Crowdfunding campagne Stadkamer afgerond

Zwolle – De crowdfunding campagne van Stadkamer ´Word Stadkameraad´ is na 90 dagen campagne voltooid. In Oktober  maakte WeblogZwolle al bekend dat er 10.000 euro was binnen gehaald. Het eindresultaat is ruim 26.000 euro, waarmee de inrichting van de nieuwe vestiging aan de Zeven Alleetjes weer een stap dichterbij is. Stadkamer Zwolle probeerde via crowdfundingsplatform Love to Fund 50.000 euro te werven om bij de inrichting van haar toekomstige onderkomen aan de Zeven Alleetjes een aantal plannen te kunnen realiseren.

"Waarom crowdfunden?" Astrid Vrolijk – de Mooij, directeur bestuurder van Stadkamer zei hierover: `Stadkamer huurt haar locatie van de gemeente Zwolle. De basisinrichting van de nieuwe locatie aan de Zeven Alleetjes kunnen we gelukkig betalen uit eigen middelen en door meubelen te hergebruiken uit de oude locatie. Maar voor alle plannen die we voor de toekomst hebben is het budget niet toereikend. Stadkamer is namelijk meer dan een rij kasten met boeken. Via activiteiten komen Zwollenaren in aanraking met educatie, kunst, cultuur en literatuur. Ook voor inwoners die te maken hebben met laaggeletterdheid. Daarom vragen we aan alle inwoners van Zwolle en het bedrijfsleven of ze ons willen helpen om van de huiskamer van Zwolle een succes te maken´.

Gerelateerde Berichten

(Automatisch gegenereerd)

1 gedachte over “Crowdfunding campagne Stadkamer afgerond”

  1. ik ben benieuwd welke fundingsacties cq investeringen na de verhuizing van de “bieb” nodig zijn om de levendigheid op het plein voor het stadhuis weer te laten toenemen….

Reacties zijn gesloten.