Presentatie digitaal magazine ‘Kracht van Zwolle’

Zwolle – Maandag avond 1 juli lanceerde wethouder Nelleke Vedelaar tijdens de raadsvergadering een nieuw digitaal magazine ‘Kracht van Zwolle’. Dit magazine is vanaf vandaag te downloaden in de app store.

 

Het magazine laat een greep zien uit de vele voorbeelden die de kracht van Zwolle illustreren. Zwolle kent veel enthousiaste, betrokken inwoners die zich inzetten voor hun naaste omgeving, hun buurt, de stad. De voorbeelden zijn erg divers. Van kinderen die samen met hun ouders in hun wijk een speelplaats ontwerpen en inrichten, tot een schipper die vakanties aanbiedt voor mensen met een beperking.

Nelleke Vedelaar: “Uiteraard zijn er in andere steden ook betrokken mensen die zich inzetten voor hun stad maar Zwolle is echt uniek vanwege de veelvoud aan initiatieven. Lees de verhalen van de betrokken inwoners van Zwolle en laat je verrassen en inspireren door hun ideeën en initiatieven”. Het magazine is in eerste instantie een eenmalige uitgave.  

Gerelateerde Berichten

(Automatisch gegenereerd)

5 gedachten over “Presentatie digitaal magazine ‘Kracht van Zwolle’”

  1. Jammer dat het alleen te lezen is via een Ipad! Hoeveel mensen zijn er tegenwoordig NIET in het bezit van een Ipad.

  2. Ingrid, van mijn familie en kennissen iets meer dan 90% en het wordt steeds meer, zelfs mijn ouders die al erg op leeftijd zijn hebben er eentje. Ik ken een paar mensen die een neppe hebben met android maar ook die stappen over. Het is trouwens iPad en niet Ipad, staat zo stom.
    Dus geen zorgen, potentie genoeg.

    Mooie app, dank! 🙂

  3. Volgens IDC heeft de verkoop van op Android gebaseerde tablets eindelijk de verkoop van IPad ingehaald. Marktaandeel van Android staat nu op 48,8% tegenover 46% IOS. Vooral de kleinere tablets onder 8 inch doen het goed bij het publiek en de voorspelling is dan ook dat Android nog verder zal uitlopen op de grote concurrent Apple. Vooral de verkoop tablets van Samsung en Amazon zijn in 2012 en 2013 exponentieel gegroeid en zijn verantwoordelijk voor een groot deel van de Android tablet markt.

    In 2012 zijn er meer android-apps dan apple-apps op de markt gekomen. Maar toegegeven, Apple doet het op één front beter:

    Het vierde kwartaal bevatte een omzet van 168 miljard dollar. Hiervan heeft Samsung slechts een aandeel van 20,4 procent. Apple daarentegen, heeft maar liefst 30,7 procent van de omzet van het vierde kwartaal(bijna één derde). In tegenstelling tot de verkoopresultaten zijn deze cijfers toch opmerkelijk. Apple slaagt er dus kennelijk in meer winst uit haar verkopen te halen.

    😛

Reacties zijn gesloten.