Nieuwe rugsponsor voor PEC Zwolle

Zwolle – PEC Zwolle heeft een nieuwe sponsor. Firezone staat vanaf het komende seizoen twee jaar lang op de rug van zowel het thuis- als uittenue. De uiting komt onderaan het wedstrijdshirt te staan en siert dus samen met Molecaten de achterzijde.

firezone_2.jpeg

Foto: peczwolle.nl 

Peter Groen, directeur van Salland Olie, is blij met de sponsordeal. ,,PEC Zwolle staat te boek als een goede en betrouwbare club. Het afgelopen seizoen heeft het zich positief gepresenteerd aan heel Nederland. Los van het sportieve aspect, ademt PEC Zwolle ook entourage uit met een grote schare fans. Dit past bij onze doelgroep en de uitstraling van het merk Firezone.”

Artikel delen:
Reacties 9
  1. Leuk al die extra knaken!
    Het doet helaas wel afbreuk aan het shirt.
    Jammer dat de shirts van clubs in het Nederlandse voetbal steeds meer de Belgische en Franse kant opgaan qua shirtsponsoring.
    Maar goed, het is niet anders…..


    Maak melding

Reageer