Dit is een algemene log. Wil je iets kwijt wat niet van toepassing is op een van de vele nieuwsberichten, dan kan dat hier.
De redactie probeert deze Algemene log na ongeveer 150 reacties van een vervolg ( Algemene log: deel 25 ) te voorzien. Dus, heb je een tip, nieuws of iets anders dat je kwijt wilt: ga gerust je gang.
FIPO!
Maak melding
joeghei…..de eerste
Maak melding
verdorie, net niet ๐
Maak melding
Gezellig !!!! Alweer een Algemene Log
Heeft er iemand nog nieuws over het Voorsterpoort project. Al lange tijd weinig over gehoord.
Maak melding
lol japser met je fipo ๐
dit is geen fok!
Maak melding
Hoeveel van de mensen hier zitten ook op Fok! Ik vermoed een heuleboel. Iig 3 waar ik het zeker van weet ๐
Maak melding
Ik niet in ieder geval…. is daar wat interessants te beleven dan?
Maak melding
Mwah, daar staan twee topics die zaterdag ook flink gevuld werden met foto’s en getuigeverslagen van de relletjes.
Voor de rest is het hier net ietwat gemoedelijker.
Maak melding
Ik moet zeggen, dat als ik zo dat eigen weblog van Miranda bekeek dat ik ook wel onder de indruk was! ๐
Vooral van haar acties aan de paal ๐
Maak melding
linkje?
Maak melding
http://www.mirandanijboer.punt.nl/
Even de foto’s bekijken…
Maak melding
ik zit niet op Fok! ben meer een geenstijler (alleen dan zonder de comments :P)
Maak melding
Als wlz heel lief is, is fok gewoon en geenstijl gemeen ๐
Maak melding
@ Sig maar je neemt toch wel alles wat Dominique Wesie (vleesboom) brengt met een vette berg zout? Zoals de opzettelijk verkeerd gebrachte info over de invloed die een burgemeester zou hebben bij rellen in Zwolle. Zweer bij Sargasso. Wordt ook subliem voorpaginanieuws van De Telegraf neergesabeld. Ze basseerden hun overschijfactie nota bene op een redacteur van sargasso. Alleen interpreteerden ze de feiten verkeerd :'(
Laatste weken ook erg gelachte op Volkskrant/Opinie. Bijdragen van oa Erik van Muiswinkel, Jan Mulder, Hans Teeuwen en div.deskundigen. Onderhoudend. Maar er is helaas teveel geschrapt ๐
Maak melding
Juist omdat alles met een korrel zout genomen moet worden maakt het vermakelijker om te lezen. Zeker in vergelijking met andere journalisten die zichzelf veel te serieus nemen.
Maak melding
Je ziet de provocatie niet? Dat voortdurend VVD, PVV en tante TON uit de wind worden gehouden. Mensen worden gedemoniseerd en er gewoon klinkklare leugens in staan? Ook dat stukje van zaterdagavond. Vleesboompje suggereerde dat een burgemeester veel invloed zou hebben bij rellen in Zwolle. Dat hij ze maar een weiland in moest sturen…..Tuurlijk heeft iedereen dat wel eens gedacht ook bij Hooligans. Mensen zouden bijna geloven dat dat zo werkte!!!
Een burgemeester bepaalt dat niet. En dat weet die ex-redacteur van de Televaag dondersgoed. Dit staater niet op maar zoek maar eens op Sargasso.nl op “geenstijl”. Hoef je niet heel veel te lezen. Pritt stift reageert er ook altijd. Provocerend natuurlijk en komt ook niet terug.
Ok VK-Opinie stond een mooi stukje over Hyves. Over de gevaren, ook de gevaren (voor het geloven) van de stijllozen passeerden de revu.
Heb mijn kinderen het verteld, met voorbeelden.
Moet eerlijk gezegd ook wel eens lachen om de foto’s en video’s.
Vind die Ruktor bijzonder slecht! Slechter dan 1 tiende Jakhals.
Maak melding
Ik vind GS wel cool.
De kracht van GS is gewoon de provocatie.
Ze provoceren om te provoceren, ze proberen helemaal niet netjes te zijn. Dat is het spelletje van GS.
Zoals ze zelf al zeggen: Ongefundeerd, tendentieus en nodeloos kwetsend.
Dat spelletje spelen ze goed en met veel succes.
GS is een begrip op het web geworden met die spel.
Maak melding
en die spel moet natuurlijk dat spel zijn ๐
Maak melding
Zo jammer dat er een heleboel mensen niet doorhebben dat het een spel is.
Maak melding
Japser en ik zijn twee handen op 1 buik ๐
Maak melding
Het scheelt dat ik een redelijk grote buik heb ๐
Maak melding
ik denk dick dat als je gs wat vaker zou lezen dat je zou merken dat “tante rita” en consoreten helemaal niet zo uit de wind wordt gehouden. Ze wordt alleen niet constant aangevallen zoals je wellicht gewend bent op andere sites. Ook daar zijn voorbeelden van die je aan je kinderen kan vertellen ๐ Erg jammer ook om GS weer aan rechtse politieke partijen te verbinden terwijl ik denk dat ze juist iedereen op de hak nemen met enige macht. Het provoceren is een mediatactiek die al jaren wordt toegepast en juist het sarcasme dat daarmee gepaard gaat is voor mij een reden om gs te lezen. En dan nog even over Rutger… Prachtig hoe hij vragen stelt. Niets standaard aan. Eindelijk weer een “journalist” die geen blad voor de mond neemt…
Maak melding
om nog even toe te voegen… 90% van de reaguurders daar zouden ook eens tot 10 moeten tellen voordat ze ergens op reageren.
Maak melding
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
@sig 17-07 uur
wat bedoel je ๐ฎ
Maak melding
@ Ties, provocatie en tendentieuze berichtgeving. Maar onwaarheden als waarheid verpakken, mensen demonisteren vind ik ver over de scheeft gaan. Lees maar eens wat (een gedemoniseerde) F.v Jole er over schreef. Het spelletje van GS is ook om voortdurend rechtse politici te steunen en uit de wind te houden en linksmenschen neer te sabelen. Men verkoopt alles met zgn.humor en op een manier dat iedereen het geloofd. Vals spel, volgens mij.
Bovendien zijn ze zรฉรฉr รฉรฉnzijdig in hun berichtgeving; positief nieuws aan de linkerkant van het spectrum wordt niet vermeld. Negatief over VVD/lijst TON/ PVV ook niet. Ze draaien net als de Telegraf een cirkeltje: De ene keer de voorkeur voor TON dan bij PVV dan bij VVD. Bij degene die het hoogst in de peilingen staat. Nu vast niet Tante TON nu is gebleken in Vrij Nederland dat ze de wet heeft overtreden.
Hoewel ze Wilders enorm STEUNDEN (?!?!??!?!!?) in zijn leugenverhaal: 2 ministers en Veiligheidsman zouden hebben gelogen Geertje niet. Tja…..Terwijl ik op zich al verschrikkelijk baal van die termen links en rechts houden hun het er met een vette glimlach in. Ze weten dat het heel veel geld oplevert namelijk. Geld verdient over de ruggen van velen, heel velen.
Netjes zijn??? Dat probeert ook geen enkele (door mij genoemde) internetsite. Vind GS vaak enorm puberaal. Maar jij leest zeker ook graag de Telegraf?
Maak melding
De humor en het niveau van de reactie van ” ja – tja, op 1 september 2008 om 17:16 ” zeggen alles toch.
Maar ik heb ook heus wel eens leuke reacties gelezen, van fuckje. Voor de rest heb ik me niet zo verdiept in die bagger. Oh ja, toen met dat autoongeluk tussen Heerde en W.veld. Heb ik al die tijd gevolgd….nou ten hemel schrijend wat een minachting, wat een hoongelach, wat een inlevendvermorgen. Nee, gewoon verbaal afmaken, tewijl er 3 (?) doden waren gevallen! Terwijl de familie opriep tot stoppen…..werd er digitaal gelachen.
Maak melding
@ sig, dus VVD en Geert worden uit de wind gehouden en TON & Links en privรฉ personen worden ongenuanceerd aangevallen?
Vind je het er niet alleen al een beetje onlogisch staan? Pas toen die laaielichter v/d Linde ze niet toeliet op die kapitalistische sloep. Bij die nietszeggende en weing geld opleverende campagne, had hij het ineens gedaan. Maar toen ze minister was, tjonge jonge alles wat ze deed was goed!!! Net als Vleesboom straks heel goed over het verbieden van de “ultra-rechtse-provocatietochen” kan zeuren “ohhhhhh wรฉรฉรฉรฉr wat verbieden in dit mooie land….dit is toch de reinste betutteling!!!!!”
Ze draaien ALTIJD met de heersende publieke opinie mee en hebben maar 1 drive geld! Helaas spelen ze het spel zonder geweten.
PS maak je geen zorgen, je denkt toch niet dat puberkids luisteren ๐
Maak melding
@ sig, vind je de Jakhalzen (stuk of 4) niet tig keer beter als Ruktor (zit mijn haar goed)?
Maak melding
dick ๐ olde zuur pruim ;D ;D ;D
Maak melding
Niet rechts, niet links, maar recht door zee. mijn moat willem lucht aan de top!!
Maak melding
@ ja – tja, op 1 september 2008 om 17:47; vrees voor je dat die constatering nog wel eens aardig kon tegenvallen
๐
Maak melding
@ Ja-tja; Vrees voor je dat het met het zuurheidsgehalte van mij nog wel aardig mee zou kunnen vallen ๐
Maak melding
Geenstijl, VK, Zattevrienden…..zucht :'(
Maak melding
Weet er toevallig iemand wat er op de marsweg word geplaatst?
