Jupiler League Supporters Quiz van start

FC Zwolle-supporters kunnen het komende seizoen hun kennis van FC Zwolle testen met de Jupiler League Supporters Quiz. De hoofdprijs is een exclusief supporterscontract, waarbij de winnaar als 'twaalfde man' op unieke wijze bij zijn favoriete club wordt betrokken. De online-quiz is een initiatief van de 20 clubs uit de Jupiler League, Voetbal International, RTL en Jupiler.

Voetballiefhebbers kunnen niet alleen online hun kennis over FC Zwolle en de Jupiler League testen, maar maken via zowel een individueel- als clubklassement kans op prachtige prijzen. De meest bijzondere prijs is het Super Sup Contract voor de winnaar van het individuele klassement aan het eind van het seizoen. De supporter komt bijvoorbeeld op de elftalfoto en krijgt een eigen wedstrijdshirt. Andere individuele prijzen die men kan winnen zijn bijvoorbeeld seizoenkaarten, het bijwonen van RTL studio-opnamen , PerfectDraft-thuistapsystemen en abonnementen op Voetbal International.  www.supportersquiz.nl

Clubprijs: Levensgroot SupportersdoekHoofdprijs voor de winnaar van het clubklassement (de hoogste gemiddelde score van de 11 beste supporters per club) is een levensgroot Supportersdoek voor op de Tribune. Zo'n doek geeft extra sfeer in het stadion en stimuleert het team. Daarnaast zijn er een aantal Jupiler League voetbaltafels voor in het supportershome te winnen.

De Jupiler League Supporters Quiz kan vanaf nu gespeeld worden op www.supportersquiz.nl en wordt online gepresenteerd door sportpresentator Jan Joost van Gangelen.

Met de Supporters Quiz willen de initiatiefnemers de belangstelling voor de Jupiler League en in het bijzonder het stadionbezoek verhogen. "De vele voetbalfans die Nederland rijk is, zijn graag actief bezig met alles wat met voetbal te maken heeft. Er is behoefte aan competitie, kennis over voetbal en liefde voor de favoriete club. Al die elementen komen samen in de Jupiler League Supporters Quiz", zegt Frans Derks, voorzitter van de Coöperatie Eerste Divisie.

Artikel delen:

Reageer