resultaten zijn te vinden op www.kpvv.nl.

Gerelateerde Berichten

(Automatisch gegenereerd)

1 gedachte over “Klanttevredenheid Syntus Overijssel blijft gelijk”

Reacties zijn gesloten.