Zijn nu op 3 plekken (aan dezelfde kant van de weg)
funderingen gestort.
Maak melding
Idd Ronald vroeg me ook al af waar dat voor moet dienen
Maak melding
@dick… zit net te zappen en zie weer eindelijk een jakhals op tv. Ja die kan ik ook zeker waarderen (ook niet altijd trouwens, net als Rutger)
Je maakt wel 1 foutje; GS is niet de enige die constant personen aanvalt en met bepaalde politieke sferen meerdraait. GS doet het alleen meer vanuit de rechter kant. Daar is op zich niets mis mee. Ze hebben wel duidelijk een ander ethisch besef dan de zoals ze dat zelf noemen de oude linkse media. Diezelfde oude media probeert al jaren mensen in een verdom hoekje te zetten. Kijk maar eens over hoe de media vooraan stond op dhr Fortuin onderuit te halen (ik schaam me wel een beetje dat argument te gebruiken maar was wat als eerste naar binnen schoot)
We mogen blij zijn dat nieuws vanuit alle kanten belicht kan en mag worden in ons land. En met hoe meer sarcasme en cynisme hoe beter
Maak melding
Stilo-hal staat momenteel in brand! (van Wevelinkhovenstraat)
Maak melding
Info:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=438517
Maak melding
Heeft iemand zaterdagavond ook die vallende “ster” gezien? Hij was nogal groot en vroeg me af of het wel echt een vallende “ster” was. Het was echt een ontzettende grote vuurbal met een lange vuurstaart erachter. Zag hem in de Aalanden rond 22:30 uur.
Maak melding
wilma nog een wens gedaan ;)???
nee zeker
๐
Maak melding
ik hoor een andere vraag achter de vraag van wilma lijkt het wel… eigenlijk was het een cia ruimtestation in samenwerking met marsmannetjes ๐
sarcasme mode uit: nee heb m niet gezien
Maak melding
Wel meer dan een wens ja-tja. Hij was zo groot als een voetbal dus ik dacht dat dat wel kon.
He sig laat ik nou ook in eerste instantie zoiets hebben gedacht ;D ๐
Maak melding
Volgens de Stentor wil de Gemeente Zwolle geen Holland Casino in de stad.
Wat is hier aan de hand?
Heeft er dan iemand toch financiรซle belangen bij Flash?
Maak melding
Nee, Holland Casino levert meer problemen op dan Flash.
En over die vallende ster, het zal ws. wel een vallende ster zijn geweest, maar dan gewoon lekker dichtbij ๐
Maak melding
Kroonprins herkent zich niet in deze zwembroek ๐
Maak melding
? Gezellig gisteravond kwart voor 7: Zattevrienden…..mooi woord! Maar betekend dat zat met vrienden? En wat is daar ongezellig aan?
Maak melding
Dronkenlui ๐
Maak melding
Laat Hollland Casino maar komen! Leuke uitgaanasgelegenheid wat mij betreft!
Maak melding
Nee maak er een groot shopping center onder. Ik ga dr niet heen mar er zullen genoeg mensen (ook uit de omgeving) zijn die er wรฉl heen gaan – dat betekend economische groei. Zal bij dat casino ook wel maar ik ben gewoon tegen casino’s ;D.
Maak melding
Ik ben helemaal niet tegen casino’s. Zolang ze maar ‘open kaart spelen’ ๐
Maak melding
Sorry Sig, ivm gezellig Berkum-bezoek (in de achtertuin van de gedreven politicus) kon ik niet antwoorden.
Die zijn tof he die jakhalzen. Zag dat Mu er gister zat en die muts van De Kraai zeg maar “de opvoedkoningin”. Dacht laat maar, kijk vanavond wel ff naar Matthijs. Vind dat Ruktor-zit mijn haar goed altijd erg goedkoop scoort. Zoals toen bij die minister. Tjonge ze zei niets en zijn vragen waren belabberd, wat was zijn verdienste dan dat ie doordramde en dat zij zich daar niet tegen verzette?Maar iedereen mag zijn/haar voorkeur gelukkig koesteren.
GS noemt alle kranten oude media. Daar zit wel wat in, vind ze te tijdrovend te langzaam en te saai. Over de Telegraf zal ik het maar helemaal niet hebben.
Kranten hebben in het algemeen een signatuur, geloof niet dat ik een onafhankelijke krant ken. Ook tijdschriften zoals Elsevier en Vrij Nederland.
Kijk maar eens hoe ALLE media achter professor Pim aanliepen!! Hij kon nixxx fout doen, wat hij tegen Wopke zei was om te lachen. “Vergis je niet mensen, IK word hier de nieuwe minister-President” schreeuwde en verketterde (Ad Melkert) hij door. Maar iedereen vond het prachtig, net als zijn darkroombezoek, zijn decadente, zijn overdrijven en zijn hondjes (of 1 ?) alles werd uitvergroot en verheerlijkt. Meneer werd gekoesterd en voorgetrokken. Volgens mij was het wel lachen hoor met Pimmetje, maar daar gaat het niet om. No-go-area’s….die kreet hoor ik niet meer. Een minister heeft in elk geval de intentie om de probleemwijken grootscheeps aan te pakken…….kan ze het weer niet goeddoen. Vrees dat je het niet gauw goed kunt doen in dit geweldige land.
Zag gister trouwens tante TON nog ff bij de mannenbroeders “wijzend vingertje en skeefbekkie” over de telefoon reageren. Zucht, het leek weer ingestudeerd net als het drama precies een week geleden over het non-item handenschudden. Wat ik lang niet altijd doe (ouwe jongens krentenbrood) trouwens. Niet uit onfatsoen dus.
Eens: We mogen blij zijn dat nieuws vanuit alle kanten belicht kan en mag worden in ons land. Altijd persvrijheid!
Mits altijd de waarheid wordt verteld, geen mensen of groepen mensen, gedemoniseerd worden, non-items zielig uitvergroot worden, gesuggereerd wordt dat de berichtgeving objectief is. Terwijl het natuurlijk zo subjectief is als de sodemieter.
Tuurlijk mag die site (en die krant van de oude media) dan voortblijven bestaan. Maar wees dan duidelijk over wat je aan het doen bent. Vind subjectivieit zooooo jammer. Vaak nog opzettelijk ook. Vind het ook jammer dat D’66 een duur betaalde advertentie liet afdrukken om in een trukje van de stijllozen te trappen. Ze dachten enkel aan al die mensen die er dagelijks op kijken. Volgens mij was het goedkoop zieltjes winnen. Net als die columns van Pechtholt. Helaas heeft D’66-Zwolle niet weer gereageerd op soortgelijke teksten op dit onvolprezen weblog.
Maak melding
@dick – 17.27 gistermiddag
Dick, je gaat Geenstijl toch niet beschouwen als een serieus nieuwsmedium he? Zo zien ze zichzelf ook niet. En het is ook vaak puberaal. Het gaat om de formule, die is ijzersterk en dat bewijst zich regelmatig.
GS is geen nieuwsmedium maar een jongerensite. Beschouwen als nieuwssite zal inderdaad verkeerde koek zijn. Je moet het zien als een provocerend weblog. En als je dat onderscheid kan maken is GS best leuk hoor ๐
Maak melding
Ties, misschien kan ik dat onderscheid dan niet goed maken, want bij mij gaan de haren vaak recht overeind staan als ik op die site terecht kom. Het mag dan alleen provocerend bedoeld zijn, maar ik ben bang dat ze daarmee toch een deel van de publieke opinie negatief beinvloeden.
Maak melding
Bernard,
Als ze je haren overeind kunnen krijgen, dan werkt de formule opnieuw… Zie je het nu?
Een klein percentage van de bezoekers zal misschien zijn/haar mening aanpassen door de stijl van GS, maar het merendeel van de bezoekers komt er om te lachen….
Maak melding
Ja Ties, dat zie ik wel. Maar ik ben bang dat wat jij een ‘klein percentage’ noemt wel eens wat groter kan zijn dan verwacht. Ik ken in ieder geval een persoon in mijn kennissenkring die graag refereert naar deze site als bewijs voor zijn complottheorieen.
Maak melding
Haha… dan moet die persoon toch maar een keer na gaan denken over het hoe en waarom van de verhaalstijl daar. En ook even de drie woordjes bovenin de browser lezen. Met name: Ongefundeerd.
Duidelijke taal toch?
Maak melding
@ Ties, Heb de tendentieuze site sinds hun begin al niet serieus genomen. Een is na te lezen op ons blog http://www.3mteam.nl moet je wel door lagen bagger heen. Zoals Joppuh constateerde wordt het voortdurend ondergekalkt met spam. Eigenlijk zijn Joppuh (vermoed ik) en ik daarom hier.
Stijlloze (super)rechtse demoniseer-site: Al snel bleek dat ze veel banden met de Telegraf hadden. Er verscheen hoe langer hoe meer reclame. Ze zwalkten van rechts naar extreemrechts. Demoniseerden mensen. Volgens mij hebben hun ook al eens het adres van Hanneke Groenteman online gezet. Ruktor erheen….lachen mannnnnnnn. Maar wel Duyvendak eea kwalijk nemen en zijn adres online zetten. Ze bleven smeken om aandacht. Maar alle kinderen die erop zitten vanaf puberleeftijd (heeeel veel volgens mij gezien het niveau van de reagLuurders) mogen wel gewaarschuwd worden dat daar weinig is, wat het lijkt En dat hun overtuiging (extreem) rechts is. Voor de redacteuren draait alles om GELD. Toch zouden journalisten in het algemeen, zichzelf eens af moeten vragen hoe groot de parochie is waarvoor ze preken. Hoeveel meningen worden beรฏnvloed door 1 persoon?!
