Nieuwe welkomstborden voor Hessenpoort - Foto: Marco Slot
Foto: Marco Slot

Nieuwe welkomstborden voor Hessenpoort

Zwolle – Niet veel mensen vinden de weg tegenwoordig nog door de borden te lezen die langs de weg staan. Een navigatiesysteem in je auto of op je mobiele telefoon is voldoende om de exacte locatie van bestemming te vinden.

Wat doe je dan als het bedrijventerrein nog steeds groeiende is, de namen van al die vele bedrijven niet meer op de borden passen en je duurzaam met je materiaal wilt omgaan? Dan regel je een 2e leven voor de borden en doe je daar gelijk wat leuks en nuttigs mee.


Samen met WeMoveBrands en de parkmanager van Hessenpoort heeft het bestuur van de ondernemersvereniging er voor gekozen om de blik op de toekomst te werpen, mensen van harte welkom te heten op Hessenpoort en de sterke punten van het bedrijventerrein te benadrukken. Kortom: 2 woensdagmiddagen hebben bij diverse bedrijven op Hessenpoort fotoshoots plaatsgevonden met een aantal kinderen (lees: de toekomst). Deze kinderen zijn de ondernemers van morgen! Deze shoots hebben geresulteerd in prachtige plaatjes die bij elke toegangsweg naar Hessenpoort (of je nu in de auto of op de fiets zit) te zien zijn. Hessenpoort biedt namelijk alle ruimte voor: Energie, Natuur, Mobiliteit, Distributie, Recycling, Smart Industry en E-commerce!
Topwerklocatie met vooral lokale en regionale MKB-bedrijven
Ilse Sijtsema: “Als Topwerklocatie, waartoe Hessenpoort enige jaren geleden door de Provincie Overijssel benoemd is, mag je best uitstralen waar je voor staat en dat doen we door middel van deze uitingen. We hebben kinderen uit onze eigen gelederen
bereid gevonden om model te staan en de bedrijven waar de foto’s zijn gemaakt hebben de crew en de kids ontzettend leuk ontvangen. Het was bijna een feestje.”

Op 14 mei om 14.00 uur hebben Arap-John Tigchelaar, directeur van Transferro en voorzitter van de Ondernemersvereniging op Hessenpoort, en voorzitter MKB Nederland Jacco Vonhof, het eerste bord officieel onthuld. Jacco: “Ik blijf het mooi vinden om te zien hoe in deze regio wordt samengewerkt. Ook dit is weer een mooi voorbeeld daarvan. Ondernemers die zelf hun bedrijventerrein promoten op ludieke wijze. Daar kan ieder bedrijventerrein een voorbeeld aan nemen.”

Artikel delen:
Reactie 1

Reageer