‘Kerst-Inn Zwolle groot succes’

De Kerst-Inn Zwolle is een groot succes geworden. Het evenement in de historische binnenstad van Zwolle trok tienduizenden bezoekers. Door nagenoeg het gehele centrum stonden kramen opgesteld en 3FM droeg met  Serious Request bij aan de kerstgedachte door op de Grote Markt geld in te zamelen voor het goede doel.

Ruim 150 kramen waren in stervorm opgesteld vanuit het hart van het kerstevenement, de Grote Markt. Hier stond ook de Coca Cola kersttruck en zamelde 3FM Serious Request geld in voor het Rode Kruis. De Utrechtse band Leaf trad ’s middags onder grote belangstelling op en ’s avonds vormde de markt het historisch decor van optredende koren. Ook in de Statenzaal en Diezerstraat traden koren op, vonden doorlopend speciale (kerst)voorstellingen plaats en er konden kerststukjes worden gemaakt. Het evenement duurde van 14.00 tot 22.30 uur waarbij tienduizenden bezoekers zich niet lieten weerhouden door de kou.  De glühwein, warme chocolademelk en opgestelde vuurkorven droegen donderdag zeker bij aan een sfeervol evenement in de oude Hanzestad.

Gerelateerde Berichten

(Automatisch gegenereerd)

1 gedachte over “‘Kerst-Inn Zwolle groot succes’”

  1. Ik had al gezegd in het vorige item dat ik het een goed initiatief vind en wat er volgens mij moet veranderen. Wat me echter nog opviel is dat vandaag op http://www.destentor.nl en op deze weblog heel positief gesproken wordt terwijl er toch niet echt eenheid was, er gaten in de markt zaten vanwege lege kramen en je van enkele ondernemers negatieve geluiden hoorde. Vandaag zijn ook de reacties op de site van de stentor niet echt positief terwijl de berichtgevingen wel enorm lovend zijn. Hoe kan dat? Ik heb hier nog niks negatiefs gehoord, hoop dan maar dat dat de azijnz**kers zijn.

Reacties zijn gesloten.