Maak melding
Pffff nalezen Dick >:( รฉรฉn en ander 1e zin….sorry :'(
Maak melding
Zo kan het ook Ties:
Humor, feiten en a-commercieel[/url]
Van deze verhalen hoef je het waarheidsgehalte nooit in twijfel te trekken. Heerlijke relativeringen ook. Mooi back to basic. Zaterdag had de Televaag ook zo’n belabberde opener…..werd gelijk ge-downplayed als onwaarheid. Maar vrees dat de hoernalisten van GS & Telegraf alleen met zichzelf en geld veel geld bezig zijn.
Geloof maar niet dat ze het erg vinden of mensen hun geloven of niet, als ze hun pennenshit maar lezen. Tja, geen principes zijn ook principes.
Wel lachen overigens dat Prittstift van GS voortdurend komt reagluren bij Sargasso. Natuurlijk wordt hij gelijk afgezeken.
Maak melding
Helaas hangt mijn vorige reactie al een minuut of 6 bij de de admin.
Ga de goede temperatuur in, het zal wel met dit onderwerp. Hoop trouwens wel dat ze mijn slotbeschouwing nog plaatsen. :'(
Maak melding
Dit was ons reactieplekje trouwens verwijzend naar de link van 14:34[/url]
Maak melding
Ties schreef:
Inderdaad. Ik moet zeggen dat ik die toevoegingen nog nooit gezien had. Toch wel netjes van de lui.
(Mijlpaal! Voor het eerst iets positiefs geschreven over GeenStijl!)
Maak melding
@ Admin: bedankt voor plaatsing en duizend maal sorry voor mijn off-topic reactie op “Rellen…..” verwijder maar wat mij betreft, al sta ik volledig achter de inhoud.
@ Bernard, knap is mij nog niet gelukt. Ga dat ook niet doen, oh ja soms leuke beelden en foto’s en grappige “ditjes en datjes van Spits dat ook van het Telegraf-concern is”. De toevoegingen kwamen opeens, indek-actie natuurlijk. Dat proces tegen de VK ook ๐ ๐ ๐ Was alleen maar reclame. Zou graag VK-advocaat zijn. Maar je weet het negatieve-reclame is ook reclame. Daarom stop ik. Maar op http://www.sargasso.nl zijn veel feiten over die egocentrische, sensatie- en geldkickers te lezen. Jammer dat het altijd over de ruggen van anderen moet. :'(
Maak melding
DerbyData
Begreep vanavond dat men nog niet weet wanneer Berkum-Be Quick en omgekeerd precies gespeeld worden. Wat mij betreft het liefst vrijdagavond, in tegenstelling tot de post van een Berkumse grapjas hier die met 2 zaterdagen kwam. De reactie was ook te snel, dus te doorzichtig. Verwacht dat de aankondiging van de Zwolse-hoofdklassederby wel op dit onvolprezen weblog zal verschijnen.
Maak melding
Ik zegge,had de derbydata van de site van vv berkum gehaald.Helaas als het daar verkeerd op staat.Is het cluppie toch nog niet zo professioneel als dat ze doen willen overkomen.Sorry Dick.Pellinkoft maar ff op zijn kloten geven dan.
Maak melding
@ Eras: ik heb het vanmorgen nagekeken en ze staan er nog net zo op. Dus gaan we er voorlopig maar even vanuit dat dat klopt.
Mannus niet op de kl*ten geven, is hij veel te vriendelijk voor. Sprak gister met een charmante vrijwilligster in het gezegde gezelschap van eem markant Zwollenaar. Zij zei dus dat men nog niet weet wanneer
Berkum-Be Quick en omgekeerd precies gespeeld worden.
Ze zullen dan toch wel die weekenden gespeeld worden. Onder elkaar wordt vast besproken wat de beste optie is. Vrijdagavond lijkt me het populairst.
Mijn “grappenmaker” was dus niet op zijn plaats.
Maak melding
Zo zie je maar.Het is niet altijd gekkigheid he.In ieder heval bedankt voor de reactie.
Maak melding
Larry, is de site ‘seriewoordenaar’ van jou? Of zit hje daar graag op, hoe dan ook, leuke site!
Maak melding
Wennemars is slecht bezig!!! Gisteren zag ik hem rond 16.20 uur trainen / skeeleren op de Zwartewaterallee, en negeerde hij zeker 3 verkeerslichten die stijf op rood stonden. Daarmee brengt hij anderen, zijn gezin en zichzelf ernstig in gevaar.
Maak melding
AS zaterdag om half 3 in het stadion FcZ A1 – GAE A1
Maak melding
@Dick
4 april 2009 14.30 uur FcZ A1 -Fc Emmen A1
Maak melding
Robin is voor Britten een Rembrandt ๐
Maak melding
@Ghehe
Thnx, maar die site is van ene Jurgen Deleye een Vlaming.
Interessante onderwerpen daar en vooral ook op een goede en mooie manier geschreven.
En de naam SerieWoordenaar vind ik gewoon schitterend.
Autobiografie.
Maak melding
Weet iemand waarom Harry van Bommel gister in swingcafรฉ de Docter rondkuierde?
Maak melding
FC Zwolle-spits Guarino scheurt knieband in
Zwolle-trainer Jan Everse moet het voorlpig doen zonder Javier Guarino. De Uruguayaanse spits heeft afgelopen vrijdag in de competitiewedstrijd tegen VVV Venlo (1-1) een knieband ingescheurd.
De 22-jarige Guarino kwam deze zomer over van Defensor Sporting uit zijn geboorteland. Hij maakte dit seizoen in alle vier competitieduels van FC Zwolle zijn opwachting. >:(
Maak melding
Dood en doodzonde, waarom weer wel in Deventer en NIET in Zwolle….?
Maak melding
Rudeboy, ouwe bok, gefeliciteerd met je verjaardag!
Maak melding
@ Ghehe:
Heb je hem betrapt op het lastigvallen van een een medewerkster?
Aanklachtje wegens ongewenste intimiteiten? Zoals toen een medewerkster op de Nederlandse ambassade in Jordaniรซ deed, tijdens een Midden-Oosten tripje?
Volgens mij is het echter nooit bewezen. Maar als Ruud Lubbers (die ook in Hoonhorst woont) bij hem was……wordt het scherp opletten.
Maak melding
@ Natascha 14:3 interessante pot voor GP ๐ฎ
Bedankt voor:
4 april 2009 14.30 uur FcZ A1 -Fc Emmen A1
Maak melding
gefeliciteerd rudeboy, zie je volgende week!
Maak melding
BIERTON REUNIE
Op vrijdag 21 november wordt er weer een Bierton re?nie georganiseerd (voor de 30 ), we hopen dat je er weer bij zult zijn en dat het weer een gezellige avond zal worden.
Heb je nog leuke suggesties of ideeรซn laat het ons dan weten, misschien kunnen we hier nog iets mee doen. De deuren gaan om 21.00 uur open.
Geef dit ook door aan alle oud-Biertongangers, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!
Maak melding
I’ll be there!
Maak melding
๐ Probeer ik ook.
Maak melding
Larry en plantje, (vanwege het wat off-topic worden, maar even voortbgezet op het algemeen log) Ik heb hierover laatst een debat bijgewoond in het kader van de grasweek. Hier werd dit onderwerp ook besproken.
De naieve kijk van een aantal studenten hierover was bijna beangstigend, ook de vertegenwoordiger van het CDA had er wat mij betreft een visie op, waarvan ik zeer betwijfelde of hij wel nadenkt over de echte ontwikkelingen hierin.
Er werd door een ‘kenner’ van observatiesystemen geopperd dat
a. Amerika in veel gevallen directe toegang heeft tot het overzicht van internetgebruik door individuen over de hele wereld.
b. er meer dan 50 camera’s alleen in Zwolle centrum hangen.
c. er camera’s (komen te) hangen boven de a28
d. er regelmatig een vliegtuig boven Zwolle rondvladdert, die tot in detail kan zien wat er op straat gebeurt, dus ook in je tuin, ook op je balkon en eventueel, mits gewenst, via een raam je woon of slaapkamer in koekeloert.
e. Nog allerlei andere controlemiddelen gebruikt worden zoals het natrekken van de positie van mobiele telefoons, noem maar op.
Ergens volgde een vanuit de studenten een geluid; ‘als je niets te verbergen hebt, dan is er toch niets aan de hand’.
Het CDA pleitte, prima, via de camera’s zijn we in staat criminelen uit Oost Europa op te sporen.
Wordt er niet nagedacht over de steeds toenemende controle van de overheid op de burger? Wordt er niet nagedacht over de macht van Amerika over kleine landen als NL, wanneer het gaat om het verstrekken van gegevens?
Wordt er niet nagedacht over de mogelijkheid dat NL eens in de luren gelegd zou kunnen worden door een dictator of andere onderdrukkende macht? (immers, we hebben in het verleden mogen aanschouwen hoe een democratie misbruikt kan worden, door personen die niet bijster democratielievend zijn, hierin zie ik in Geert Wilders geen Adolf Hitler-figuur, maar hij heeft het juiste klimaat al wel geschept, zodat een verkeerd ingesteld persoon er misbruik van kan maken)
Wordt er niet nagedacht over de toenemende betutteling van de regering, die met deze controlemiddelen, stukje bij beetje, steeds bizarrere vormen aan kan nemen?
Stel dat er iemand in slaagt om in NL, of in een groter deel van Europa het voor elkaar krijgt om aan de macht te komen als dictator, of andere onderdrukkende leiderschapsvorm. Je moet er toch niet aan denken wat zo een zou kunnen doen met een web van middelen om mensen volledig te controleren?
