1e Huis-aan-huis lifestyle magazine valt op de mat

Zwolle – Onderneemster Angela Scholtus uit Meppel is vastberaden om met haar glossy's ‘Trots op…' de consument ‘wakker te schudden'. Na Trots op Meppel en Trots op Staphorst komt nu de eerste zomereditie Trots op Zwolle uit. Het is de bedoeling dat het blad tweemaal per jaar huis-aan-huis verspreid wordt in de gemeente Zwolle. De eerste editie is een zomerexemplaar en valt in de eerste vakantieweek op de deurmat. Met een oplage voor ca. 43.200 huishoudens is Trots op Zwolle de meest verspreide glossy in de regio.

img_2903.jpg 

Trots zijn op je ondernemers in de gemeente, daar moet je voor gaan en voor gaan staan! Dat is lokaal en regionaal de economie stimuleren', aldus de 34-jarige Angela Scholtus. ‘De afgelopen twee maanden ben ik intensief bezig geweest met de ondernemers van Zwolle en wat kunnen we er samen trots op zijn', aldus Angela. ‘Vol bewondering en verbazing kreeg ik te horen hoe zij tegenwoordig moeten knokken voor hun boterham. Petje af voor deze harde werkers.'

De uitgeefster wil de consumenten stimuleren om de ondernemers uit de eigen stad de handel te gunnen, want zo maak je met elkaar een stad om trots op te zijn.
‘Zij zorgen ervoor dat de economie lekker draait in de gemeente. Dat betekent werkgelegenheid en minder leegstand. Wees ervan bewust dat zij diegenen zijn die mede de stad aantrekkelijk maken. Kijk maar eens om je heen in de stad: een plantenbakje hier, een renovatie daar, een activiteit die wordt gesponsord', weet Angela zeker. ‘Maar ook de sportverenigingen waar de Zwollenaren sporten, krijgen hun steun. Sta samen sterk en zoek ze op in jouw gemeente en wees bewust.' Volgens haar moeten mensen zich er bewust van zijn dat de stad leefbaar wordt door de plaatselijke ondernemers en bedrijven. ‘Vraag je af of je het ook in jouw eigen stad kunt vinden.'

Naast de glossy is Angela bezig om een platform te creëren voor al haar adverteerders. Met het online magazine, social media en uiteindelijk ook events voor de consument, alsmede eens per jaar een borrel voor de adverteerders. Dat is het ideaalbeeld waar zij naar streeft.

Burgemeester Henk-Jan Meijer heeft het eerste exemplaar van Trots op Zwolle in ontvangst genomen.

Artikel delen:
Reacties 6
  1. Als die uitgestreken bakkes van een Meijer al die kansloze asielzoekers naar Zwolle had laten komen was er dan ook een magazine uitgebracht?

  2. Waarschijnlijk niet. Zal wel met de huis-aan-huisblad meegaan. Ongeadresseerd drukwerk.

Reageer