Brand in bovenwoning aan Caspar Fagelstraat - Foto: Arjen van der Zee
Foto: Arjen van der Zee

Brand in bovenwoning aan Caspar Fagelstraat

Zwolle – Vrijdag rond 19.00 uur heeft er een korte brand gewoed in een bovenwoning in Dieze Oost.

In de keuken heeft door nog onbekende oorzaak een brand gewoed. Inmiddels is de brand uit. De brand is ontstaan doordat vergeten was dat er eten in de oven zat. Dit heeft er te lang in gezeten en vlam gevat. Voor zover bekend zijn er geen gewonden gevallen. Wel is een ambulance ter plaatse gekomen om de vriend van de bewoner te onderzoeken. De bewoner zelf was op het moment niet aanwezig maar kwam naar huis toen hij de brandweer de straat in zag komen. Het pand is onbewoonbaar verklaard.  De bewoner moet de nacht elders doorbrengen.

Foto's 4
Brand in bovenwoning aan Caspar Fagelstraat - Foto: Arjen van der Zee
Foto: Arjen van der Zee
Brand in bovenwoning aan Caspar Fagelstraat - Foto: Arjen van der Zee
Foto: Arjen van der Zee
Brand in bovenwoning aan Caspar Fagelstraat - Foto: Arjen van der Zee
Foto: Arjen van der Zee
Artikel delen: