Broekman meest Markante Horecaondernemer 2008

Woerden – Arjan Broekman is benoemd tot de Meest Markante Horecaondernemer van Overijssel 2008. De jury roemt naast de creativiteit, het vakmanschap van Broekman. Het Proeflokaal is één van de kleinste cafés in Zwolle, maar staat toch regelmatig in het middelpunt van de belangstelling. Uit twaalf regionale Markant-winnaars wordt de Meest Markante Horecaondernemer van Nederland gekozen. De verkiezing wordt georganiseerd in samenwerking met het vakblad Horeca Entree. 

Arjan Broekman verrast zijn gasten met de mooiste wijnen met een keuze uit maar liefst 36 ‘open’ wijnen. Het wijnfestival van 2007 is door Broekman met groot succes opgezet en gaat zeker herhaald worden  Het café trekt een gemêleerd publiek, 5 soorten bier,  van de tap, 36 verschillende whisky’s en niet te vergeten de grote selectie open wijnen. Regelmatig vinden er bier- wijn- en whiskyproeverijen plaats. Kwaliteit en gastvrijheid gaan hier hand in hand. De evenementen die Broekman organiseert zijn zeker markant te noemen, zoals bijv. de beachparty, hier maakte Broekman van de nood een deugd, de open gebroken straat werd omgetoverd in een ‘beach’ . Het kleinste café in Zwolle maar groots in gastvrijheid en evenementen.En wat te denken van moederdag-Tandemdag bekijk het op www.pfk.nl

Met Markant worden horecaondernemers met markante en innoverende ideeën over het ondernemerschap in de horeca onderscheiden. Markant is de enige, sectorbrede prijs binnen de horecabedrijfstak. De hotelmanager van het vijfsterrenhotel tot de eigenaar/ ondernemer van een cafetaria op de hoek, het trendy restaurant of het sfeervolle café. Kortom het hele scala aan horecabedrijven. Zij kunnen in aanmerking komen voor de titel de Meest Markante Horecaondernemer van een bepaalde regio. Tweejaarlijks wordt uit alle regionale winnaars, de landelijke winnaar gekozen. Het gaat om ondernemers die, naast dat zij hun vak uitstekend verstaan, zich onderscheiden van hun collega ondernemers. De criteria waaraan zij minimaal moeten voldoen: 

·         een financieel gezond bedrijf;

·         een goed personeelsbeleid;

·         een goede presentatie van hun bedrijf en product.

De kandidaten voor een Markant worden veelal voorgedragen door collega ondernemers, organisaties en bedrijven, die betrokken zijn bij de bedrijfstak horeca. Voor meer informatie over Markant, kijk op ww.meestmarkant.nl

Gerelateerde Berichten

(Automatisch gegenereerd)

2 gedachten over “Broekman meest Markante Horecaondernemer 2008”

Reacties zijn gesloten.