Maak melding
De A1 heeft de egels weer terug op hun plek gezet ๐ 3-2 gewonnen
Maak melding
ghehe… Deze discussie is hier al vaker gevoerd en ik blijf het een interessante discussie vinden ๐
Je hebt een punt… Stel dat er een onderdrukkende leiderschapsvorm aan de macht komt…dan zijn we de sjaak. We hebben alle feitjes over iedereen klaargelegd en waar dat nog niet het geval is de mogelijkheiden om die feitjes te achterhalen zeker klaargelegd!
Maar…als dat NIET gebeurt… hoe ontzettend veel leed kunnen we besparen door dit soort zaken? Ik noem wat puntjes:
-Mishandeling op straat: daders kunnen wellicht door camera’s gepakt worden.
-Verkrachting: door DNA af te staan kan de dader gepakt worden.
-Uitkeringsfraude: door correcte administratie en het koppelen van system kunnen dit soort dingen stopgezet worden en zelfs voorkomen worden. Zo gaan mijn zuurverdiende centjes niet naar mensen die een uitkering hebben en er nog eens lekker bij werken!
-Inbraken: door gewoon systematisch vingerafdrukken te verzamelen is het snel mogelijk hier een dader van te pakken.
Dat vind ik dan wรฉl weer enorme voordelen! En ja…daar is een beetje naรฏviteit voor nodig… Of nou ja…we zullen daarmee een bepaald risico moeten nemen…
Maak melding
Plantje, zeker heeft het ook zijn voordelen, toch heb ik liever minder controle, dan minder crminaliteit. Camera’s op linke plekken vind ik een prima alternatief (tegen mishandeling en verkrachting) Maar DNA en vingerafrukken afstaan gaat me veel te ver. Ik vind dit een vorm van verkrachting van iemands privรฉ. Want wat is er meer privรฉ dan je DNA?
Dat mensen met een zedendelict DNA moeten afstaan vind ik logisch, maar iedereen?
Ik krijg er zelf een gevoel bij dat men als observatieobject wordt gezien. Alsof we in een glazen kooi wonen. En helaas, ik voel me niet naief genoeg om hieraan mee te werken eigenlijk….
Er zijn 2 soorten risico’s in dit verhaal; het risico dat ons iets overkomt in de vrom van criminaliteit en het risico dat we volledige beperkingen en controle opgelegd krijgen.
Ik vind het eerste risico een stuk natuurlijker klinken. Alszijnde de risico’s van het leven, het tweede risico vind ik een veel enger risico, omdat hierin de basis van ons mens zijn ernstig wordt beschadigd; het vermogen om zelf keuzes te maken….
Maak melding
Er zijn inmiddels op een stuk of 8 plaatsen beton gestort.
Bij de Marsweg.
Maar weet nu nog steeds niet waar het voor dient? ๐
Maak melding
Politiestaat Nederland? ๐ฎ
Er staan op die site nog wel meer lezenswaardige artikelen betreffende veiligheid en Vrijheid, (niet dat ik het daar dan inhoudelijk volledig ook mee eens ben…) ๐
Maak melding
Gol do Goleiro Eduardo Martini na vitรณria do Avaรญ ;D ๐ฎ
Maak melding
Ik denk dat het een simpel optelsommetje is Ronald…. Wat staat er wel vaker op die plek? Een kliko met flitsapparatuur! Dus ik denk dat er een splinternieuwe flitsert komt te staan ๐
Maak melding
Leuke discussie ghehe… erg onderhoudend en interessant ๐
Ik vind รฉรฉn persoon zijn/haar maagdelijkheid, intimiteit enz. veel belangrijker en mรฉรฉr privรฉ dan het DNA van duizenden onschuldige mensen. Dus in die zin: mijn DNA mogen ze hebben… En dat verklaart ook die houding:”Als je niets te verbergen hebt loop je ook geen risico.” Ik weet dat ik niemand zal verkrachten, dus ik loop geen risico. Schaduwzijde: een ex kan een verkrachting verzinnen…Vinden ze mijn DNA? Vast wel! Dan ben ik het haasje!
Die schaduwzijde heb ik eens gezien. Een ex vriendinnetje stond in de kroeg en een jongen liep tegen haar aan of iets dergelijks. Niemand is zich daar van kwaad bewust geweest; die jongen ook niet! Toch heeft zij het tot een rechtzaak (kunnen) laten komen! Ik had echt medelijden met die jongen! Zelfs terwijl het over mijn vriendin ging…Hij heeft oprecht zijn excuses aangeboden voor iets waar hij geen flauw benul van heeft gehad. Hij heeft nu wel een zedendelict op zijn naam staan.
Maar zelfs dan nog… een verkrachting is veel erger dan zo’n valse beschuldiging. En ik denk dat mensen die een dergelijke valse beschuldiging doen vroeg of laat hun waardige tegenspeler wel tegenkomen. Bij iemand die mensen verkracht acht ik die kans kleiner…
Je hebt wel een punt: bepaalde dingen zijn nu eenmaal het risico van het leven. Maar ik vind, dat het “tegenwoordig” een beetje de spuigaten uitloopt. Ik heb zelden ruzie gehad (toen ik een jaar of 16 was eens iemand tot bedaren gebracht en dat was het wel zo’n beetje.) Op zich ook nooit enorm mijn best gedaan het te voorkomen… ik was wel opgewassen tegen een klap en kon er ook wel รฉรฉn uitdelen als het nodig was. Dat hoort bij het leven!
Maar als je ziet dat tegenwoordig kids in hun vroege tienerjaren elkaar om het minst geringste lek steken en mensen het ziekenhuis in schoppen en slaan… Nou, dat vind ik verder gaan, dan “hoort bij het leven”. Ik denk dat daar ook verder gaande maatregelen bij horen. Of dit de juiste maatregelen zijn is dan wellicht nog ter discussie.
Zou je een betere oplossing zien? Zelf zie ik het als een feit, dat er meer tegen criminaliteit gedaan moet worden dan nu gebeurt of wellicht dan nu mogelijk is. Of ben je het daar ook al mee oneens? ๐
Maak melding
Wat een vreemde vriendinnen heb jij gehad Plantje ๐ฎ ;D
Ik ben het hier wel met je eens.
Niet alleen is het makkelijker de dader op te sporen, maar belangrijker nog denk ik dat het vele verkrachtingen zal voorkomen.
Het dna is immers al bekend, dan bedenk je je nog wel een keer.
Maak melding
Waar is/was de politie vanavond mee bezig op de rotonde in Stadshagen onderaan de Mastenbroekerbrug?
Ze hielden auto’s aan die richting centrum Zwolle reden. Ze hadden een zakje met witte dingen (nee, geen wit poeder 8)) bij zich. Vast een alcoholcontrole. Maar waarom op zondagavond om 21:00h en dat richting het centrum in plaats van er vandaan?
Maak melding
Hey plantje,
Je hebt wel een punt; misschien was mijn woordkeuze iets te populistisch toen ik zei ‘dna afgifte is verkrachting van privacy’. Heb normaliter een hekel aan krachttermen, dus zal hierop terugkomen. DNA afgifte en verkrachting hebben gevoelsmatig inderdaad een compleet andere strekking. Neemt overigens niet weg dat ik dna afgifte nog steeds een ferme inbreuk op de privacy vind.
Oh ja zeker denk ik dat er veel meer gedaan moet worden aan criminaliteit. Ik ben echter wel een voorstander van het probkleem bij de oorzaak aanpakken. Controle is symptoombestrijding en in dit geval dus dweilen met de kraan open.
Hoe het precies moet? Blijft speculeren. Ik heb dergelijke zaken niet in onderzoek, dus kan weinig met zekerheid zeggen. Maar als het om mijn voorkeur gaat; dan zou ik onderzoeken welke methoden preventief zouden kunnen werken op criminaliteit. Criminaliteit ontstaat vaak uit ontevredenheid. Waaruit bestaat die dan en hoe kunnen we ervoor zorgen ‘dat deze ontevredenheid gladgestreken kan worden’. Dat vind ik in dit geval een meer interessante en constructieve vraag dan; ‘welke maatregelen gaan we nemen, wanneer men toch iets flikt….’
Maak melding
Nu niet flauw zijn en interpreteren dat ik vind dat we meer aan criminaliteit moeten doen…. ๐ staat er wel mooi op in elk geval….
uiteraard bedoel ik TEGEN criminaliteit ๐
Maak melding
Tja, dat zijn ook wel de momenten dat je twijfelt over in hoeverre je altijd achter je vriendin moet staan :'(
En het is ook niet voor niets uit natuurlijk ๐ (Gelukkig al jaren geleden en in Maastricht en niet in Zwolle)
Maak melding
ghehe…
DNA afgifte is zeker een ferme inbreuk op privacy! Ik zou niet zeggen “het doel heiligt alle middelen”. Maar op dit moment zie ik in dat middel wel een mogelijkheid om enkele doelen te behalen.
Ja, klopt wel. Ik ben het ook wel eens met je relaas, dat je dingen beter bij de bron aan kunt pakken. Alleen dat heeft ook weer een kant die je goed moet verdedigen. Als je bijvoorbeeld jeugd-criminaliteit wil aanpakken en je geeft alle ouders verplicht een opvoedcursus wordt dat weer als betutteling gezien.
Als je zorgt dat auto’s niet sneller kunnen dan 120 km per uur gaan mensen ook op 50 km/uur stukken 120 rijden.
Als je wil kijken welke mensen wellicht voor het inbrekersvak zouden kiezen…ja…hoe doe je dat? Alle mogelijke vormen daarvoor neigen al snel naar discriminatie.
En het uitgangspunt -zorgen dat mensen niet ontevreden zijn- zit wel wat in, maar velen van ons zijn al ontevreden om de simpele reden dat een ander iets meer heeft.
Overigens is “criminaliteit” natuurlijk een zeer breed begrip.
Maak melding
Mooi Natascha
Maak melding
@ Plantje…. flitsers?
