Dagje Zwolle met NS doet het goed

Zwolle – Deze week is het oktober/novembernummer van de ANWB Kampioen op de mat gevallen bij miljoenen huishoudens in Nederland. Een mooie reportage over de Hanzestad Zwolle met 13 Zwolle tips kregen een vermelding in dit ledenblad met maar liefst 5,4 miljoen lezers.

Zwolle Marketing heeft een belangrijke coördinerende rol in deze publiciteit actie genomen het afgelopen jaar. Ook het zomers NS Dagje Zwolle had grote aantrekkingskracht, deze is 900 keer verkocht gedurende twee maanden. De redactie van de ANWB Kampioen heeft in de zomer van 2012 een bezoek aan Zwolle gebracht en diverse bezienswaardigheden en ondernemers bezocht. Zo hebben bezienswaardigheden als Museum De Fundatie, Waanders In de Broeren, Stedelijk Museum Zwolle en de Stadsgrachten van Zwolle een mooie vermelding gekregen.

Ondernemers als Caméléon Schoonheidsinstituut, de Stadsbakker, Brasserie Jansen en het Vliegerhuys, Bilderberg Grand Hotel Wientjes en de winkels Oldenhof Kookkado, Kunst & Klieder, Stef Stuff, Hanzehuis en Librije’s Winkel werden geroemd vanwege de prachtige panden, originaliteit en handelsmentaliteit. Zwolle Marketing heeft begin dit jaar proactief de samenwerking gezocht met de NS en de bijbehorende Spoordeelwinkel. Dit heeft geresulteerd in de online actie ‘Dagje Hanzestad Zwolle’ met een mooie vermelding in de flyer ‘Spoordeelweken’ die op 4,5 miljoen adressen huis-aan-huis bezorgd werd.

De actie is een groot succes gebleken want er zijn 900 dagjes Zwolle geboekt tijdens een looptijd van ruim 2 maanden. Bovendien werd deze unieke dagtocht – bestaande uit entree Museum De Fundatie, luxe lunch in Waanders In de Broeren en Zwolle info/Susie shoppingpocket – gefilmd voor een landelijke facebookcampagne van de NS. Meer informatie over een bezoek aan Zwolle, Toeristische informatiepunten en Zwolse ondernemers: www.vvvzwolle.nl

Artikel delen:

Reageer