TrendsExpo kiest voor méér inhoud

TrendsExpo kiest voor méér inhoud

Zwolle – Wanneer later dit jaar, op 13 en 14 november de 3e editie van Trends Expo in de Zwolse IJsselhallen wordt georganiseerd, zal meer dan voorheen de nadruk worden gelegd op ‘inhoud'.
Het tweedaagse event acteert op de trend dat inhoud er in toenemende mate toe doet. "In de content behoefte gaan we nadrukkelijk voorzien", weet Hylke Thiry van het organiserende Personal Publish. "Het succes van de eerste twee TrendsExpo ondernemersbeurzen willen we uitbouwen. Daarom kiezen we er dit jaar bewust voor om de thema's onderwijs, omgeving, overheid en ondernemen extra aandacht te geven. Dat doen we door heel goed naar de wensen van onze standhouders en kandidaat deelnemers te luisteren. Dat betekent dus dat we moeten investeren in het beurs-concept, in kennis, in fysieke presentatie en in het signaleren van ondernemerstrends."
"Dat laatste is niet alleen een trend, maar ook noodzaak. We willen met TrendsExpo de gehele economische regio Zwolle bereiken en dus ook actief betrekken bij de beurs. Het is bewezen dat de grootse opzet van het evenement garant staat voor talloze ontmoetingen. De culinaire hotspots bieden daarbij een uitgelezen podium om relaties één-op-één, op aangename wijze bij te praten over trends en relevante ontwikkelingen."

Artikel delen: