ROVA verruimt opening en bereikbaar Whatsapp

Zwolle – Met ingang van 1 januari 2017 is het klantcontactcentrum van ROVA op werkdagen geopend van 8:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 15:00 uur. ROVA kiest voor de uitbreiding van de openingstijden omdat het voor de inwoners van het werkgebied (24 gemeenten) op de best mogelijke manier service wil verlenen. Tevens zal het klantcontactcentrum van ROVA per 1 januari ook te bereiken zijn via Whatsapp.

rova.jpg 

Met de uitbreiding van Whatsapp beschikt ROVA over een breed palet aan klantcontactkanalen. Inwoners hebben diverse mogelijkheden om een melding, suggestie, klacht door te geven of om een vraag te stellen. Men kan naar gelang kiezen voor e-mail, chat, online webformulier, telefoon, Facebook, Twitter of Whatsapp. Daarbij worden de tijden van bereikbaarheid verruimd van 8.00 tot 20.00 uur op werkdagen (voorheen van 8.00 uur in de ochtend tot 17.00 uur in de avond). Dit sluit beter aan op de huidige economie en wensen van vooral werkende mensen.

Rova is bereikbaar via Whatsapp te bereiken op 06 13 97 59 99.

Inwoners dienen het nummer in de telefoon onder contacten op te slaan en vervolgens kan er een koppeling met whatsapp gemaakt worden (als whatsapp op het toestel staat). 

Voor Rova is goede service erg belangrijk. Naast een inhoudelijk goede behandeling van vragen willen we zo goed mogelijk aansluiten bij de diverse mogelijkheden om ons te kunnen bereiken. Met deze uitbreidingen verwachten wij een goede aansluiting te hebben gevonden bij de wensen van onze inwoners!" Aldus Henrike Klootwijk, Teammanager ROVA Klantcontactcentrum

Het klantcontactcentrum van ROVA beantwoord vragen rondom de afvalinzameling van de 24 aandeelhoudende gemeenten van ROVA. Gemiddeld zijn er op jaarbasis ongeveer 300.000 klantcontacten via verschillenden kanalen.

Gerelateerde Berichten

(Automatisch gegenereerd)

4 gedachten over “ROVA verruimt opening en bereikbaar Whatsapp”

  1. ‘Voor Rova is goede service erg belangrijk.’

    Laten ze dan eerst maar eens beginnen om de grijze afvalcontainer frequenter te ledigen.

  2. Gemiddeld zijn er op jaarbasis ongeveer 300.000 klantcontacten via verschillenden kanalen.

    het zullen misschien niet allemaal -klachten- zijn
    maar toch …….

    goede service is belangrijk 😉
    dik betaalde semi (ambtenaren)

  3. Afgelopen donderdag had ik een heel goede ervaring met Rova, die binnen een half uur na melding van een storing aan de container er bij was en de bak leegde en de storing verhielp.
    Verder nooit klachten gehad…

Reacties zijn gesloten.