Vlam in de pan tijdens braden van kip

Brandweer Zwolle moest donderdagavond 18.37 uur uitrukken voor een brandmelding in een woning aan de Bachlaan. Ter plaatse was veel rookontwikkeling in de woning en al snel bleek dat de vlam in de pan in de keuken van de woning was geslagen. Het vuur werd in de kiem gesmoord.

Bij de bewoner, die overigens hevig was geschrokken, werden geen verwondingen geconstateerd. Waarschijnlijkheid had de bewoner voor het braden van een kip iets te diep in het glaasje gekeken. De brandweer kon na controle weer terug naar de kazerne. 


Foto's: Peter Maat

Artikel delen:
Reacties 3

Reageer