Service Medewerker Keolis Blauwnet
Service Medewerker Keolis Blauwnet

Service Medewerker van Keolis op station Zwolle

Zwolle – Keolis is gestart met een proef met Service Medewerkers op de stations Zwolle, Enschede en Hengelo. Zij zijn er om reizigers persoonlijk te woord te staan en hen zo goed en prettig mogelijk op weg te helpen.

De Service Medewerkers van Keolis zijn er voor de reizigers. Zij zijn alle dagen op vaste tijden aanwezig op het station en helpen reizigers op weg met reisinformatie en reisbegeleiding. Tijdens de proef is er op werkdagen van 7.15 tot 19.15 uur, op zaterdagen van 8.15 tot 20.15 uur en op zondagen van 9.15 tot 21.15 uur een Service Medewerker van Keolis aanwezig op het station.

De Service Medewerkers zijn te herkennen aan het blauwe Keolis-uniform en staan op het perron waar de Keolis Blauwnet treinen rijden, bij de in- en uitcheckpalen of kaartautomaat. Vragen over in- en uitchecken, een overstap of verloren voorwerpen worden voortaan persoonlijk op het station beantwoord. Hiermee wil Keolis de service voor de reiziger uitbreiden en de reisbeleving prettiger maken.

Er is een Service Medewerker aanwezig op station Zwolle, Enschede en Hengelo. Dit zijn de drie grootste stations van de treintrajecten van Keolis Blauwnet. Doordat er voortaan een Service Medewerker op deze stations aanwezig is, kan 93% van de reizigers hun vraag persoonlijk stellen aan een medewerker van Keolis. Reizigers die niet via deze stations reizen, kunnen hun vraag in de trein stellen aan de Medewerkers Service & Veiligheid of via de klantenservice van Keolis.

Na afloop van de proef bekijkt Keolis of de service een meerwaarde heeft voor reizigers en of de Service Medewerkers een vaste plek krijgen op de stations.

Artikel delen:

Reageer