Bevrijdingsfestival zoekt sponsor hoofdpodium

Zwolle – Bevrijdingsfestival Overijssel zoekt een nieuwe kandidaat voor het sponsorschap aangaande het hoofdpodium. Onlangs heeft de directie van Wärtsilä Netherlands B.V. laten weten na 10 jaar een ander traject in te gaan.

bevrijdingsfestival.jpg 

Het bestuur van Bevrijdingsfestival Overijssel vindt het spijtig, maar heeft begrip voor de beleidswijziging en spreekt vooral waardering uit voor het vertrouwen van de afgelopen 10 jaar. Een fantastische periode waarbij Wärtsilä betrokken is geweest bij de enorme groei, sinds het festival park de Wezenlanden als festivalterrein in gebruik heeft genomen. Bevrijdingsfestival Overijssel mag zich één van de grootste bevrijdingsfestivals van Nederland noemen, met jaarlijks tussen de 120.000 en 140.000 bezoekers. Het bestuur en producent gaan de komende tijd op zoek naar een nieuwe sponsor voor het hoofdpodium.

Artikel delen:
Reacties 7
  1. Drama heeft vast inzicht in wat het opbouwen van het hoofdpodium kost @ veldwachter. Met 10.000 euro eraf van de kosten kan het waarschijnlijk wel uit zonder sponsoring. Zo lees ik zijn reactie tenminste, anders zou ik het ook niet weten. Misschien iets voor Wehkamp als sponsor met hun roods in deze regio? Maar ja met al deze bezwaarmakers in deze stad die geld genoeg hebben om al die procedures, rechtszaken te voeren zie ik dit grootse festival ook nog wel een keer verdwijnen uit dit grote dorp. Helaas.

Reageer