Lijkt me erg zinvol, aangezien ze ook op de b- weg staan bij het duivengebouw.
En bij de nooterhof.
Maak melding
Nou, dat was wat ik dacht… ik heb alleen die na het viaduct op de Marsweg gezien. Ik ben nog redelijk nieuw in Zwolle, dus ik moet veel straatnamen en dergelijke nog opzoeken. ๐
Maak melding
@ Plantje, dan is je huiswerk voor komend weekend:
Leer alle straatnamen van stadshagen uit je hoofd ;D ๐
Maar toch eens zien of ik iemand aan het werk zie op de marsweg.
Ben nu toch wel heel erg benieuwd wat ze allemaal van plan zijn daar.
Maak melding
Gevonden op een Duitse website, met een enorme collectie aan oude landkaarten .:
Oude landkaarten
Alle kaarten zijn in hoge resolutie zodat je goed kunt inzoomen.
Maak melding
leuk Larry, gek klein kevertje was Zwolle toen nog op de kaatr ๐ ๐
Maak melding
Beginpagina voor nog vรฉรฉรฉรฉl meer kaarten. ๐
Maak melding
Steden R t/m Z
Dus ook ons prachtige dรถrpien… ๐
Maak melding
Op 8 plaatsen beton gestort van meer dan 2 vierkante meter.
Lijkt me stug dat dat voor 1 flitspaal is.
Maak melding
Ik denk dat ze nog wat lichamen moesten wegwerken……mobstars hier ook ;D
Maak melding
Andrรฉ Brilleman? ๐ฎ ๐
Maak melding
Nieuwe presidentskandidaat in de Joe Es of Eรฉ:
Who is Ben Hammott? The new president? ๐
Maak melding
is er nog meer hoogbouw geplant in zwolle?
Maak melding
laten we het hopen ๐
Maak melding
lijst van hoge gebouwen in zwolle
hier even een lijstje:
1. ijsseltoren 96m
2. 0-energie 90m
3.electrabel 75m
4.la diligence 70m
5.stud. toren hanzeland 70m
6.a-28 office towers 70m
7.voorsterpoort 70m
8.de tippe 60m
9.stud. toren hanzeland 60m
10.hanzebad terrein 60m
11.kantoor nysingh 60m
12.van der valk 50m.
13.stud. toren hanzeland 50m
14.a-28 office towers 50m
15.essent hanzeland 46m
16.nysingh kantoor 45m
17.zwolle-zuid wkc. 45m
18.achmea 41m
19.stud. toren hanzeland 40m
20.kamperpoort 40m
21.stud. pannekoekendijk 40m
22.symfonie 40m
kan ook wat vergeten zijn maar dit is wat ik weet.
maar het ziet er mooi uit en er komt waarschijnlijk nog meer bij!
vooral voorsterpoort het handelsgebouw 30m, boven op de woonboulevard 2 van 60 en 70m en nog een paar van 40 tot 80m , de tippe 1 of 2 van 45m. hanzeland kan er nog een paar bij van max. 45m.
wkc zuid 35m.
h.broek stradivarius 9 verdiepingen
hiphouse 7 verdiepingen
aida 8 verdiepingen.
dus wordt een mooie skyline
Maak melding
veel hoogbouw in zwolle
ik heb alleen de nieuwbouw torens erin gezet.
๐ ๐
en essent en studenten torens op hanzeland zijn nog onzeker.
Maak melding
Hoogstaand lijstje; dan liever de lucht in. Goede ontwikkeling als er een markt voor is tenminste.
Maak melding
mooi of niet?
hoe gaat het met kreanbolwerk?
stond een toren 45m.
en een torentje van 35m??
Maak melding
als je geintereseerd bent in hoogbouw in zwolle kijk dan op http://www.skyscrapercity.com http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=438517
Maak melding
Zwolle slaat door? Of terug?
Nu er eindelijk van alles te beleven is in Zwolle na jarenlang de op 1 na grootste slaapstad (na Den Haag) van NL te zijn geweest draaft met hier door. Nu is Zwolle ineens van alles en nog wat en moet er na een nieuw evenement ook direct weer een titel voor de stad aangehangen worden. Komt beetje kneuterig over en door de vele titels wordt het waarschijnlijk niet meer serieus genomen. Lijkt me beter Zwolle gewoon als een complete stad te betitelen met een hele hoop mogelijkheden. Hier wordt flink aan de weg getimmerd (zie het meer als een inhaalslag) om uiteindelijk boven het maaiveld uit te komen.
We zijn goed onderweg maar moeten niet de arrogantie gaan krijgen door te denken dat we er al zijn want dat houdt nieuwe ontwikkelingen op den duur alleen maar tegen.
Zwolle wordt steeds leuker! lijkt me voorlopig de beste en enige juiste titel!
Maak melding
Ik ben eerst druk bezig ons huis te verbouwen!
Ik ken wel al wat straten, maar nog lang niet alles!
Maak melding
@hoogbouw in Zwolle.
Hoewel geen gebouwen vergeet je die vier ,125 meter hoge windmolens die ze aan de rand van Zwolle willen bouwen,Das wel even wat anders dan die 96 metertjes van de ijsseltoren ๐
Maak melding
Dat ging toch niet door Tjalling?
Maak melding
@ Tjalling, vind ze op zich niet storend een paar windmolens, maar hoorde vorige week in Spakenburg (waar er al jaren heel veel staan) dat ze alleen al duurder zijn aan onderhoud als wat ze opleveren. Daar zijn ze ze spuugzat.
Maak melding
http://www.destentor.nl/algemeen/buitenland/3688876/Deeltjesversneller-aangezet.ece
Weet niet of ik nu blij moet worden van zulke berichten :'(
Maak melding
Grootste deeltjesversneller geen bedreiging voor de mensheid.
Filmpje! ๐ฎ ๐ฎ ๐ฎ
Maak melding
Larry, of dit ‘zwarte gat’nu meteen het gevolg zal zijn geloof ik niet direct. Maar hoe CERN ook zegt het gevaar te controleren, men leert nog altijd vanuit ervaringsleer….CERN heeft niet alle wetenschap in pacht, zeker niet gezien de wankelende oerknaltheorie vandaag de dag….
Maak melding
Ghehe, eventuele kleine zwarte gaten zullen ‘verdampen’ volgens de onderzoekertjes. 8)
En mocht het wel op รฉรฉn of andere manier mis gaan, dan gaan we met z’n allen… ๐ฎ ;D ๐
Maak melding
Yep, maar wat ik me afvraag is, wie zit te wachten op dit soort onderzoeken en hoe kan CERN een situatie beoordelen zonder daar werkelijk ervaring mee te hebben?
Roken was dikke prima vroeger, auto’s waren niet schadelijk voor het millieu. Er komen vaak dingen kijken bij bepaalde ontwikkelingen, waar de mens nog niet bij stil gestaan heeft. Sorry, maar ik vind een wetenschapper vaak net zo’n domme hans worst als dat elk mens is. We zijn nog erg beperkt in ons denken, dergelijke complexe situaties kunnen we nog helemaal niet beoordelen denk ik, ook niet iemand die misschien een wat hoger iq heeft en een goede studie heeft gevolgd.
Maak melding
http://www.destentor.nl/regio/deventer/deventer/3686901/Fouillering-dancefeest-schokt-GroenLinks.ece
Blijkbaar geen klachten van omwonenden geweest……wat zou dat zeggen over de klachten uit Zwolle?
Maak melding
Dat die klachten van regelrechte zeikerds af komen… ๐
Maar erger nog vind ik hoe er door de politie opgetreden is, lees de reacties vooral eens. >:(
Maak melding
@ Larry, was die bruiloft van Edwin gezellig? Mijn broertje heeft er nog een kaartje bezorgd.
Maak melding
Plantje ik heb al Zuid (en dan met name dat ene buurtje waar het altijd gezellig is ๐ ) geturfd hoor!
Maak melding
Pffff…. kep net de oogies weer lรถs. 8)
Ja dus! ๐ ๐
Maak melding
Goed bezig Larry: er moet meer gefeest worden.
Zag net ook nog wat feestelijke teksten
Kan me ze nog vaag herinneren
Maak melding
Hey Larry,
Misschien feestje aan het eind van het jaar. Panden aan de Melkmarkt worden dan wellicht door aangewezen als rijksmonument waardoor het historische karakter van onze binnenstad zegeviert over commerciรซle belangen.
Het was gezellig gisteren!
Maak melding
@Larry & Elrey
Hoorde op de terugweg vanuit Urbana dat de NVU van t weekend langskomt ๐ ;D ๐ ๐
Maak melding
@Natascha
Dan is dat een mooie gelegenheid om onze mening over neo-nazi’s te uiten ๐
Maak melding
Dat zal Herr B?rgermeister deugd doen… ;D
Maak melding
Meer informatie op deze TerugNaarDeBron-pagina.
En als voorbeeld: The St. Petersburg Times
Het is nog een Beta(probeer)-versie.
Maak melding
Evenement
Wanneer: 13-09-2008
Titel Zaterdagnachtkoorts
Waar: Hedon – Zwolle,Nederland
Maak melding
Check even hier:
Zwolle zonder dolle!!
http://www.destentor.nl/regio/zwolle/zwolle/3692765/Lila-huis-lelijk-of-historisch-verantwoord.ece?start=3&sort=desc#reageren
Maak melding
@ Joppuh, heeft Willem van de Weg ook bij jullie gekeept? Zeker bij Storica. Zijn zoon keept nou bij ons. Eens kijken hoe de “best presterende Zwolse ploeg, zonder betaalde spelers” het morgen doet.
Maak melding
Nee, Willem heeft bij Storica gekeept inderdaad, ik heb regelmatig tegen hem mogen spelen.
