Waterschap wil communicatie met burgers stimuleren

Vanaf deze week brengt het Waterschap Groot Salland tweemaal per jaar een extern magazine uit. Het magazine met als titel ‘Gewoon water’, wordt huis aan huis verspreid in het hele beheersgebied van het waterschap (West-Overijssel). ‘Gewoon water’ heeft een oplage van 165.000 exemplaren.  

Met het nieuwe magazine wil Groot Salland de communicatie met burgers stimuleren en op een aantrekkelijke manier water dichterbij mensen brengen, als onderdeel van het dagelijks leven. ‘Gewoon water’ wordt toegankelijk geschreven en kent een diversiteit aan onderwerpen. Naast waterschapsgerelateerde items, zoals het 700-jarig jubileum van Groot Salland en een gratis fietsroute langs waterschapsprojecten en -objecten, bevat het full colour magazine ook teksten over bijvoorbeeld het Koeienhotel bij Aver Heino en een recept. Ook is er een speciale kinderrubriek in opgenomen.

Lezersenquête

Om het magazine zoveel mogelijk te laten aansluiten op de informatiebehoefte van de burger, neemt Groot Salland een schriftelijke enquête af onder 1000 willekeurig geselecteerde inwoners van het gebied. Daarnaast nodigt het waterschap alle lezers uit de enquête in te vullen op de website van het waterschap, www.wgs.nl/onderzoek.

Gerelateerde Berichten

(Automatisch gegenereerd)

2 gedachten over “Waterschap wil communicatie met burgers stimuleren”

Reacties zijn gesloten.