Keukenbrandje aan Schuurmanstraat

Zwolle – Dinsdagavond, rond 22.35 uur, is een beginnende brand in een appartementencomplex aan de Schuurmanstraat in Zwolle in de kiem gesmoord. Oorzaak was de vlam in de pan. Een bewoonster van het complex moest vanwege ademhalingsklachten door de ambulance gecontroleerd worden.

Door een vergeten pannetje op het vuur was een vlam in de afzuigkap geschoten. Dat zorgde in het appartement op de eerste verdieping van het complex voor veel stank en rookoverlast. De brandweer moest de deur van de woning met gepast geweld open breken om bij pannetje te komen. Dit voorval had heel anders af kunnen lopen als er niet snel ingegrepen was. De woningbouw gaat de schade opnemen en voor reparatie zorgen.

Artikel delen:

Reageer