Maak melding
Hey waarom staat er hier niks over de ‘Week van de Vooruitgang’ genoemd op de agenda?
Is de gemeente het vergeten te zeggen tegen Weblog Zwolle? ;D
Maak melding
Ze bleven te lang ‘stilstaan’ bij de redactie van de Stentor, Marrianne ;D
Maak melding
Oudste broertje mag morgen voor het eerst bankzitten bij het eerste ;D ๐
Maak melding
Hee wat goed zeg Natascha! En heeft ie nog gespeeld? Gewonnen?
Ons B1 won wel overtuigend van jullie, begeep dat jullie ook maar 1 B hadden?
Maak melding
Oh: morgen Natascha succes! Wilde morgen even bij die tent in Assendorp kijken, als het leuk is tenminste.
Maak melding
@ Joppuh, we zijn met Willem (nu keeperstrainer bij WHC schijnt het) waterschapskampioen van Nederland geworden. Maar zijn zoon heeft een beste trap zeg!
6 uit 2 nu ๐ En een vlugtige foto voor de Swollenaer 8)
Maak melding
Beste Harry Plantinga,
Het valt me op dat er steeds meer lokale politici op weblogzwolle reageren (CDA, D66 en CU al gezien) Goede ontwikkeling! Wat ik me afvraag, in het kader van de politieke wens om dichter bij hun burgers te staan, is het volgende; is er niet een digitale discussie te organiseren tussen burger en partijleiders? Vast uurtje in de week ofzo. Uiteraard kan een partijleider niet verplicht worden om mee te discussiรซren, maar het is voor hen wellicht goede reclame voor hun partij, voor weblogzwolle een verdieping in kwaliteit en voor de lezers/reageerders een manier om op eenvoudige manier vragen te stellen aan politici.
Dit uiteraard met een aanwezige admin, die eventuele ongewenstheden binnen reacties filtert.
===========
Ghehe,
Een nieuw idee is altijd welkom.
De redactie zal zich hierover buigen.
Bedankt voor je tip!
Harry
Maak melding
Goed idee Ghehe
Maak melding
Ondertussen is het al A1 Dick, die hebben met 4-0 gewonnen. Wat de B1 heeft gedaan heb ik nog geen idee van eigenlijk….
Maak melding
Trouwens, ik lees niets over vanacht….waren toch een een hoop agenten met een stuk of 5 politieauto’s bezig met een of andere arrestatie.
Maak melding
Zeg, wie weet eigenlijk hoe het gaat met de Gabberpopulatie.,…het WNF schijnt zich ervoor in te zetten
http://nl.youtube.com/watch?v=P1QJVlsRpGw
Maak melding
Leuk Natascha, nog even en hij kan de sprong naar het vlaggenschip maken.
Maak melding
Wat een agressieve mensen toch in het verkeer, het is net of het elke dag erger wordt. Valt jullie dat ook op?
Rijd ik zatermorgen om 8 uur door de AA-landen, zit er een gestoorde achter me die het niet hard genoeg gaat (terwijl ik gewoon de voorgeschreven snelheid rijd). Krijgen we eerst getoeter, daarna zet ‘ie zijn groot licht aan. Natuurlijk werkt dat bij mij net andersom en ga ik precies, maar dan ook precies 50 rijden. Uiteraard is het oppassen wat je doet, want als men zo idioot rijdt zie ik ze ook tot andere dingen in staat. Uiteindelijk sloeg ‘ie ergens links af, krijg je nog even de bekende middelvinger omhoog gestoken en daar mag je het dan mee doen.
Maak melding
Iemand geรฏnteresseerd in een beetje filosofie?
Maak melding
Altijd Dick, gooi hem d’r maar in!
Maak melding
Vanavond….gedetailleerde info wil ik wel ff mailen. Want ik ben uitgenodigd maar kon tot nu toe niemand meekrijgen. Het is altijd erg informeel. Vrees echter dat het niet de bedoeling is dat daar ineens 100 man extra staan. :'( Daarom hier ff niet te veel info, sorry. De spreker is wel een absolute topper!
Maak melding
O, ik dacht: Die Dick poneert hier op de weblog even een flinke doordenker. Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Excusez moi.
Maak melding
Pijnig mijn hersenen al teveel op de doordenkers van de Volkskrant-Opinie site. Een aanbeveler, maar kost wel wat tijd ;D
Collega heeft geen tijd, hoor ik net. Vrees dat ik dan ook vanavond niet ga.
Maak melding
Het was een superfeestje. Geweldig genoten van iedereen en natuurlijk van mijn “man” 8)
Dick jij nog van harte gefeliciteerd met je neefje. Ik heb het kaartje klaar liggen voor ze. Gaat zo op de bus.
Maak melding
Dank je Inge, maar gister lag……laat maar. Geniet nog lekker verder van elkaar, als het ff meezit heb je maar 1x wittebroodsweken ๐
Maak melding
Reclame voor ZWOLLE
Reclame voor de stad—die merchandisemanager al?
Prominent op de digitale VOLKSKRANT Zwolle in beeld
Maak melding
Vind ik Lieke net in mijn mailbox ๐ฎ 8)
Maak melding
Niet tegen kritiek kunnen: site uit de lucht “posten”
Infantiele streken van GS: Ze hebben het afgelopen kwartaal misschien wel 12 keer een stukje van de Volkskrant/Opinie-site gebruik als basis om hun (ultra)rechtse braaksel over te laten stromen. Vervolgens wordt er wat “van hetzelfde laken alleen van hoger niveau” terug geschreven. Toen vlogen ze enmasse met 99% onzin-teksten als wespen gestoken op de stukjesschrijver af. Vanmorgen gebeurde hetzelfde, nu hebben ze eindelijk VK-Opinie uit de lucht kunnen krijgen. Goed hoor!!! Hoe flink kun je ook zijn tegenwoordig…..site is te kritisch, met zijn allen op de server……zucht.
Maak melding
๐ ๐ ๐ Grappige reactie op het “offline flikkeren” van onnozele
reag(l)uurders
So, en dat is wat hoor, die Nausicaa Marbe
Maak melding
Paulusma
Piet Paulusma is zojuist gesignaleerd in Zwolle. ๐
Maak melding
Klasse!! De Utrechtse pedofiel moet van de rechter verhuizen!
Wolfsen, net binnen Utreg’s poorten, doet goed werk.
Maak melding
@ Hans: doen we hem met PEC en veren de stad uit?
Maak melding
Er staat een auto in de brand op de A28 bovenop de IJsselbrug, richting Amersfoort.
Maak melding
Zit ik weer met hem opgescheept.
En bedankt he.
Maak melding
@ Pec haha
@ Larry, is die bolide wel goed te zien ***denkt de weblogfotografen al met hun telelenzen op de IJsselkade***
Maak melding
Gezien de enorme rookontwikkeling lijkt me dat wel.. 8)
Maak melding
Of juist niet… ;D
Maak melding
Hoop vandaag nog pics te zien 8)
Maak melding
Lau en Tiny-gekte compleet ๐ ๐ ๐
Maak melding
WVF-topper Martijn ten Brinke LIVE op 3fm!!!!
Maak melding
Ik pas….. Gelukkig hun 2 ook.
Maak melding
Moeilijk zeg…..De ander is een kenner uit Staphorst:
Met Armin van Buren die bij ons voor een beregezelligfeest zorgde maakt ie 3-0; Knap de 5-2 binnengetikt door de Westenholtense goaltjesdief!!!
Maak melding
Interessante Trouw-poll:
Kan hard optreden van de overheid probleemjongeren op het rechte pad brengen?
Ja, de overheid heeft wel degelijk invloed op het gedrag van jongeren 64 %
Nee, opvoeding is vooral een taak voor de ouders 36 %
Totaal aantal stemmen: 1716
===
Zat zelf bij de meerderheid
Maak melding
Dit zijn de aankondigingen:
Vrijdagavond a.s. de eerste burenstrijd om de Vecht!
Vrijdag 19 september staat er een heuse stadsderby op het programma: Be Quick heeft op dit moment logistieke problemen, waardoor er uit moest worden geweken naar de vrijdagavond.
Deze avond zullen de buren Berkum 4 en Be Quick 4 strijden om de drie punten en om de prestige aan de Vecht. De Zwolse vierde elftallen komen uit in de reserve 3e klasse. De geschiedenis leert dat de keren dat de mannen eerder tegenover elkaar stonden, de balans in het voordeel uitvalt van de Berkum boys. Maar de seizoensstart van Be Quick is veelbelovend met de volle winst uit 2 wedstrijden en Berkum 4 heeft slechts รฉรฉn overwinning รฉn al een nederlaag te pakken.
De mannen van Berkum 4 kunnen dus uw steun goed gebruiken! De plaatselijke FC speelt een uitwedstrijd in en tegen Veendam. Dus als u toch uw vrijdagavond wilt vullen met leuk voetbal dan bent u van harte welkom op het sportpark van Be Quick.
De wedstrijd begint om 20.00.
=====
Extra leuk om even te plaatsen, omdat Berkum-4 het toch altijd tegen ons moest afleggen; volgens mij Berkum-3 ook gewoon.
๐
Maak melding
Dit is toch niet iets om op te stenmmen, dit gaat om onderzoek. Ik denk dat weinig mensen een gedegen kennis hebben van agogiek om dit goed te beoordelen. Men kan er slechts een indruk van hebben.
Persoonlijk denk ik dat het voor geen meter zou werken, maar ook dat is gissen. Ik heb echter wel redenen om dit te vermoeden.
Maak melding
Radiostilte Voorsterpoort
https://www.weblogzwolle.nl/content/view/1984/55/
Zie ook bovenstaande artikel: Heeft iemand hier de laatste tijd toevallig nog wat nieuws over gehoord ?
Maak melding
@ Berkum
Wanneer wordt bekend of Berkum-1 tegen Be Q-1 op vrijdagavond of zaterdag wordt gespeeld? Zag gister niets op de Berkum-site :'(
De enige info die ik heb ik de weliswaar betrouwbare info van Jan W. maar het is al zo lang geleden. Grappig om te komen kijken!
Maak melding
Week van de Smaak: Komt hier nog een topic?
Ga zondag ff in De Spiegel kijken. Heerlijk dubbelzinnig he 8) Jaaaaaaa werd zeker weer tijd ๐
Maak melding
@ Larry, wat voor stijl draaide Hans zaterdag? Toch niet die kleffe roze disco-meuk uit de jaren ’70/’80?
Waarom wordt de รฉchte (Fonz, Tonne. Docter, Cover) muziek van die tijd op die feesten eigenlijk helemaal niet zoveel gedraaid:
– U2, The Cure, The Police, Stones, REM (of was dat iets later), Queen, Hazes, De Dijk, The Cult, Madonna (haha), Roxette, Drukwerk,
Earring, Nena, Wilde Kimmetje…..enz….enz….
Of wat het tijdens de ZATERDAGAVONDKOORTS wel zo?
Maak melding
Zwolle in beeld. Op de stijllozen helaas Dat dan weer wel
Maak melding
Hee Tjalling, Gefeliciteerd he!
We hebben een prijs gewonnen:
Maak melding
Is weer back in town ;D
Maak melding
Gelukkig! Een Natascha-loos Zwollywood is als een ooievaar zonder snavel ๐
Maak melding
Sterke arm, sterke verhalen
Hij was de politie in Zwolle. Sloeg in z’n eentje een kroeg leeg. Na een periode van enkele jaren, waarin zijn gezondheid steeds brozer werd, is maandag in verpleeghuis Weezenlanden Franke Bootsma overleden. Tachtig jaar oud werd de man die ruim 35 jaar (1953-1988) bij de Zwolse politie werkte en zich in die tijd ontwikkelde tot zonder twijfel de bekendste agent in de stad.
“Hij had een gigantisch groot netwerk, kende iedereen en iedereen kende hem”, blikt een oud-collega terug. Bootsma – ‘Frankie’ in de volksmond – was (en is nog steeds) in menig Zwols gezin goed voor menig sterk verhaal of anekdote. Zijn naam komt ook voor in terugblikkende verhalen, ook deze eeuw nog, ver nadat hij met pensioen ging. Zoals in 2002, toen vertrekkend politiechef Gert Telman hem betrok bij de veranderende maatschappij en taak van de politie. “Ik heb de legendarische Franke Bootsma nog meegemaakt”, vertelde hij deze krant. “Een man van de oude stempel. Die ging in zijn eentje een opstootje te lijf en dan liet hij zijn handen flink wapperen.” Tegenwoordig is een compleet ME-peloton nodig voor wat Franke Bootsma in zijn eentje voor elkaar kreeg. Neem de komst naar Zwolle van popheld Dave Berry, in 1965. Nadat door de drukte een etalageruit sneuvelde moest de politie wel ingrijpen. Franke Bootsma veegde, zwaaiend met de gummiknuppel, de kruising Luttekestraat-Kamperstraat-Blijmarkt schoon. Menig keer ook maakte Bootsma de gang naar woonwagenkamp De Hanenrick. Heel weinig collega’s waagden zich daar, helemaal niet als er iemand moest worden gearresteerd. Franke Bootsma bood dan de oplossing. Hij regelde het. Wat natuurlijk hielp was dat iedereen een heilig ontzag had voor de man, die zich voorts ontpopte als de belangrijkste verkeersregelaar na afloop van thuiswedstrijden van PEC Zwolle.
Ruwe bolster, blanke pit. Niet iedereen kon met Franke door รฉรฉn deur, ook een aantal collega’s niet. Niet voor niets werd hij een bekende verschijning als motoragent, een “vrije jongen”, die elk jaar een hoogtijdag beleefde als hij in actie kwam bij de wielerwedstrijd Ster van Zwolle. Eerder al baarde Bootsma opzien met een politievervoermiddel. Dat was toen zijn hoogste baas in navolging van de Rijkspolitie vond dat Zwolle, met een stukje A28 op gemeentegebied, toe was aan een witte Porsche. En wie zat er meestal achter het stuur, met witte handschoenen en witte pothelm? Franke Bootsma natuurlijk.
Behalve op straat bouwde Bootsma ook een naam op het voetbalveld op. Hij speelde voor WVF en CSV’28. In het boek ‘Meters buutenspel!’ van Gerard Schutte krijgt hij – getypeerd als ‘super-oom- agent’ – een speciale vermelding. In het seizoen 1960-1961 scoorde Franke in รฉรฉn wedstrijd (WVF-Harfsen) acht keer. Aan dat aantal kwam zelfs de legendarische ZAC’er Beb Bakhuys niet.
Franke Bootsma wordt zaterdag gecremeerd. De plechtigheid in Crematorium Kranenburg begint om 11.00 uur.
=================================================
Rust in Vrede.
Maak melding
@Dick,
Ja ik heb het gelezen.Kijk je ook naar de uitzendingen??Je weet niet wat je ziet hoe Nederland wordt verkwansellt aan de projektontwikkelaars.Nog even en we rijden vanuit Zwolle alleen maar door bedrijven terreinen.Hoewel er al veel stemmen opgaan om dit te stoppen.Zwolle zou hier een mooi voorbeeld aan kunnen geven door Hessenpoort 2 te laten vervallen.Er staat nu een groot reclamebord langs de A28 om Hessenpoort 2 aan te prijzen.Dus dat industrie terrein heeft Zwolle eigenlijk helemaal niet nodig.
Maak melding
@ Tjalling, ik kijk helaas lang niet altijd naar de uitzendingen omdat ik er eigenlijk geen rekening mee hou. Vind alleen Victoria al de moeite van het kijken waard. Ze hebben ook een goede site. Oh, dat klinkt wel logisch zoals je dat neerzet. Toch is Zwolle natuurlijk een ultra-aantrekkelijke vestigingsplaats voor industrie. Tevens knooppunt voor auto, trein en bereikbaar per boot. Tegen ongebreidelde uitbreiding, toch mogen we de economische aspecten (bedrijven laten lopen?) niet uit het oog verliezen. Mooi dat Zwolle niet verder richting Mastenbroek mag uitbreiden, blijft dat zoals het was. Zuidelijk richting IJssel, zal volgen mij toch ook niet gaan lukken.
Heb van de week nog heen en weer gemaild met Ronald R. over die illegale kap, of hij al wat van de Provincie had gehoord. Nog niet dus. Er staat hier elders wel een ludieke actie van die club van GL/dG. De groene groeten (al heb ik mijn eigen voor- en achtertuin met hout en stenen ontgroend)
Maak melding
Nou Dick dat zal ook wel weer meevallen, alleen zou je wel denken dat ik bij de fc weg zou moeten blijven, immers een 4-0 overwinning als ik er niet ben ๐ฎ ๐
Trouwens gefelicteerd met de nieuwe kleine spruit in de familie ;D
Maak melding
Ja, dank je Natascha.
Maak melding
Is deze Zwollenaar hier ook bekend?
Maak melding
Dat zelfde verhaal stond ook op die stijlloze-site met commentaar, Wilbert. Heb ik hier vandaag nog neergezet.
Leuke vrijdagavond overweging:
Paul Haenen in vorm
Maak melding
Bij deze wil ik me vast indekken voor de morgenmiddag ๐ ๐ ๐
Maak melding
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1971709/__Amerikanen_jagen_op_Zwolse_KRAE__.html?p=29,1
Wat een mafketels daar in Amerika, tuurlijk niet slim om in dat land graffiti te spuiten, maar 4 jaar cel voor het maken van 1000 dollar schade, dat is toch compleet gestoord?
Opzettelijk in gevaar brengen van politieagenten, kom nou, sinds wanneer is de verdachte verantwoordelijk voor de keuzes van de agenten?
Maak melding
haha, gehe!! ga dr maar vanuit dat je na 4 jaar geen spuitbus meer op een muur zet. aanpakken die gasten.
Maak melding
Dat geloof ik ook inderdaad wel, maar persoonlijk zie iok liever Amerika als land eens stevig aangepakt worden, vanwege hun continuรซ misdaden aangaande spionage, privacyschending en het naar de sodemieter helpen van de hele planeet met hun consumptiegedrag. Als ik dat afzet tegenover die tekening op de trein, dan zeg ik; laat die jongen heel snel vrij! Brutale apen zijn het daar in de US
Maak melding
Voetbal & weekend-tv
Wat doet Zwollenaar รฉn (toch ?) Stadshagenees Raymond Schuurman het goed: 9 uit 3!
11 voor 0 tegen. Hoop dat Piet de Jong z’n draai daar ook aardig vindt. Hij zal er toch al wel een paar in hebben liggen?
—
Peter van L. morgen in De Swollenaer met zijn WVF-team!
—
De bezielde Jan Pronk was vrijdag bij DWDD in vorm. Ook over De Nacht van de Vrede, afgelopen nacht. Loesje vroeg zich laatst af of we geen “wereldwijd referendum over Vrede zouden moeten houden, voor aan een oorlog te beginnen”…….. >:(
Bij DWDD waren ook 3 s*xpratende gezellige dames die een voorstelling hadden. Leek de moeite waard. En Jakhals Frank natuurlijk===tot zover vrijdagavond tv-update, oh Koefnoen was ook weer erg geslaagd, of wat dat gister?
Maak melding
Super Youp! Weer met elke letter eens Heb de P&W gezien, tja!
Op de laatste pagina van de VARA-gids deze week, vlamt Youp (elke week, nu) ook alweer met vaste partner Bob B.
Maak melding
Leen Ripke
Ik mis de recensie van het concert van Leen gisteren in de Buitensociรซteit. Ik heb in elk geval genoten gisteren.
Maak melding
Het weekend was weer gezellig.
Ajax en Feyenoord hebben elkaar mooi in balans gehouden en PSV ging de kleiberg op. Als er al een kans is voor de andere clubs om het kampioenschap te pakken, dan is het wel dit jaar !
Dus Groningen, Heerenveen en Twente: Aanvallen !!!!!! ;D
Maak melding
Hoorde een gezellige Groninger net bij Frits op 2. Zag Groningen al kampioen worden. Vind het wel een toffe club overigens รฉn ze hebben รฉรฉn van de mannen voor wie wij vroeger altijd stonden te juichen, bij PEC ZWOLLE Ron Jans.
Buiten dat Ajax niet goed speelde hadden ze NATUURLIJK moeten winnen. Tjonge wat donkerrood die Timmer! Zegt Braamhaar, nee het was geen doorgebroken speler. Neeee, dat was het ook niet…..maar de overtreding op zich met 2 gestrekte benen was rood….er wordt ook niet meer doorgevraagd!!!
En dat Pengelbeleid…..I rest my case. Wel 2 dondersbelangrijke punten voor Ajax (in het weekend dat PSVouw verliest). Die gewoon alsnog kampioen wordt.
Maak melding
Haha. Braamhaar was slecht, maar Blom (Heerenveen – NEC) was dramatisch afgelopen weekend.
Dat zo’n partijdig geval nog wedstrijden mag fluiten !
Maak melding
Idd, wat is er toch met die zwarte kraaien. Vond het hoopgevend dat er zaterdag bij ons C1 en later nog eens 2 17,18 jarigen liepen te fluiten. Maar hoop niet dat ze op 1 niveau blijven steken. Hoe machtig moeilijk fluiten trouwens ook is.
Maak melding
Gewoon camera’s gaan gebruiken.
Snel, efficient en EERLIJK. Dus geen willekeur meer.
Bij IJshockey gebruiken ze al jaren en ajren camerabeelden om tot een correcte beslissing te komen.
Echter die fossielen uit Zeist en vooral Geneve willen er niet aan!
Maak melding
Eens, al is deze reactie te kort….blijft EENS
Maak melding
Sargasso en Geencommentaar zijn uitstekend bezig. Wesie door de mand: ach nixxx aan de hand wel een frustie topic…
NOS-blogs eindelijk in the picture en VK zal ook wel wat hebben[/url]
Maak melding
Zonder woorden Soms zeggen plaatjes meer als woorden
Maak melding
Krijg door dat het vanmorgen een zakie was op de Ceintuurbaan, omdat ie op de schop gaat……morgen gaat hij of zij (ff in het midden) fietsen…….Wil ik ook!
Maak melding
Gisterochtend was het ook al chaos. Ik rijd altijd vanuit Stadshagen richting Raalte. Meestal Middelweg, Wipstrikkerallee en dan Zuidbroeklaan, Ceintuurbaan.
Gisterochtend rond 8.30 stond het helemaal vast op het kruispunt Wipstrikkerallee/Zuidbroeklaan. Dus even verderop op de Ceintuurbaan zal het nog erger zijn geweest.
Ik ben maar rechtdoor gegaan, voor Urbana langs. Maar daar stonden ook al een auto op 15. De stoplichten daar laten zo’n 4 a 5 auto’s tegelijk door, dus ook daar een kleine ‘file’.
Gistermiddag rond 2 uur op de Ceintuurbaan gereden, stond ook helemaal vast.
Vanochtend was ik een uur vroeger. Toen was het wel goed te doen.
Maak melding
Begreep het knelpunt hier bij de Bloedbank. Dit klopt dan volgens mij Ronald
Maak melding
Peter van L. staat keurig achterin De Swollenaer.
Maak melding
Handig overzicht met uitgaansmogelijkheden De singleparty staat er ook op en het eerder genoemde dansfeest
Maak melding
Dominggus terug Klasse Jan, hopen dat Dominggus weer de oude wordt![/url]
Maak melding
Pengel Volgens de baas
Maak melding
Anders zetten ze er even een foto van – 6 jaar geleden bij in de spits sjonge wat een amateurs zeg
Maak melding
Nou Dick, ik geloof dat Lim Duan alleen in zijn gezicht al 2 kilo moest afvallen ;D
Maak melding
Zou het mooi vinden als hij weer terug kon komen! Een overwinning van hem op zichzelf. En een overwinning voor Jan, die hem er weer bijhaalde. Volgens mij valt zijn aangezette hoofd toch wel mee, ik herinner me ene Diego Armando Maradonna ohlala
Maak melding
Vanmiddag brandweer en ambulances bij de Scholtensteeg (bij ’s Heerenbroek). Enig idee wat daar gaande was?
Maak melding
zwolle!!!!
Yes Zwolle 3-2 voor!!!! met nog 4 min te gaan!!!!!
Maak melding
en ook al weer 3-3 geworden, ach als ze eruit gaan kunnen ze zich volledig richten op de competitie en als ze verder komen is het mooi meegenomen
Trouwens best lastig HHC uit ๐
Maak melding
Wat een dramatische scheidsrechter bij Be Quick zeg >:(
Maak melding
chips!! zwolle toch op pingels verloren. dramatisch genomen zeg. 3x missen…
gelukkig liggen de egels er ook uit. liever verliezen van camboer dan van een amateurclub
Maak melding
De wedstrijd Berkum – BQ’28
is op zaterdag 25 okt. om 18.00 uur
Maak melding
Roy Makaay heeft gisteren een half uurtje extra wedstrijdritme opgedaan. Maar wat een sukkels weer bij RTL dat ze de reclame lieten voortduren en we dus live de 1e goal misten. Hoogst irritant.
>:(
Maak melding
Nu uit naar Hardenberg, altijd lastig. ๐
Maak melding
haha, Dick, hoorde ik niet dat de Eagles uitgeschakeld zijn door het cluppie HHC, uit mijn geboorteplaatsje?
Maak melding
Jahh Ghehe, Feyenoord kan zomaar de volgende zijn. Laat ze maar schuiven die Oranje/Zwarten!
Maak melding
๐ Ik hoop voor Manchster en Liverpool niet dat ze te maken krijgen met Hardenberg, HHC hooligans maken korte metten met die firms daar ๐ ๐
Maak melding
Komt weer helemaal goed met Feyenoord, dit bekertoernooi. Mooie loting, moest er maar eensheen gaan, mis ik tenminste geen doelpunten door reclameblokken. Enig risico is dat ik ze mis doordat ik nog in de kantine zit, maar altijd beter dat dan reclame toch?
๐
Maak melding
Hahaha Ghehe, dat zou natuurlijk wel grappig zijn.
Maak melding
@ Natascha, vorige week zaterdag bij VVOG Marco Roelofs (ook van b1 van de FC) nog een tijd gesproken. Vriendelijke kerel en wat een schitterend sportcomplex in Harderwijk!
Maak melding
Idd met Marco kan je goed praten, moet altijd wel lachen om zijn commentaar langs de zijlijn ๐
Maak melding
Yildirim traint bij FC Zwolle
Ugur Yildirim is voorlopig te bewonderen in Zwolle. De voormalig aanvaller van sc Heerenveen zal bij de plaatselijke FC zijn conditie op peil houden, waardoor hij fit hoopt te beginnen aan een nieuw avontuur. Met name het Engelse Blackburn Rovers lijkt wel geรฏnteresseerd te zijn.
Yildirim zit momenteel zonder club. Enkele weken geleden liet de aanvaller, vooral bekend om zijn goede traptechniek, zijn contract bij Sivasspor ontbinden. In Turkije kwam hij niet veel aan spelen toe, met name omdat de trainer niet koos voor het 4-3-3 systeem.
Overigens is het opvallend dat Yildirim tijdelijk voor FC Zwolle heeft gekozen. Eerder speelde hij nog in Deventer voor aartsrivaal Go Ahead Eagles.
Maak melding
Haal d’r maar bij, als dat avontuur nog ff duurt.
Maak melding
http://www.myvideo.nl/eddiedeclown
Maak melding
(Sarcasme modus aan) En toch vind ik het zeer verdacht dat een ex eagle zo anderhalve week voor DE derby hier komt meetrainen (sarcasme modus uit)
๐ฎ ๐ฎ >:( ๐
Maak melding
Zag van de week een bruidspaar op de trap staan van het Lila geschilderde pand aan de Walstraat. Fotograaf was druk foto’s aan het maken. Daar ontstond een sprookje..midden in Zwolle..dat wordt straks nog een attractie. Zwolle wordt steeds leuker ;D
Maak melding
Rare meiden, die Zweedsen… :'( ๐ฎ
Maak melding
politiek commentator W. lucht kreeg gisteren een dikke politie bekeuring omdat dat politicus in wording geen gordel droeg. mijn stem kan die vergeten.
Maak melding
Wat was er vanacht in de assendorperstraat? meerdere plitiebusjes en een man die het uitschreeuwde van de ‘pijn’. Swaaaa! Laat me nou gaaan! Ik heb pijijijijn, was zijn luidruchtige relaas gedurende een half uur. Wat deed dit gekke meneertje daar?
Maak melding
Cold turkey afkicken?
Maak melding
Lees net op Kowet.nl dat er maar 200 egels af gaan reizen naar Zwolle ๐ฎ vorig jaar hadden ze daar het excuus voor dat de kaarten zo duur waren maar nu kost een kaart 20 euro en is toch 15 euro goedkoper ๐ฎ
Het is ook nooit goed voor die sukkels in 0570
Maak melding